Mulla on Puffista kans vaan hyvää sanottavaa, jokainen ~20 tilauksesta on tullut seuraavaksi päiväksi. Asiakaspalveluakin saa.
Printable View
Mulla on Puffista kans vaan hyvää sanottavaa, jokainen ~20 tilauksesta on tullut seuraavaksi päiväksi. Asiakaspalveluakin saa.
Eipä ole mullakaan ikinä ollut moitittavaa puffin toiminnasta.
Mä oon ostanut aika tasapuolisesti kaikista suomikaupoista, eikä mulla e-smokesta henk.koht ole pahaa sanaa sanottavana, Puffila ja Elektrosavu on toimineet myös aina niin hyvin kuin nyt vaan voi.
Harmihan se on että poistuu kauppa jossa on hyvä valikoima vapotavaraa saatavilla "huomiseksi postilaatikoon", jos kun sattuu ostohousuissa olemaan prässit terävänä.
tämä kommentti kuuluu toisaalle...
Otatko Teemu yv:llä yhteyttä niin saadaan rahat takaisin minun tilille? Niin huonosti menee yv:t teemulle asti niin jos se viesti menisi tätä kautta perille
Täytyy sanoa, ettei ole pahaa sanottavaa myöskään Puffista. Myös rikkoutuneet tuotteet korvattu nopeasti. ja vastaukset olleet asiallisia.:thumbup:
Jatkossa muihin kauppiaisiin liittyvät keskustelut käydään heidän omissa ketjuissaan.
Mustapekka jäi käteen, näin veikkasi myös pesänhoitaja. Vituttaa mutta elämä on, niin kuin sanotaan. Toivottavasti esmoke opit jotain tästä keissistä, vaikka sitten minun piikkiini.
Täällä vois sit viisaat jotka tietää edelliset keissit kertoa muille varoituksena mistä ja keneltä oot tilaamas. Ois ihan jees jos epärehelliset yrittäjät saatas selville. Onks tääl ketjua mistä ei kannata tilata? Jos ei, joku vois tehä. Oon kyl muistelivinaan et olis... Täytyypä selata, toi valikko on vaa välil vähän työläs...
Onhan se joku "kaupankäynnistä keskustelua" tms. ketju olemassa,mut lähinnä siel tiputellaan nimimerkkejä/kusettajia kirppiksen puolelta.
Eipä noita epärehellisiä yrittäjiä ole hirveesti noussut esiin kenestä pitäs varoitella. Kait Arizona-venemiehellä on hetkensä ollu,mut tiedä sitten onks sekään suoraan kusettanut ketään. Enemmän vaan säätänyt/muutellu tilauksia.. Eikä hänkään oo enää aikoihin tänne päässyt hillumaan.
Edit. Ja onhan noita edellisiä keissejä,ynnä muita kauppoihin/kauppiaisiin liittyviä negatiivisia juttuja yleensä käsitelty sivutolkulla ja capsit pohjass ympäri foorumia.
Niinhän niit onki, tääl foorumil rupee olee vaan niin paljon juttuu et voi rehellisesti sanoo et kaikkee en oo lukenu. Ennen luin kaikki mitä tänne e-savukkeelle oli kirjotettu ( ja siinäkin meni pari vuotta ) :) nyt ei vaa enää pysty lukee kaikkee. Tosin on paljon turhaa. Täytyy lukee caps jutut läpi :laugh:
Eipä toisaalta mikään ihme että näitä suomikauppoja menee konkurssiin kun hinnat on niin korkeita. Esim fasttechilta saa vamon 20 euroon ja suomikaupassa saa samasta maksaa päälle 40 euroa. Sama homma esim dct tankeissa...5kpl oli muistaakseni jotain 8-9 euroa "cartot mukana" ja suomessa 4-6 euroa kpl. Ei mulla ainakaan niin vähissä vermeet ole ettei jaksa odotella muutamaa viikkoa tilausta. Onhan noi arominesteetkin suomessa korkeaksi hinnoiteltu kun kuitenkin ulkomailta tulee viikon sisällä.
Tiedä sitten kuuluko tää kommentti tähän ketjuun.
Johtunee ihan siitä että suomikauppiaiden on pakko ottaa korkeampi hinta. Tullausmaksut, verot, myynnistä alvit, kuljetukset ja pitää työstään jotain palkkaakin saada. Sama se on kaiken kanssa, elektroniikkaa kun tilaa ulkomailta niin ohan se tuhottoman paljon halvempaa kuin suomessa.
Täällä myös yksi uhri... Egripin verran meni ja kyllä sapettaa. Niin lupaili teemu että paypalin disputen kautta rahat saisi takaisin, mutta ei ole näkynyt. Enää ei edes vastaa viesteihin.
Tässä ku lukenu noita viestejä ni voipi olla turha kysymys, mutta koitetaan kepillä jäätä...onkohan kuulauden vanhassa istickissä jonkinmoista takuuta/korjausta mahdollista saada ku ei meinaa ottaa kontaktia??
Juu sitä koitin tehä ja hiukka ensiapua antaa, mut kaikkii atoja ei saa pistettyy kireelle vaa joutuu jättää ns. Heilumaan hollille ja sit tiputtelee vastuksen johki 0.3/0.4 ohmiin (1.5setupilla)!
Mikä juttu tämä esmoken konkurssi nyt on?? Sivut oli poissa käytöstä ja pyydettiin siirtymään puffin asiakkaaksi. Nyt sivut taas pystyssä ja tavaraa myynnissä ja vapers.fi sivulla tulee päivittäin kommentteja esmokelta. Ei ole itellä ollut aikaa seurata näitä asioita...siis toimiiko tuo esmoke nyt siis jossain ulkomailla??
Esmoke.fi - Tervetuloa uuteen verkkokauppaamme!
Oiskohan pesänhoitaja nostanut sivut ylös, että saavat varaston myytyä tyhjäksi? Saldothan tuolla on järkiään nollilla, vain muutamia tuotteita myynnissä.
Kokeile ujuttaa sinne väliin o-rengas vaikka jostain atosta plussanastan alta.
Olivat vaan auki sen verran, kun annoin toisella kaupalle käyttöön noita meidän kuvia ei sieltä mitään pystynyt ostamaan, kun kaikki maksutavat kiinni :)
Mites Eboxien takuukorjaukset on edenneet? Omaa dual mallia ei ole näkynyt vaikka lupailit korjailla.
Sain Egripistä rahat takaisin! Ennen konkurssia tilasin ja maksoin. Ei toiminut homma disputen kautta, eikä tullut myyjältä mitään vastuaksia takaisin. JAtkoin disputen vielä paypalin kautta claimiksi, ja rahat palautettiin paypalin toimesta parin viikon sisällä :) kyllä pitää hattua nostaa paypalille
Herra Esmokella taitaa olla yv laatikko täynnä? Olisin kysellyt mitenkä se eBoxin korjaus edistyy
tilasin 5.11.2014 esmokelta kuudellakympillä kamaa ja sivustolla lukee että on lähetetty ja kaikkee mut en oo tuotteita saanu että mitäs voin tehä et saan rahat takas taikka tuotteet
Konkurssipesä on mun mielestä jo jaettu, eli tässä vaiheessa ei taida olla mitään enää tehtävissä.
Tosin odotellaan nyt vielä että esmoke sanoo miten hommat on.
no vittu
Mistähän tämän ex kauppiaan saisi kiinni?? Ebox oneni ollut 13.11. lähtien hänellä "korjauksessa" joten pitäisi päästä hänen kanssaan juttusille ennenko muuta kautta rupean yhteyttä ottamaan.. :facepalm:
esmoke kyllä foorumilla pyörii, pistä sille yksityisviesti. Ilmoittele vaikka mulle jos et saa yksäreihin vastausta niin minä ryhdyn toimenpiteisiin.
Minulle tosiaan viestiä, jos jotain asioita jäänyt taakse. Näyttää siltä, että tämäkin ketju on jo aikalailla hiljentynyt, joten pistän lukkoon. Aukaisemista voi varmaan pyytää modeilta, jos näkee jonkin asian vielä vaativan julkista läpikäyntiä.