Siirry suosiolla dual 650 boxiin
Niitä kun nykyään saa melkein ilmaiseksi
Onhan niissäkin nappi kyljessä [emoji69] [emoji87]
Printable View
Eiku oishan se HöyryJätti!
Ei kyllä mä odottelen, että saa GGitä uutena taas Gurulta.
Pitänyt se jousicoili testiä jo kauan.
Kayfun4 kullitetulla jousella, toimii TC?
Ubertootti?
Hurri?
Squape RS?
Kayfun 5?
Tilemahos v2 Springomizerilla?
Fla.....eiku sitä ei saa sanoo äänee.
Vakavasti ottaen kun tässä tää kieltolaki on aikas selviö niin taitaa joutua Kiinasta pari tusinaa loonia tilaamaan varuiksi.
Saa sen sinkullekkin, mukana tulee sellanen silikooni tulppa adapteri hässäkkä
Jaa, pitäiskö heittää streameri kiertoo ja bellus tilalle[emoji15]
Ainahan sä voit yrittää Mister 510 hommata jostai.
No höh, iha turhaa juoksutit sitte.:D
Osta herran 20x1 ato ana ?
Määki ostin juuri kaks lisää [emoji69] [emoji87]
Kappas perskule, tuloo tänä vuonna täyteen viis vuotta tätä touhua.
Syksyllä pöytä koreeks bogeilla ja ego-t-tikuilla.
Kerro muillekin, jos tuollaisen löydät. Itsekin metsästänyt vastaavaa, välillä vaan sylettää tää jatkuva täyttö - ja akunvaihtorumba.
Tosin nyt alkaa olemaan/tulossa ihan siedettävän kokoisia dualbokseja. Vielä kun noihin käytössä oleviin atoihin saisi jonkun 10 ml tankin, niin olisi ongelma ratkaistu. :)
E. Niin ja lisäksi pitäisi olla sellainen RTA, joka toimii hyvin jo alle 20 watilla.
Tulikin tuosta mieleen, että Wikin Kayfun-artikkeli on viime vuosisadalta :mellow:
Mitäs kaikkia versioita Kaiffarista onkaan olemassa? Valmistajan sivuilla näkyy ainakin 4, 3.1, V3 ES-jonne, Lite, Lite Plus ja 2.1 Mini.
Onko nimeämisessä tehty tällä tavoin:
https://www.youtube.com/watch?v=OEVzPCY2T-g
Huomenet! Vähäiseksi jäi lumen tulo, voi sanoa, että huntu on maassa, ei enempää. Ei pääse lapset vielä mäkiä laskemaan, itse lasken vaan mäkien lukumäärän. Pakkasta on makuuni pari kolme astetta liikaa, -9 mittarissa.
Tämä Subtank Mini tuntuis soveltuvan tuolla 1.2 atopäällä ja pienemmillä aukoilla myös poskiottoihin, olen ajellut näillä tehdaspäillä kakkosaukoilla, suurimmilla pukkaa äkkiä palaneen makua. Kunhan pääsen käsiksi tuohon rba:han, niin eiköhän noille suurimmillekin löydy käyttöä.
SuperTankki on tarjonnut toistaiseksi parhaat höyryt tehdaspäillä. (Jep Teppa, Starre on vielä testaamatta)