Kysy pässikaljalta, se tietää totuuden.
Printable View
Kysy pässikaljalta, se tietää totuuden.
Juhani Kävelymies tietää myös totuuksia..
Oliskohan aika käydä vähän läpi tiivarikaappia, kun tuossa alkoi tekemään mieli taas ryynästä kokeilla joten kaivelin perälle. Löytyi neljä enemmän tai vähemmän täyttä ryynästä eri malleja ja lisäksi kaikkia muita makuja, joita olen myöhemmin ostanut mukamas ekaa kertaa. Pääasiassa FA:n hedelmiä. Varmaan liikaa silloin amatöörinä laittanut ja tuominnut kaappiin. Vanhimmat toki sen 2½v vanhoja, mutta tuskin ovat moksiskaan.
Teekkin noista koktailit, viikon puolivälissä näkee jo onko vielä käyttökelpoista kamaa ja jos viestejä ilmaantuu foorumille niin minäkin teen sopat vuoden vanhoista capuccinoista.
Pitänee kokeilla FlavourX abbelziinia huomenissa, lähteekö kaiffarin muovitankki ryppyyntymään vai kestääkö entsyymit kunnialla.
Huhuu, onko täällä ketään...?
Kuuleeko kieku? Täällä kaiku..
Täällä ollaan ollaanko siellä
Täsä mä olen!
Just kömmin saunasta ulos, lauteilla seuranani oli Fuji Apple ja RY4. Kokeillaan pikakypsyykö nää nesteet saunassa
Mä tää testailen vuoron perään eri makuja karpalon rinnalle. Yritän löytää mikä sopis parhaiten..
Otetaan ehdotuksia vastaan.
Eikös se vodka mene korpalon kanssa hyvin yhteen :thinking:
Absintti muuten oli hyvä. Tuli tällainen punainen kova salmiakkikarkki mieleen tästä. Jatkoon!!
Mitä ne olikaan nimeltään... Ufoja? Sellanen lätyskä kirpeä irtokarkki.
Mullakin on punainen ja kova.. Mut se ei ole salmiakkikarkki. :blushing: