Flunssan pirulainen iski kunnolla sittenki päälle. Pari päivää olin alkuviikosta pois töistä, ja elättelin jo toiveita että pääs helpolla, vaan oli näköjään huono veto mennä pariks päivää töihin. X-(
Printable View
Flunssan pirulainen iski kunnolla sittenki päälle. Pari päivää olin alkuviikosta pois töistä, ja elättelin jo toiveita että pääs helpolla, vaan oli näköjään huono veto mennä pariks päivää töihin. X-(
Jeejee, vittu tätä päivää, eka kolhin auton, sitte nytten jäi avaimet asuntoon sisälle ja joutu tilaamaan ovenavauksen, vittu eipä sinne mennykkää ko kaikki rahat mitä on tällä hetkellä, vitun vittu
Helkkarin helkkari. Tilipäivä ja olin ajatellut että jos vihdoin jonkin boksimodin ja tankin hankkis, ehkäpä jopa ensimmäisen dripperin. Laskuja oli tosin niin paljon että eipä tarvitse enää noita miettiä, jäi kuukauden käyttövaroiksi noin 90€
Hermot menee ihan justiinsa tuon nuorison kanssa, hyppivät ...tana silmille keskellä yötä.
On tämä "kasvatus" välillä niin ihanaaaaaaaa puuhaa, että. X-(
Ihan omat mukulat kyseessä, tai ainakin toivon niin... :)
Ikää "herroilla" 15 & 17...
Osaa noi perkeleen kakarat kyllä olla munapäitä. Tänä yönä kun tulin kotiin niin oli kiva kun mun autopaikalla oli joku kuppainen fiesta ja kaikki autopaikat täynnä. Metelistä päätellen tuossa toisessa rivarissa tänne hiljattain muuttaneella nuorella miehellä pippalot käynnissä. Eipä saanut numeroa rekkarin perusteella selvitettyä, joten pistin sitten autoni pelastustielle ja mietin että voi helvetti mitkä muutaman tonnin sanktiot siitä tulisi jos sattuisi joku sairaskohtaus tai tulipalo syttymään ja mun auto estäisi pelastuskaluston pääsyn asunnon eteen... Jotenkin meni sisu kaulaan enkä kuitenkaan uskaltanut mennä sanomaan känniselle öykkärijengille että siirtäkää toi fiestan paska vittuun mun paikalta. :D Sisällä sitten huomasin kohta yhden mukavan naapurin kyrpiintyneen näköisenä pihalla tupakalla ja kipitin sitten äkkiä pihalle, ja se meni sinne että KENEN TOI FIESTA ON?!! ja sieltähän tuli reippaasti nuori mies siirtämään, "mihin mä siirrän tai itse asiassa mä taidankin lähteä tästä kotiin" :lol:
No sehän ei mun asuntoon sisälle kuulunut koska se on tuo toinen rivitalo tässä pihassa. Mutta aika öykkämöykkä oli kyllä ja ne huusi pihalla röökillä ollessaan niin kovaa että se taas kuului munkin kämppään sisälle. Siinä vaan se huono puoli että olisivat arvanneet että se olin varmaan mä kun ei niillä ole tällä hetkellä seinänaapuria kun viereisestä kämpästä muutettiin juuri pois, ja mun auto niin ihmeellisesti jätettynä ettei varmaan olisi tarvinnut paljoa arvailla että kuka on yöllä ollut hiilenä soittamassa poliisille. :rolleyes: Se naapuri joka käski siirtämään auton pois mun paikalta sanoi mulle että oli jo aiemmin illalla joutunut paimentamaan niitä kun olivat tunkeneet neljä autoa peräkkäin tuohon ovien edestä menevälle kapealle "pelastustielle" ja kaasutelleet ja popittaneet siinä 2 metrin päässä hänen asuntonsa seinästä. Senpä jälkeen ne varmaan olivat rotiskoillaan tukkineet asukkaiden autopaikat. Menisivät persereikäileen muualle, ja jos ei ole rahaa vuokrata vaikka jotain rymymökkiä niin olkoot sitten persereikäilemättä. Täällä kun olisi tarkoitus ihmisten asua...
Asuin jokus myös kerrostalossa. Vedin Hiacen sentin päähän puskurista. Itte menin nukkumaan ja kaveri tuli herättelemään, et saatanan mulkku miten olet parkkeerannut. Totesin et juu ja kun noin nätisti asian kerroit, menen takaisin nukkumaan. Totesin vaan et on Autosi mun paikalla ja pidä siinä kun haluat siihen noin kovin parkkeerata. Löin oven kiinni ja taisi kaveri mennä kävellen kotiin.:thinking:Seuraavana iltana kun olin käynyt asioilla, oli kyseinen Auto häipynyt.:)
Maanantaina lupasiva käsitellä et meneekö Nismo korjaukseen vai paaliin. Koittasivat nyt päättää...
Näkemättä tuomio. Paaliin :teaching:
Valamiehistö kannattaa. :eek:
No ei kyllä oikeesti edes ärsytä. Mutta kun ei huumoritopicciin viitsi huonoja vitsejä laittaa, jota Liiterin Parkside "dremel" -tyylisen pora edustaa, niin laitetaan tänne. Kesti kokonaiset 2 ja puol käyttökertaa. Siihen loppui yhteistyö. Tosin aika hyvin toimii toi palautushomma Lidl:n kanssa. 14 päivää oli mennyt yli, mutta rahat sai kuitenkin takaisin ilman mitään säätämistä ja sähläystä. :thumbsup:...millähän nyt askartelis paskartelis..:thinking:
Ostaa kunnollisen nii hommat luistaa..
Juu takuu on 3v., ei siinä mittään. Kauan koko huoltoruljanssi olisi vienyt aikaa ja kuinka pitkään huollettu laite/uusi vastaava olisi kestänyt...ei mitään hajua. En tälläkertaa välittänyt jäädä ottamaan selvää:). Nyt sain rahat takasin, mikä on ihan kiva, vaikka palautukseen oikeuttava 14 päivää oli mennyt selkeästi umpeen.