Sivu 29 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1925262728293031323339 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 1197

Aihe: RBA Laitesuositukset - Mikä sopii minulle?

Höyryttelijä

Sijainti
    Tampere
    Mikä olis hyvä alle 17mm halkasijan tankki vehjes?

Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoje Näytä viesti
    Mikä olis hyvä alle 17mm halkasijan tankki vehjes?
    GoC H16. Parempaa et löydä.

Höyrykonkari

Nyt ois tarve jollekin RTA:lle meksun päähän. Pitäis olla löysällä imulla. Lemo2 kiinnostaisi, mutta siinähän ei ole säädettävää keskipinniä?

Höyrykone Apossium's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anzmo Näytä viesti
    Nyt ois tarve jollekin RTA:lle meksun päähän. Pitäis olla löysällä imulla. Lemo2 kiinnostaisi, mutta siinähän ei ole säädettävää keskipinniä?
    Ei ole säädettävä. Kannattaa ottaa silti jollei tuo pinnin säädettävyys ole ihan pakollinen, helpon täyttönsä vuoksi yksi parhaista tankkiatoista imo eikä maksa paljoa.
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
    Opossumin päiväkirja | HöyryWiki - höyryttelijän tietopankki

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Ei ole säädettävä. Kannattaa ottaa silti jollei tuo pinnin säädettävyys ole ihan pakollinen, helpon täyttönsä vuoksi yksi parhaista tankkiatoista imo eikä maksa paljoa.
    On hankintalistalla. Oon täysin myyty parin reviewin jälkeen.

Höyryttelijä

Sijainti
    Espoo
    Mikäs olis alottelevalle rakentelijalle hyvä ja helppo laite?

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Subtank tai subtank mini. Jos ei hermot kestäkkään setupoimista niin voit aina vaihtaa kädenkäänteessä valmisatoihin.

HöyryGuru Ahe222's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja nikkeek Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Subtank tai subtank mini. Jos ei hermot kestäkkään setupoimista niin voit aina vaihtaa kädenkäänteessä valmisatoihin.
    Mutta jos tosissasi mietit puhtaasti RBA vehjettä niin käännä katseesi tankkeihin mistä löytyy neteensyötönsäätö ja mahdollisesti ilmansyötönsäätö ominaisuudet. Niistäkin valitset aluksi ne mitkä on suunniteltu silica/pumpuli atoiksi. Nesteen sekä ilmansyöttösäätö antaa jonkin verran anteeksi mahdollisia setupointi virheitä eikä tarvitse menettää hermojaan mesh setupoinnin kanssa mikä taas on ihan oma taiteen lajinsa. Ei nuo clearotkaan huonoja vaihtoehtoja nykyään ole mutta monet niistä on sen verran riippuvaisia siitä että valmistaja on sitoutunut pitämään ainakin yhtä mallia jatkuvasti myynnissä eikä vaihtele 2 viikon välein esim. atopäätä mikä ei taas vanhempiin malleihin sovi kuin kirveellä.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Höyrykone

Kayfun / Lemo/Lemo2

Höyryttelijä

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Kayfun / Lemo/Lemo2
    Tota Lemo2 tossa jo vähä kattelinki.. Ja mitä täältä lukenu ni vaikuttais pätevältä vehkeeltä.

Höyrykone

Tota Lemo2 tossa jo vähä kattelinki.. Ja mitä täältä lukenu ni vaikuttais pätevältä vehkeeltä.
    Kyllä varmaan suurimalla osalla hyvin toiminut.Meikäläisellä joku helvetin maanantai kappale, jonka kanssa oon taistellut paripäivää, mutta kaikenkaikkiaan hyvä ja helppo laite.Suosittelen

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki
    Nyt tuleekin visainen(?) kysymys. Hakusessa tankki jossa tulisi olla mieluusti seuraavat ominaisuudet:

- tankki lasia, vaihtolaseja saatavilla
    - saa toimia myös valmiilla atopäillä mutta itse rakennettavuus must!
    - vetoisuus 3-5ml
    - halkaisija 22mm, 23mm vielä menettelee
    - ei järkyttävän pitkä
    - helppo tehdä pumpuli/rayon tms. setuppi, lähinnä sinkkuja
    - ilmasäätö
    - nestemäärän säätö
    - vuotamaton
    - tankkaus topcapin kautta / helppo ja nopea tankata
    - käyttöalue tällä hetkellä meksussa varmaan noin 20W, jos istickin hommaan niin täytyisi kestää se lähemmäs 50W

Onko näitä?? Olen Delta 2 ajatellut yhtenä vaihtoehtona. Haluaisin ehdottomasti neste ja ilmasäädön. Mutta onko muita / parempia saman hintatason tankkeja/lieroja tarjolla? Saa auttaa!

Höyryttelijä

Sijainti
    Espoo
    Kyllä varmaan suurimalla osalla hyvin toiminut.Meikäläisellä joku helvetin maanantai kappale, jonka kanssa oon taistellut paripäivää, mutta kaikenkaikkiaan hyvä ja helppo laite.Suosittelen
    Kiitoksia näistä! Todennäkösesti menee kyseinen pömpeli lähipäivinä tilaukseen. Sain kaverilta lainaks jonku RBA tankin, ei mitään tietoo mikä tää on mut kaveri muisteli et ehkä joku kaiffari kopio... Eikä sillä niin väliä, sain ekan setupin tehtyy ja ihan mukavasti tuntuis pelittävän! 👍

Höyrykone

Kiitoksia näistä! Todennäkösesti menee kyseinen pömpeli lähipäivinä tilaukseen. Sain kaverilta lainaks jonku RBA tankin, ei mitään tietoo mikä tää on mut kaveri muisteli et ehkä joku kaiffari kopio... Eikä sillä niin väliä, sain ekan setupin tehtyy ja ihan mukavasti tuntuis pelittävän! 
    Mulla noita kaiffareita 3kpl ja ihan ykkös RBA meikäläiselle,vaikka vanha keksintö jo.TOIMII

Höyryttelijä

Sijainti
    Espoo
    Mulla noita kaiffareita 3kpl ja ihan ykkös RBA meikäläiselle,vaikka vanha keksintö jo.TOIMII

Joo kyllä tää meni mulla helposti Aerotank Megan ohi ykköspaikalle.. Eipä noita voi oikeestaan edes verrata toisiinsa.

Höyrypää Isukka's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anzmo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Komppaan Appossiumia tuolla Lemo2.lla irtoaa lähes yhtä laadukkaat hyöryt kuin Taifun gt II.lla ja sen täyttäminen on helpompaa, voi imeä tankin täysin tyhjäksi ja kosolti halvempi.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Nyt tuleekin visainen(?) kysymys. Hakusessa tankki jossa tulisi olla mieluusti seuraavat ominaisuudet:

- tankki lasia, vaihtolaseja saatavilla
    - saa toimia myös valmiilla atopäillä mutta itse rakennettavuus must!
    - vetoisuus 3-5ml
    - halkaisija 22mm, 23mm vielä menettelee
    - ei järkyttävän pitkä
    - helppo tehdä pumpuli/rayon tms. setuppi, lähinnä sinkkuja
    - ilmasäätö
    - nestemäärän säätö
    - vuotamaton
    - tankkaus topcapin kautta / helppo ja nopea tankata
    - käyttöalue tällä hetkellä meksussa varmaan noin 20W, jos istickin hommaan niin täytyisi kestää se lähemmäs 50W

Onko näitä?? Olen Delta 2 ajatellut yhtenä vaihtoehtona. Haluaisin ehdottomasti neste ja ilmasäädön. Mutta onko muita / parempia saman hintatason tankkeja/lieroja tarjolla? Saa auttaa!
    Delta 2 on hankala täytettävä... muuten kyllä hyvä tankki.
    Subtank ministä taas löytyy nuo kaikki muut ominaisuudet paitsi nestesyötön säätö
    Itse tykkään tosta subtankista just ton helpon täytön takia. Voi vaikka litran pullosta suoraan tankata

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Paerny Näytä viesti
    Delta 2 on hankala täytettävä... muuten kyllä hyvä tankki.
    Subtank ministä taas löytyy nuo kaikki muut ominaisuudet paitsi nestesyötön säätö
    Itse tykkään tosta subtankista just ton helpon täytön takia. Voi vaikka litran pullosta suoraan tankata
    Tuo nesteen syötönsäätöön kyllä pälkkä myynti kikka, näyttää vaan hienolta myynti esittelyssä ja hinnassa. Ei oo vielä kertaakaan minkään tankin kanssa tullu sitä ongelmaa että yli wickais häirihtevästi/sais tehojen nostolla kuriin. Saapi kyllä olla pelkkää peegetä neste että tarvihtee sulkea nesteen tuloa.
    Minun mielipide tämä

Höyrypää

Lemo 1 alkanut hypittämään satunnaisesti ohmeja joka modilla enkä keksi mitään syytä miksi. Palkkiona aina kohtalainen dryhit kun laite lukee 1 ohmin koilin 2,8 ohmiksi. Haussa avara imultaan tankki?, singlekoili, suht helppo rakentaa, pumpulilla. Lemo, lemo2, mister ja engrölig mikälie löytyy.

Höyrykone Apossium's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Lemo 1 alkanut hypittämään satunnaisesti ohmeja joka modilla enkä keksi mitään syytä miksi. Palkkiona aina kohtalainen dryhit kun laite lukee 1 ohmin koilin 2,8 ohmiksi. Haussa avara imultaan tankki?, singlekoili, suht helppo rakentaa, pumpulilla. Lemo, lemo2, mister ja engrölig mikälie löytyy.
    Hmm, mikäköhän tuossa sitten on? Veikkaisin että joku osa on löysällä liittimestä.

MISTerihän on imultaan melko tiukka (keskirööri 2 mm), mutta sitä saa kyllä avarrettua 3 mm:iin jos löytyy pelit ja vehkeet sitä varten. Mulla itsellä väljäimuinen MISTeri käytössä ja se on itselle pelkkää rakkautta.

Lemo kakkosta suosittelisin muuten, mutta on ollut aika paljon raporttia nestekanavien tukkeutumisesta. Kun siihen laittaa deckin ympärille olevan rinkulan kiinni vähän tiukempaan niin nesteurat menevät sen verran tukkoon että ei tahdo paksummat liemet wickata ollenkaan riittävästi. Omassa yksilössä tuota ongelmaa ei juuri ollut, mutta jos top capin kiristi peräsuolimomentilla kiinni keskiosaan niin pukkasi dry hittiä vähän väliä. Muuten ato on hemmetin hyvä noihin spekseihin, helppo täyttää, helppo setupoida, kivan näköinen ja edullinen

Sitten on tietty Vapor Giant Mini, siinä on väljä imu, kaiffarin tyyppinen sinkkudeck, pirusti tankin tilavuutta ja säädettävä nesteensyöttö. Omia miinuksia on työkalun tarve nestesyötön säätöä varten ja muovitankki (rosteritankkia saa myös), maku voisi olla hiukka parempi. Aika edullinen Kiinan ulkopuoliseksi laitteeksi, Paralla oli tuota täällä myynnissä jos kiinnostaa.

Jos Lemo ykkönen on toiminut tätä ennen luotettavasti ja olet tykännyt siitä, eikä ratkaisua tuohon ongelmaan löydy niin hommaa uusi
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
    Opossumin päiväkirja | HöyryWiki - höyryttelijän tietopankki

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •