tämmönen tuli mieleen että kuinka monta kaveria/sukulaista saanut käyttämään sähkötupakkia?
itsellläni on kaksi pelastettua jo tilillä :) molemmilla yli kaksi viikkoa takana ilman tupakkaa.
ei muutakun sanakiertämään!
Printable View
tämmönen tuli mieleen että kuinka monta kaveria/sukulaista saanut käyttämään sähkötupakkia?
itsellläni on kaksi pelastettua jo tilillä :) molemmilla yli kaksi viikkoa takana ilman tupakkaa.
ei muutakun sanakiertämään!
Kolme ja neljännelläkin on laitteet, käyttelee satunnaisesti. Eiköhän tuo määrä tuplaannu parissa kuukaudessa.
Itse höyrytellyt n1kk. Tänä aikana 4 kaveria on innostunut, 2 katselee laitteita hankkivat melko varmasti. :-)
Kyllähän tuo sähkötupakka tuntuu monia kiinnostavan. Siis etenkin tupakoijat on ollut lähes poikkeuksetta erittäin kiinnostuneita fiksummasta vaihtoehdosta. Jotenkin tuntuu että tämä homma tulee lähitulevaisuudessa entistä suositummaksi. Se "Savuton Suomi 2040" kuulostaa ihan järjettömältä, mutta ehkä se höyryttelyn yleistymisen myötä voi ollakkin ainakin melkein mahdollinen! :smoke:
Kuukauden olen minäkin höyrytellyt ja viikon jälkeen avokki seurasi esimerkkiäni. Yksi kavereistani on tilausta vajaa valmis höyryttelijä. Töissäkin on kiinnostusta riittänyt.
Vasta parisen viikkoa höyrytellyt, yksi käännytetty ja toinen odottaa eGon saapumista.
Ensiksi lähinnä nauroivat päin naamaa, kun höyryttelin. Kun huomasivat, ettei tarvi juosta parvekkeella 30 min välein, niin pikkuhiljaa nauru muuttu uteliaisuudeksi. (siitä se sitten lähti) :)
Kahdella on koneet tilauksessa sen näkee myöhemmin onnistuuko niiltä tupakoinnin lopetus, mutta ihan hyvä alku kun itselläni on vajaa kaksi viikkoa ollut tuo värkki. Niin ja minut käännytti kaveri ihan hiljattain joten kohta on koko kaveripiirillä laite. Ego-t ansaitsee jonkun raflaavan lempinimen käännytystyöstään.
2,5kk höyrytelty. Samoin kuin monilla muillakin, ensin katsottu kieroon, tupakointini loppui, muilla siten tullut mielenkiinto vehkeitä kohtaan ja nyt viidellä uudella käyttäjällä höyryää myös ja ovat kiitollisia :smoke:
2 melkeen käännytetty (ainakin) yhelle annettu rohkeutta tilata omalla esimerkillä ja yhelle on pakko mielle käyä höyrytteleen multa jos huomaa että Q on näkösällä :D ja ainaki yks odottelee että näkee millanen vempele on kyseessä...
T-o-d-e-l-l-a monta, enkä mä ole edes markkinoinut tätä sen enempää kuin mainitsemalla että tällaisiin sitten siirryin, eikä röökiä tee enää mieli pätkääkään. Lähipiiristä ja hyvistä kavereista höyrykkeisiin on siirtynyt nyt lyhyellä aikavälillä neljä tapausta, etäisemmistä tuttavuuksista (esim. foorumituttavuudet) ainakin jo 10. Ja hyvin kuuluu maistuvan :smoke:
Kaksi tuli tänään käännytettyä, latasin paketista uuden tankin täyteen nestettä ja sillä lähdettiin kokeilemaan. Kului kymmen minuuttia ja kysyttiin että mistä näitä saa ostaa?
Ite käännytin ainaki muorin ja se on käännyttäny jo ainaki kolme :D Nii ja toinenki työkaveri halus jo testata ku oli kerenny jo lukemaa aiheesta :D saas nähä vaihtuuko mallu emalluun :)
05.17 tuli tekstari: "Jumalauta jätkä!! Tää sun hökötys on niinku polttelis isä-vainaan sikaareita! Mistä näitä saa? Tehään tilaus ruokatunnilla jos on aikaa?"
Elikkä voisin sanoa: 1 on käännytetty :)
Aika vähän aikaa tätä on tullut harrastettua mutta;
3 uutta tilausta jo tehty, yksi pariskunta tilaamassa, heidän vanhemmat sen jälkeen. Emännälle hommasin valkoisen ego-t:n. Kiinnostuneita n.10 tällä hetkellä.
Hyvin leviää sana kun vähän jaksaa kertoa mikä on homman nimi. :)
Tuo PDF-kasaus oli myös kätevä, vähentää paljon turhia diibadaabailuita. Kiitos siitä.
Taitaapa olla 3kpl. Kaveri/tuttava/sukulaispiirissäni todella harva polttaa muutenkaan, mikä on tietysti ihan hyvä asia.
Vanhemmilleni ajattelin ostaa nyt tankkimalliset höyrystimet, kun ovat jo monesti yrittäneet lopettaa tupakanpolton laastareilla ja ilman. Faija ainakin on hyvin kiinnostunut e-röökistä, ehkä nimenomaan siksi kun se on elektroninen vimpain.
Vanumalliset joskus heille tilasin, mutta alkaa vanhuksilla olla jo tuota ikää niin eivät oikein tykänneet niiden kanssa läträtä...ja yritäppä opettaa drippaamaan nesteitä :D (eipä silti, itsekin kyllästyin täysin noihin vanusäiliöihin ja drippailuun)
Työpaikalla sähkötupakka on ollut lähinnä kuriositeetti. Muutama työkaveri poltaa mutta en ole sähkötupakkaa sen kiihkeämmin itse tyrkyttänyt. Osalla on edelleen mielessä vanha Iltalehden lööppi jossa sähkötupakkaa julistetettiin hengenvaaralliseksi, paholaisen ja natsien yhdessä suunnittelemaksi keksinnöksi jolla houkutellaan kaikki lapset ja nuoret polttamaan tupakkaa.
Tänään vedin itse eka höyryt ja tälle päivää jo yksi "käännytetty" Tosin enpä käännyttänyt varsinaisesti. Hän maisteli tupakan makua ja espressoa, luki aiheesta netistä ja kerroin edullisuudesta verrattuna röökiin niin tilattiin sit hänelle kaikki tarpeellinen ECigWizardilta :)
Eli yksi käännytetty ja kiinnostuneita jo ainakin kolme! :)
Edit: Kaksi tilannut laitteet :)
Edit: 5 Tilannut vermeet. Kolme ehkä tilaamassa :)
Mulla taitaa olla saldo tällä hetkellä kolme tilannutta ja yksi lähipäivinä tilaava. Lisäksi kaksi epäonnistunutta kokeilua, isäukko ei näistä "uudenajan hömpötyksistä" lämmennyt ja muutenkin taisi vaatia liikaa säätöä hänen kärsivällisyydelleen ja yksi työkaveri ei settiään edes kunnolla kokeillut.
Oon kyllä koittanut mahdollisimman näkyvästi höyrytellä ja paljon jakaa tietoa. Kiinnostusta tuntuu ihmisillä olevan paljonkin. Jännää on, että nimenomaan tupakoitsijat tuntuvat olevan todella skeptisiä "tuosta paskasta jota sä vedät keuhkoos". :antismoke:
1 Tilattu
1 Tilauksessa
1 Miettii mitä tilata
1 Odottaa tietoa (tilaamassa)
Vajaan 3 vkk saldo:
2 golleegaa
4 frendiä
(+useita muita tuttuja/tuntemattomia saatu kiinnostumaan asiasta ja ohjattu näille foorumeille)
t.Crusader ;)
Hoho!
Mutta toisaalta eipä kateeksi käy tupakkimiehiäkään, niitä kun ajetaan nykyään koko ajan ahtaampaan nurkkaan tupakoimaan. Sinänsä tapatupankimiehien nyrpeä asennoituminen on periaatteessa ymmärrettävissä.
Oh well, kohta alkaa lähipiiristä viimeinenkin tupakkimies käännytetty ainakin kokeilun ajaksi. Aika monta noita kesän aikana tuli - ihan oikeasti vahingossa - käännytettyä.
Kaksi yli kuukauden ilman analogista ollut, yksi aloitti viikko sitten ja tänään meni yksi 510-T naapurille, pari kaveria vielä nikottelee, mutta pitää potkia..=)
2 päivää kaverit katellu höyryttämistä, lähes kaikkia kiinnostaa mutta todnäk ei tilaa. 2 Kaveria on jo katselemassa että minkälaisen setin tilais ja äitikin innostui : D
edit. 2 kaveria lissää kysy että mistä vois tilata, ohjasin suoraan tälle sivulle.
Serkku ja sen mies oli tilailemassa, kummisetä halusi mun tilaavan vävylleen joululahjaksi ja muutama kaveri aikoo koittaa startteria nuuskan ja röökin tilalle. Faijan työkaveri oli myös kiinnostunut. Että eiköhän noita tule olemaan. :D
Saannu jo öbaut 8 ihmistä tilaamaa sähkötupakoita :O
näyttää kotkan savutteliat vähentyvän kohta :D
Oon ite saanu pari kaveria kiinnostumaa asiasta, en vielä tilaamaan kummiskaa. Mutta isännän ja isännän kaverin sain jo tilaamaan :)
Muistakaa kuitenkin perehdyttää käännytettävät huolella sauhuttelemaan oikein, varsinkin tankkien täytössä..!!
