Ja mielipide, muutamalla sanalla vähintään. EI juonipaljastuksia!
Printable View
Ja mielipide, muutamalla sanalla vähintään. EI juonipaljastuksia!
Dark knight rising. Olihan se melkeempä yhtä kova kuin edellinenkin batman!
Uus Yön Ritari tuli eilen käytyä katsomassa: jos pidät sarjakuva-Batmanista, et luultavasti pidä tästä. Jos taas et ole sarjakuvia lueskellut ja Hollywood-räime nappaa, kannattaa käydä katsomassa. :P
Drive. Ihan loistava lehva, loistavalla soundträkillä. Kannattaa katsoa, eikä siis ole mikää nasta lautaan Fast and the Furious paska, vaan ihan elokuva :D
Arlo Guthrien Alice's Restaurant. Elokuva ei kyllä välttämättä avaudu niille, jotka ei ole kuullut biisiä ... ja päinvastoin.
Sherlock Holmes Game of Shadows. Erittäin viihdyttävä toiminnantäyteinen paketti, emäntäkin tykkäs.
Katsoin elokuvan, Machine Gun Preacher. Loistava kuvaus todellisuudesta!
Big Fish
Taitaapa olla New Kids Nitro viimeisin leffa minkä oon kattonu. Ei ehkä yltänyt ihan New kids Turbon tasolle mutta ihan viihdyttävä pläjäys. Tätä voi suositella vain ja ainoastaan ihmisille jotka pitävät mustasta huumorista, alapää huumorista ja varauksella Bad taste tyylisestä huumorista :D Niin ja pienissä määrin Zombie leffoista :D Suositellaan katsottavaksi pikku hilppakaljoissa ja mieluusti hyvällä kaveriporukalla :)
(Kaikki missä on Zombeja, on hyviä leffoja/sarjoja)
ghost rider spirit of vengeance :) oli kyllä taas mahtava leffa, ei ehkä niin hyvä ku 1 osa
Blubberella Uwe Bollilta tuli eilen illalla katsottua ja ???
kovasikajutun näin meripäivillä. kovasikajuttu! :esmoke:
Eilen tuli katottu American Pie Reunion.. Oli kyllä pitkästä aikaa leffa mikä nauratti!
Casa De Mi Padre. Oli ihan hyvä, kevyen kattomisen tarpeeseen.
Ice Age 3, en minä mutta muija.... Hyviä lastenleffoja! :D
Get the gringo. Mel Gibsonin uusin tuotos.
Ensimmäinen puolisko leffasta oli hyvä, loppu menikin sitten överiksi. Silti ihan katsottava
Safe House, asiallinen toiminta pläjäys.
The Road
Omasta mielestäni hieman liian synkkä, mutta ihan katsottava.
Eilen tuli mulkastua, The Raven (2012) ja Sweet Sixteen (2002). Kumpikin ihan oukei.
Intouchables
Draamaa ja komediaa, todella positiivinen yllätys.
Toi intouchables on kyllä loistileffa. Top kymppiin meni kans
katselin tuossa juuri alkuperäisen apinoiden planeetan. aivan loisto elokuva useiden vuosien tauon jälkeen. täytyy jatko osat kaivaa esiin kun jäi niin hyvä fiilis päälle. juonesta varmaankin kaikki ovat perillä.
Viime aikoina tullut katsottua aika paljon leffoja..tässä muutama niistä:
( arvosteluasteikko 4-10 )
J.Edgar : Aika hyvä, mielenkiintoinen. 8.
Take shelter: Kohtalainen, ehkä vähän pitkästyttävä. 6 1/2
We need to talk about Kevin: Synkkä, mutta hyvä leffa. 9.
The awakening: Ihan katsottava. 7.
We need to talk about Kevin
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...O6BG8bayXw&t=1
Jos olet päättänyt katsoa jonkun elokuvan kavereiden kanssa hyvällä fiiliksellä, on popparit ja limpparit ja naposteltavat, niin tämä EI ole se elokuva. Toudella synkkä kuvaus häiriintyneen ja sosiopaattisen pojan äidistä ja hänen miettehistään. Onnellista loppua ei ole luvassa.
En oikein tiedä mihin fiilikseen tämä kävisi. Jos on hyvä pössis niin tämä takuulla pilaa sen, jos on huono pössis niin tämän jälkeen se on vielä huonompi. Pahaan draaman nälkään passeli.
Saw I,II,III,IV,V,VI,VII ja samalla tuhonnut 5 tuotantokautta Eurekaa.. Tai siis nyt menossa toisiksi viimeinen jakso.
Kaikki tämä since last lauantai.
Nightmare On Elm Street (2010)
http://insidepulse.com/wp-content/up...et-BD-2010.jpg
Vähä on juonta muokattu, verrattuna orkkikseen, mutta tästä huolimatta hyvä leffa kaikille kauhun ja originellin ystäville. Paskoivat ajan saatossa miljoonalla jatko-osalla originellin, tehden Freddiestä jo lähinnä koomisen hahmon, mutta se kaikki unohtuu jälleen ja onneksi tämän parissa. Freddie on jälleen oikeasti pelottava, juonta seuraa mielellään ja parit pirun hyvät säpsytkin tulee, kuten kunnon kauhupätkässä pitääkin 3,5/5-pistettä.
Million Dollar Baby
http://lulzimg.com/i09/d862ac.jpg
Clintti se vaa porskuttaa vanhoilla päivillään. Tämä ja Gran Torino on parhautta. Hyvät näyttelijät, hyvin etenevä juoni, sekä koskettava tarina. Suosittelen kaikille 4,5/5-pistettä.
P.s. Alelaareista tulee noukittua leffoja suunnilleen 5kpl/kk tahdilla ja nuo nyt ovat viimeset kattomani ja mainitsemisen arvoiset. :esmoke:
American Battleship. Aivan täyttä paskaa...en voi suositella kenellekään.
Schindler's List. Vähänkään kultturelli tai historiasta kiinnostunut pitää tästä. 9/10
https://www.facebook.com/missfarkkusuomi
Miss Farkkusuomi...
Uskomattoman hyvä kotimainen vaihteeksi.......
Itkin, mutta enemmäkseen nauroin - ihana leffa!!!!
Strigoi-The Undead tuli viimeyönä väijyttyä. Outo. Muu perhe ei oikein päässyt jyvälle, en kyllä minäkään mutta tykkäsin kun taas muut päinvastoin ei niinkään.
Revolver
Nimi viittaa äksönpläjäykseen, mutta on kaukana siitä.
Erilainen gangsterileffa, jossa on päänäyttelijä(Jason Statham) menee läpi jonkin asteen eksitentiaalikriisin ;)
Vaikka leffa jää jotenkin auki ja lopputulos katsojan tulkittavaksi(tyyliin space odyssey 2001) on se silti yksi parhaista pitkään aikaan.