Tällänen tuli mieleen.
Itellä tänään höyrynny about 8 ml ja noin 24mg.
Pääasiassa omia sekoituksia, tällähetkellä Blueberry Candy, on muuten hyvää...
Mites muilla?
Printable View
Tällänen tuli mieleen.
Itellä tänään höyrynny about 8 ml ja noin 24mg.
Pääasiassa omia sekoituksia, tällähetkellä Blueberry Candy, on muuten hyvää...
Mites muilla?
3-5ml päivässä 11-16mg :smoke:
1-3ml / 24mg :D Analogiaikana meni aski päivässä.
1-2 ml 18-24 mg Dekang Mocha Coffee/RY4 :smoke:
eli ei mitää järkyttäviä määriä mene ja aika samoja nesteitä menee, ku ei vielä oo pahemmi nuita nesteitä kertyny :)
1-2ml RY4 18mg
3-6ml 24-28mg sekametelimakuja (+6ml yleensä silloinku dokaa)
Ainakun maku vaihtuu niin sekaisin vaan pohjien kanssa, mua ei haittaa sekamehu yhtään :)
No nyt menee 3-5ml ja vahvuutena 12mg-14mg pg pohjalla , höyryttimenä toimii ego-t .Modin myötä uskon nikotiini vahvuuden laskevan alle10mg ,mitä paremmat höyryt sen enemmän saa myös nikotiinia siinä ohessa ::)
1-2ml 18mg nesteitä. Analogisia meni aski per päivä.
Rapsu 10ml viikossa menee. Toi LR ato tuntuu vetävän enemmän nestettä, mutta on kyllä sen arvoista. :antismoke: Omaan höyryttelytahtiin en ole huomannut vahvuudella olevan mitään merkitystä, mielessä alkaa siintääkin ajatus ihan 0mg nesteen kokeilemisesta. Nuo vahvuudet, mitä nyt oon käyttäny on 8-18mg.
3-5ml 24-26mg
2-5ml 11mg/ml ja 16mg/ml vahvuuksilla riippuen mausta.
2-5ml/vrk taitaa olla haarukka täälläkin, vahvuuksina 18-24mg/ml.
1-3ml 8-14mg ja ennen meni röökiä sätkätoppa per pvä/2 askia.vähentynyt kokoajan höyryttelykin. :D
1-3 milliä pv. 510 tankkiin jos menee puoli milliä, eikä kovin montaa tankkia päivässä tule kiskottua. 24mg pääosin. Viiden millin dual coil kokeiluissa tuhraantu vähä enemmän. Ja kokeiluissa yleensäkkin, kun uuteen kartoonkin saa millin pari menemään äkkiä.
Thread "paljonkos sitä e nestettä kuluu?" oli aika samantapanen, mutta mutta O0
Erittäin tasan keskimäärin 1ml 18mg menee per päivä. Pian 43 päivää pulkassa ja neljäs 10ml pullo tyhjenee just. Ton lisäks about 3-4ml on tullu maisteltua erilaisia nesteitä. :smoke:
Kyllähän tuota nestettä tuntuu menevän LR atoilla ja kartoilla ihan eri tahtia, kuin aikanan 510:aan tiputtelemalla. rapsu 2ml taitaa nykysellään mennä päivässä, joskin pääsääntösesti oon höyryytellyt miedompia valmisteita, kuin ennen.
Alussa meni 1-2 ml 18 mg päivässä.
Nyt parin kuukauden jälkeen menee 3-4 ml 24 mg päivässä :D
Semmonen 1-2 ml on aika lähellä. Vahvuus on pyöriny 11mg ja 18mg välillä.
Abaut kolmisen viikkoa höyrähtäny ja mutulla n. 20-25ml nesteitä kulunu.
2-3ml / pvä 18mg nestettä.
Kahtena ekana päivänä meni 2 tankkia eli 1ml, ja nykyään menee jo 3-4 tankkia 1-2ml.
Onneksi tänään tuli peleonilta tilaamani isommat (0.7ml) tankit joten luulen etä pääsen taas tuohon kahden tankin lukemaan. ;)
Ja samalla tuli vähän vahvempaa nestettä 18-24mg, joten eiköhän kuluts käänny laskuun.
Vieläkun tuolta healthcabinista tilattu 1000mah usb akku ja peleonilta tilatut eGo ja 510 lr-atot ja tankit tulee olen ehkä hetken taas tyytyväinen.