Käännytetty naapuri diggasi e-sätkästä kun valmiiksi laitteet laitoin ja tankit täytöin, mutta opit oli näköjään mennyt unholaan kun imupäästä oli tankkia täytellyt ja oikein kavereille tarjoillut uutta ja ihmeellistä sähkötupakkaa, voitte arvata onko nesteet suussa sähkötupakkatilaukset mielessä..=)
Uusi yritys naapurilla päällä, saas nähdä miten käy..
Sain juurikin hyväntekeväisyyskeikalla maistatettua Vapetusta erään bandin jäsenillä (jotka juuri eilen olivat asiaa pohtineet).
Ohjaus tänne ja käyntikortti Libertylle. Ehkä se siitä etenee :)
Tänään räjähti ravitsemusliikkeen terassilla kun kaverin seurana höyryttelin siellä Ego-T:ni kanssa. "Onko tuo se sähkötupakka!?" ja viereen iski hirmu lauma jengiä, joista yksi selitti muille, mikä se on ja oli aikonut sellaisen tilata, mutta jättänyt kuitenkin tilaamatta. Ilmeisesti ainakin kolme noista oli nyt vakaasti aikeissa pistää tilausta tulille, kun röökinmakunsa sijaan saivat maistella pehmeän raikasta mustikkaa.
Radal ei muuta kuin laitat siihen linkkejä täältä mukaan joissa käsitellään kyseisen mallin käyttöön ottoa ja huoltamista ja pari vinkkilinkkiä mitä kaikkea muuta tämä aihe pitää sisällään ,voi olla että saat hänestä itsellesi harrastuskamun e-savukeeseen liityvissä kiintoisissa asioissa ;).
Hieno asenne sinulla polskija juuri tuollaista avoimmuuutta tarvitaankin , että ihmiset voi lähestyä henkilöä joka on jo tuttu tän höyryttelyn suhteen .Silloin on paljon helpompi myös muiden omaksua ja lähestyä asiaa kun huomaavat käyttäjän olevan rento ja mukavanoloinen persoona . Iso käsi sinulle :)
Recap :
Tavarat hankittu (omien lisäksi) : Kahdelle
Tavarat tilauksessa (omien lisäksi) : Kahdelle (ehkä kolmannelle Torstaina)
Tavaroista kiinnostuneet : Kaksi
:antismoke:
Siskolle hommattu vehkeet, mutta ei ilmeisesti ole siirtymässä siihen kuitenkaan... ainakaan vielä
Yhdelle sukulaiselle tilattu vehkeet, haluaa eroon röökistä, tosin tilaus meni puihin.
ollaan jo yli kymmenessä, kokoajan on hihassa joku kiinni; "tuoko se nyt on, se sähkötupakki?"
tuli vaan mieleen et ainakin minä oon pitäny uusille ihan opetus-tuokioita, näin tätä käytetään ja näin jos tulee ongelmia.
Ego-T:tä (min. 900mAh) vaan kaikille, ja perus-setin lisäksi Cartomizereita tai SMOKin DualCoileja. Nesteistä aina samplesetteja,
että pääsevät makuun.
kyllähän tuo kysely alkaa kyrsimään kun kymmenes siitä päivän aikana juttelee, mutta muistaa että missiollahan tässä ollaan.
irti tupakan paskasta ry :antismoke:
Hyvä luuponen! Mulle tuli yli kymmenen soittoa sen Turun Sanomien jutun jälkeen, olivat onkineet puhelinnumeron ja kaikki olivat samassa tilanteessa, että yli 40 vuotta polttaneet ja halusivat nyt tilata e-savukkeen ja varmistivat multa mitä tilata. Mäkin olen kaikille suositellut Ego-T:tä koska se on niin helppokäyttöinen. Kyllä itseäkin alkoi jo rasittaa, kun ventovieraille saa selitellä. Mutta toisaalta mielelläni tätä upeaa keksintöä suosittelen kaikille.
irti tupakasta ry:jäsen
No mulla on kahelle kaverille nyt eGo-T alotuspakkaukset ja RY4 liemet tuloillaan. Sitte olen aloittanut keskustelut aiheesta motskari ja hifi foorumeille, jonka johdosta niihin on raportoinut joku kymmenisen tyyppiä yhteensä, tähän mennessä, että ovat laittaneet vehkeet tilaukseen/siirtyneet höyryttelyyn. :esmoke: