Nuissa tais olla vielä 14A eli ei tarvii ihan niin tarkkaan katella ohmeja. Jos siis 350-akkuja oot tilaamassa.
Printable View
Itse ammun kovilla aina eli koko rivi
350 x 4 + 500 x 4
Näkee samalla onko kennoissa heittoja
En itse henk koht ymmärrä että 350 akusta revitään se 14A muutaman imun jälkeen saa vaihtaa jo uuden akun putkeen ja kantaa repullista mukana :)
Siksi suosin 26650 kokoa :)
Tappelen vielä 26 kokoa vastaan.... menee 3-4x 18650 akkua mekaanisilla päivässä....
LG:llä on niitä 3200mah MH-jotaan, kun vaan saisivat niitä Suomeen. 10A purku riittäs tankeille.
Onks koko vapottelija maailma ostanu sonyvtc5:set loppuun? Ei tunnu löytyvän enää mistään. Paitsi amazon ja ebay kiina putiikit etc. Mut lähinnä kopioita kaikki. Ei uskalla kokeilla noita. Jotain huhua oli et olis tulos sonyvtc6, tiedä sit... Olisinpa sonyn akkujen valmistaja, rahaa olis nii et vois persettä pyyhkii. :) kyl on vihree akku saanu kovan maineen. Vittu olis pitäny tilata pari kk:tta sitten kaapit täyteen. Mites muut akut? Onks efestistä mihinkään? Mekaaniiseen tarviin.
No älä ainakaan efestiä sinne tunge.
Kai ne efestin violetit on ihan ok ei tosin omaa kokemusta. Nämä nyt ainakin on ihan soivia ja näyttää akkulassa olevan varastossakin Samsung INR18650-25R
Samsungia vois kokeilla.
Samppa on hyvä.
Eiköhän nt vtc5 mee makitalle. Kuhan saavat linjat kuntoon nii tulee kauppoihinki. Näin vähän kuulustelin
Jos myyvät enää mitään koko sähköröbö-industrille.
Sen verta paukkunut, että suattavatpa alkaa suojella persaustaan.
Sonylle sähkötupakkamyynti kuitenkin pieru Saharassa vs ne ostajat, joiden lotit pyörivät sadoissatuhansissa ja maksuvälineenä ei tosiaan ole PayPal.
Lähtipäs Puffilta taas AW IMR tilaukseen. 2,5kk ollut käytössä nuo Tensain 18500-akut ja nyt ihan hengettömiä. Paskan myivät...
Uuuh, vkl alkoi täällä! Jos kävis kauppahallissa ja ottais erä 9:n ton Rsst:n kanssa.
Aika jännä egoakku tuli vastaan. Mulla on igo ällässä vamon mukaan 1ohm setuppi ja toi mokoma tulittelee sitä ihan iloisesti.
Mulla tollanen ego tulitti 0.25 ohmista dripperiä, joo tiedän riskit ja oli pakko kokeilla. Liekö sisällä mitään suojauksia..?