Sivu 34 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2430313233343536373844 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661 - 680 / 1197

Aihe: RBA Laitesuositukset - Mikä sopii minulle?

Höyrykonkari Syntse's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Onkohan mitään RTAta mikä olisi mahdollisimman terässuojattu eg kayfuni terästankilla jossa olisi ilmansäätö tarpeeksi iso lung hiteille? Squape Rs vaikuttaa sellaiselta revikoiden perusteella. Ajatuksena siis laite mihin saa itse tehdä setupit ja ei tartte pelätä lasin särkymistä jos sattuu tiputtamaan. Tietty vois teetättää jossain subtankkeihin SS-"lasit".
    Youtube: Syntsen höyryt

"Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

Höyrykonkari Uncle Johnny's Avatar

Sijainti
    Jämsä
    Mikähän mahtais olla hyvä ja halpa dripperi single coileille? Vaatimuksena lunghitit ja hyvin makua antava.

Höyrypää

Lainaus Alkuperäinen postaaja Uncle Johnny Näytä viesti
    Mikähän mahtais olla hyvä ja halpa dripperi single coileille? Vaatimuksena lunghitit ja hyvin makua antava.

Samaa meinasin just kysyä

_S_
    _S_ on poissa
    Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Royal Hunter ?

Höyrypää

Itse päädyin tilaamaan Rip Trippersin revikan nähtyäni, Freakshow Minin. Pitäs antaa hyvin makua jopa 18 watilla.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Royal Hunter ?
    Mun FT:n Royal hunterissa ei oo sinkku mahdollisuutta, joten kannattaa olla tarkkana minkä version tilaa

Höyrykonkari Uncle Johnny's Avatar

Sijainti
    Jämsä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Itse päädyin tilaamaan Rip Trippersin revikan nähtyäni, Freakshow Minin. Pitäs antaa hyvin makua jopa 18 watilla.
    Samaan päädyin itekkin kun Ripin videon siitä katsoin

_S_
    _S_ on poissa
    Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kalis Näytä viesti
    Mun FT:n Royal hunterissa ei oo sinkku mahdollisuutta, joten kannattaa olla tarkkana minkä version tilaa
    Mulla ekaa batchiä ja sinkku löytyy
    Aitoa siis aina ajossa

Höyryttelijä

Mikähän mahtais olla hyvä dripperi näin ensimmäiseksi dripperiksi? Tobecon magmaa oon kattonut, mut mitenkä se kävis ekaksi dripperiksi sekä onko jotain mitä pitäs huomioon ottaa ylipäätään drippailussa taino oon kokonaan pihalla drippailusta

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gyez Näytä viesti
    Mikähän mahtais olla hyvä dripperi näin ensimmäiseksi dripperiksi? Tobecon magmaa oon kattonut, mut mitenkä se kävis ekaksi dripperiksi sekä onko jotain mitä pitäs huomioon ottaa ylipäätään drippailussa taino oon kokonaan pihalla drippailusta
    Katsele vaikka youtubesta grimmgreenin ja rip trippersin videoita niin saat hieman käsitystä laitteista ja setupoinneista yms. Loppupeleissä kohtalaisen helppoa ja kätevää hommaa drippailu on. Samalla saatat myös muodostaa kuvaa että millainen laitos olisi itselle se jollaista hakisi.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Katsele vaikka youtubesta grimmgreenin ja rip trippersin videoita niin saat hieman käsitystä laitteista ja setupoinneista yms. Loppupeleissä kohtalaisen helppoa ja kätevää hommaa drippailu on. Samalla saatat myös muodostaa kuvaa että millainen laitos olisi itselle se jollaista hakisi.
    Siis kyllä setupointi ja rba on tuttua puuhaa ollu viimiset puolvuotta, mutta drippausta en oo tähän mennessä koittanut niin sillä minä lähin kyseleen täältä. Jos ja kun ton magman ostan niin se vissiin ois ihan käypä ekaksi dripperiksi? Ja jos oon oikeen ymmärtänyt niin on single- että dualcoil mahollisuus?

Höyrykonkari obsifi's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Magmassa on ainakin se hyvä puoli että setuppia ei tarvi tehdä offsettiin, helpottaa huomattavasti. Itteä ärsyttää lähinnä tuo ilmareikien pienuus ja säätö.

Suhisee kovaa ja irroittaessa helpoin irroittaa ensin top cap, sitten säätörinkula pois, sitten vasta ruuvaa lopuhöskä irti modista.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta
    Kyllä Magma on hyvä ekaksi dribberiksi Ja on molemmat single-ja dualcoil mahdollisuus

Höyrykone RiMa's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Minulla on kokemusta vain magmasta ja derringeristä, kyllä tuppaa hakeutumaan tuo derringer aina modin nakkaan kun innostuu drippailemaan.

Maussa en huomaa noissa eroja, molemmat helppo setupoida ja toimii myös sinkkuna. Tuntuu tuo magma kuseskelevan helpommin, voi olla käyttäjävirhe tai klooni toleranssi yms.
    Spoileri!

Sijainti
    Helsinki
    Siis kyllä setupointi ja rba on tuttua puuhaa ollu viimiset puolvuotta, mutta drippausta en oo tähän mennessä koittanut niin sillä minä lähin kyseleen täältä. Jos ja kun ton magman ostan niin se vissiin ois ihan käypä ekaksi dripperiksi? Ja jos oon oikeen ymmärtänyt niin on single- että dualcoil mahollisuus?
    Juu siis tosiaankin miten setupoinnit on eri laitteissa. Noita drippereitäkin on niin miljuuna ja ihmisillä erilaisia ajatuksia millainen ois hyvä joten ihan siksi ehdotin. Ja tosiaan videot antaa osviittaa mihin pystyy singlenä tekee ja mihin dualina jne. Nuo kaksi youtuberia kun tuntuu aika paljon noita drippereitä revikoivan. Itellä eka dripperi oli SMOK UDA RDA jolla helppo maistella nesteitä, sitten hankin 18mm dripperin jota käyttää noissa isommissa evod vv akuissa ja hommasin atomicin ja tulossa on tugboatti kun rip trippersi kehui että maku ois hyvä sillä ja tietysti sen pystyy setupoimaan singleksi.

Höyrykonkari obsifi's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Minulla on kokemusta vain magmasta ja derringeristä, kyllä tuppaa hakeutumaan tuo derringer aina modin nakkaan kun innostuu drippailemaan.

Maussa en huomaa noissa eroja, molemmat helppo setupoida ja toimii myös sinkkuna. Tuntuu tuo magma kuseskelevan helpommin, voi olla käyttäjävirhe tai klooni toleranssi yms.
    Joo mullakin magma ja derringer ainoat. Toistaiseksi taas itse huomaan hirveän eron derringerin hyväksi maussa. Tosin magma ollut vasta pari päivää. Single coilina tullu ite lähinnä ajeltua. Pittää koetella eri setupointia tuohon magmaan vielä, on siinä kyllä järkky syvä tuo kaivo. Mahtuu paljon tavaraa.

Höyryttelijä

Joo kiitosta kaikille. Näillä näkymin magman tilaan, mutta on täs viel reilu viikko aikaa ettiä muitakin vaihtoehtoja ennenkun on massia tilata ees.

Höyrykonkari koneisto's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Tekisi mieli hommata jokin uusi ato, pelkällä Subtank Minillä (rba) menty nyt yli puoli vuotta. Olisiko ehdottaa jotain hyvää tankkia? Budjetti max ~100€.

Pari subohmtankkia tullut kokeiltua välissä, eikä sytytä sitten yhtään nämä valmisatopäät. RBA on siis pakko löytyä. Plussaa tulee reilusta nestetilavuudesta (alle 4ml on no-go), sopivasta ilmasäädöstä mtl-vapotteluun sekä helposta pumpulinvaihdosta (ei tartte tyhjentää tankkia että pääsee setuppiin käsiksi). Ulkonäkö tietysti aina vaikuttaa, esim KF4 on niin ruma etten sitä edes harkitse.

Ei taida enää hirveästi löytyä näitä hyviä mtl-makustelu-rba-tankkeja. Kaikki nykyään luokkaa übersubohmlunghitsickastitscloudchasingkuraa. Hommaisin savukoneen jos haluaisin olla kotonani höyrypilven sisässä

Höyrypää japau's Avatar

Sijainti
    kotona
    pikkasen lisää pistät niin,

130€ 4ml ja 135€ 6ml origenny intastelta. Ei hassumpi ato. Vaikka vannoutunut drippailija olenkin niin kyllä tämä töihin mukaan tarttuu. Ei tartte joka välissä olla täyttelemässä.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    No ihan ensin täytyy kartottaa itselleen mitä drippailulta hakee. Pilviä vai flavouria? Se "puolittaa" karkeesti vaihtoehdot ja on helpompi tehdä valinta.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •