Eikö tollanen voitais sit paljastaa ku rikkoo kuitenki sääntöjä
Printable View
Olen nyt vaihtanut kokonaan ostoksien teon lidliin.. Kun saksanauto harrastaja oon niin ruoatkin pitää hommata saksalaisesta liikkeestä. Työkalutkin pitää olla boschin.
Lidlissä myydään sitä legendaarista jäätelöä joka ei sula. http://www.iltasanomat.fi/ruokala/uu...000788997.html
Outo valoilmiö taivaalla, kevät tulee kohta... :thumbup:
Ei täällä vaan mitään valoilmiöitä näy, ihan harmaata ja eilen illalla alko kauhee myteri ku olin kelkkaa liikuttamassa :crying: Ja pitäs taas tuulen yltyä illaks. No toisaalta myrskyssä on tunnelmaa. Kirkkainakin päivinä toi arska jaksaa täällä pohjosessa vasta laiskasti kurkistaa puun latvojen takaa. :thumbdn:
Reputit sit tänkin.
Ai vitsi. Onneksi kyseinen ford on valmistettu Cologne köln saksassa vuonna 67. Harmi.. Ihan kun tuittu olisi viitannut että kyseinen tehdas sijaitsisi amerikassa tai britanniassa. Voi harmi.
Ei ainakaan 50 vuoden jälkeen ole ruostetta näkyvissä.. Voi harmi. Minä kun ihan luulin että foordejen piti olla ruosteisia.. Kai väitettäsi hieman haittaa fakta että kyseinen foordi on maalattu lyijymaalilla.. Ai että.
Miten Audi merkkinä liittyy ajotaitoon :D Alfa Romeot on hirveitä vikapesäkkeitä, kuka sellaisen ristikseen haluaa. Fordeistakin oon tykännyt ja tykkään edelleen, löytyy multa uljas musta Ford Mondeo. Se kyllä pääasiassa homehtuu liiterissä, mutta myydäkkään en viitti. On sillä mulle tunnearvoa.
Sehän se tekee köyhäksi.. Se jatkuva korjaaminen. Joissain uudemmissa alffoissa ei oo etes ovenkahvoja takana.
Mullakin menee työmatka-autoksi ihan mikä tahansa pissakottero kuhan ei kaikkia osiaan puota matkanvarrelle.
Mut jos harraste peleistä puhutaan niin pitää olla vanhempi kun -80 luvun autot.. Mieluiten -50 tai -60 luvun menopelit menee. Ne ei kuitenkaan ole NIIN vanhoja mutta ei liijan uusia. Ja sentään ovat auton näköisiä.
Ootko koskaan kokeillu T mallin foordilla ajaa? Se vasta mielenkiintoinen ajopeli onkin.
Rolls Royce on paras :)
Muistelen lukeneeni, että Rollsseja on eniten liikenteessä jos vertaa suhteessa kaikkien aikojen valmistusmäärään???
W123 Mercedes-Benz 200D.
Mitä voitin?
J.Orelman ihania julkaisuja;
Ihan heads up kuluttajille ja kauppiaille.. Ympäristövirasto (joka siis tekee tarkastuksia kauppoihin) pitää kiinni Valviran tulkinnasta ja yritän tässä kysellä, että millä laillisella perusteella tähän on päädytty, ja mikä nimenomainen pykälä on nyt kyseessä. Valviralta yritin syksyllä kysyä samaa, enkä heiltä ainakaan saanut vastausta.
Tässä ympäristöviraston kanta tiivisteisiin:
"Jos esimerkiksi myyntitilanteessa, myyntipaikassa tai internetissä suositellaan tiivisteen käyttöä sähkösavukkeeseen tai ohjeistetaan miten makutiivistettä käytetään sähkösavukkeessa (ilmoittamalla sekoitussuhteita tms), katsotaan tiivisteen myynnin tapahtuvan sähkösavukekäyttöön."
Tästä saatetaan joutua tappelemaan...
ja joitan lisää
Jos tuote nimenomaan myydään sähkösavukkeessa höyrystettäväksi, ympäristökeskuksen näkemyksen mukaan se on lain tarkoittama sähkösavukkeen avulla höyrystettäväksi tarkoitettu nikotiiniton neste. Tämä perustuu tupakkalain 2 §:n määritelmään nikotiinittomasta nesteestä. Se, että tiivistepullon etiketissä lukee sen olevan elintarvikekäyttöön, ei poissulje sitä ettei sitä voisi höyrystää sähkösavukkeessa. Se, mihin tarkoitukseen tuotetta myydään, markkinoidaan ja ohjeistetaan käyttämään, määrittää sen käyttötarkoituksen. Esimerkiksi elintarvikkeiden maustamiseen käytettävät nesteet (esim. leivontanesteet, makutiivisteet, makusumutteet) tai löylytuoksut täyttävät nikotiinittoman nesteen määritelmän, jos niiden myyntipakkauksissa tai myyntitilanteessa ilmoitetaan, että ne soveltuvat käytettäväksi myös sähkösavukkeissa.
Voiko löylytuoksuja vapottaa? :D
^ Entäs napanöyhtä wickkinä ... tiiä miten olis nyanssit kohallaan
jaa-a. Nyt on tulossa uusia ajoneuvovero uudistuksia ja näköjään tollaset vanhat ladat on rikkaiden hommia.. Laskin tässä että kun otan voortin kesällä käyttöön niin pitäisi veroja maksaa 500€.. Jep... Ja jos koko vuoden ajelis toijooyyoootalla niin tulis maksaa 1400€ verot.. Hienoa suomi.. Mutta joku 2017 vuoden sähkörisseli olis vaan 150€ verot.. OK.