Sivu 18 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 1197

Aihe: RBA Laitesuositukset - Mikä sopii minulle?

Höyrykone

Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    )=(/()=&)%(¤#/&)=(&(%¤&%#(%()/%(¤/&# mistäs alottelija tietää onko aito vai ei??...noh...ehkä joku huomaa syövänsä sellaisen jos klooneja mulle myy aitona

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Misterille ääni täältä, aluks vaikka käyttää pumpulilla/rayonilla, sit jos tekee mieli meshiä testailla nii seki onnistuu.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Misterissä se oppimiskäyrä vaan on aika iso. Toimiessaan kyllä huippu.

Höyrykonkari

Tota misterin vaikeutta mä en kyl tajuu. Ensin tappelin kaiffarin ja expromizerin kanssa...ongelmia koko ajan. Misterin kans pumpulit vaan sinneppäin ni aina toimii.

Höyrykone

Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    kaveri osti misterin ekaks ja hyvin on toiminut...olisin itekin ostanut mut eipä ollut sivut auki ...no viestin jätin niin kait sellaisen joskus sit saa,,,,,,,,,,,,

Höyryttelijä

Sijainti
    Kaalimaa
    Mä voin ainakin suositella aitoa kaiffaria. Muun muassa puff.fi myy ihan aitoa, hint antanee osviittaa kun aidot tuntuisivat olevan 50 euron kieppeillä niin nämä 29.99$ -vehkeet haiskahtaa pahasti. Tosin usein myyjät ilmoittavat, että onko vehje "klooni". Semmonen juttu tosta kaiffarista että mulla se alkoi pelittämään parhaiten kun tein ensimmäisen kunnon setupin jonka vastus oli puolen ohmin luokkaa. Ja sitä paremmin se pelittää mitä rankempi setuppi! Omegan 0.42 -millinen tiikerilanka on ollut parasta. kannattaa huolehtia myös kunnon maadoittamisesta eli pohjalevy modia vasten eikä mitään p*skaa väliin.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kaalimaa
    ...Niin ja mulla on se 30 -millinen isompi Kayfun Lite Plus. En tiedä, että onko sillä väliä.

Höyrykone Twisted's Avatar

Sijainti
    Etelä-Suomi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Mä voin ainakin suositella aitoa kaiffaria. Muun muassa puff.fi myy ihan aitoa, hint antanee osviittaa kun aidot tuntuisivat olevan 50 euron kieppeillä niin nämä 29.99$ -vehkeet haiskahtaa pahasti. Tosin usein myyjät ilmoittavat, että onko vehje "klooni".
    Ei oo puffin kaiffari aito.

Suomesta saa aidon esmokelta, tulossa ihan kohta taas varastoon:

Svoemesto Kayfun Lite - Höyrystimet

Höyryttelijä

Sijainti
    Kaalimaa
    Hemmetti! Mua on huijattu! Tää on sitten ehkä hyvä klooni kun ei ole ollut ongelmia. Vielä.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei oo puffin kaiffari aito.

Suomesta saa aidon esmokelta, tulossa ihan kohta taas varastoon:

Svoemesto Kayfun Lite - Höyrystimet
    Samaa just mietiskelin.. Tainnu Puffi vaan "unohtaa" sen klooni-sanan tuosta tuoteväärennöksen kuvauksesta..
    Ja sitten ihmetellään, kun porukka ei tiedä onko aito vai ei, mutta samaan aikaan kehutaan kuinka hyvä juttu se on, että näistä on tuoteväärennöksiä myynnissä.

/end OT, jatkaa voi mun puolesta täällä, jos kokee tarpeelliseksi.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Siis häh, Puffillahan lukee selvästi "Tobeco" sekä "Kayfun-tyylinen". Jos niistä ei pysty päättelemään/selvittämään onko kyseessä aito vai kopio niin voi voi.

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Siis häh, Puffillahan lukee selvästi "Tobeco" sekä "Kayfun-tyylinen". Jos niistä ei pysty päättelemään/selvittämään onko kyseessä aito vai kopio niin voi voi.
    Ja mistäs se aloittelija tietää onko Tobeco alkuperäisvalmistaja?
    "Kayfun-style" taas voidaan aika helposti mieltää samalla lailla, kuin "genesis", eli tietyn tyyppiseksi atomisaattoriksi, joita valmistaa usea eri taho ihan alkuperäisinä.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Ihan samalla tavalla voi kysyä, että mistä se aloittelija tietää onko Svoemesto alkuperäisvalmistaja. Googlesta saa yllättävän paljon apua, kai jokainen käyttää viisi minuuttia ajastaan googlettamiseen ennen ostopäätöksen tekemistä?

Ja mulla ainakin maalaisjärki sanoo, että jos joku tuote on jonkun tyylinen ​niin se ei todellakaan ole alkuperäinen.

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ihan samalla tavalla voi kysyä, että mistä se aloittelija tietää onko Svoemesto alkuperäisvalmistaja. Googlesta saa yllättävän paljon apua, kai jokainen käyttää viisi minuuttia ajastaan googlettamiseen ennen ostopäätöksen tekemistä?

Ja mulla ainakin maalaisjärki sanoo, että jos joku tuote on jonkun tyylinen ​niin se ei todellakaan ole alkuperäinen.
    Jatkoin tuonne, ettei tämä(kin) ketju mene ihan täysin sillisalaatiksi.

Höyrähtänyt Lightunseen's Avatar

Kiitoksia vinkeistä Tilaukseen meni siis misteri, ja siihen sivuun tuli samalla sitten ea mod b. Magneto ja "kaiffari" saa lähteä vaikka laatikon pohjalle kun uudet tulevat.

maaco
    Vieras
    Mitäs 22mm koossa olevia, helposti setupoitavia atoja nyt löytyy? Lasitankki plussaa. Mulla kaiffarin klooni oli, mutta siinä oli niin posketon ilmaröörien ujellus että oli pakko luopua siitä. Muuten pelasi kyllä loistavasti, millään setupilla en vain saanut höyryä mieleisen lämpöiseksi.

Ostaisiko ihan aidon kayfunin vai jotain muuta? Rajataan hinta nyt kuitenkin vaikka noin 0-100€. Ei klooneja, vaan viimeistelty tuote hakusassa. Tulee Danin nokkaan, niin pintamateriaali pitää olla ss..

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Mister 510?
    (Oliko tämä kompa?)
    KGO & Twist

maaco
    Vieras
    No tuohan vaikuttas oikein kivalle. Miten multa on mennyt toi ohi, ei oo ees mikään uutuustuote. Saakos tota muualta kuin Vapelta? Ei oo liikettä vastaan mitään, tälläkin hetkellä tilaus vetämässä sinne. on vaan arvokas tuo 20€ dhl-kuljetus, ilman kirjausta en noin kallista tavaraa tilaa..

Höyrykone Apossium's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    E. ei sittenkään mitään...
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
    Opossumin päiväkirja | HöyryWiki - höyryttelijän tietopankki

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

maaco
    Vieras
    Kertokaas hyvä kakkosato Kayfunin rinnalle, teen varastoduunia ja laitteet saattaa taskussa ollessaan ottaa kipeetä rojuja nostellessa. Myöskin lenkillä ja autopuuhissa tulisi pyörimään taskussa ja todennäköisesti joskus myös tippumaan sieltä. Ainakaan en halua sitä riskiä ottaa että noi tällähetkellä olemassa olevat ja toimivat laatulaitteet menee paskaksi / saavat rumia käytönjälkiä. Smokin RSBT kesti tasan päivän ehjänä, ennenkuin (valmistusvirheenä epäilisin, koska ei sitä voimalla väännetty) miinusposti meni sormiruuvia avatessa poikki. Kloonia en halua, eli onko loppujen lopuksi mitään järkevän hintaista markkinoilla? Epätoivoisena mietin jo Aerotankia subohmeilla, mutta yhdestä sellaisesta noi 2ohm coilitkin paukkui muutaman päivän välein..

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •