Pah,toi nyt oo mitään.Mä otan seuraavan kerran vasta ensi vuoden puolella(huomenna).:evil:Lainaus:
Lupaan etten vedä enää kun yhdet kännit tänä vuonna.
Printable View
Pah,toi nyt oo mitään.Mä otan seuraavan kerran vasta ensi vuoden puolella(huomenna).:evil:Lainaus:
Lupaan etten vedä enää kun yhdet kännit tänä vuonna.
Mulla rööki oli aina huulessa. Pääasiassa tuli vasurilla nopeesti karistettua, mutta eipä siitä tarvinut kiinni pitää. Oon enemmänkin "molempikätinen", mutta oikeassa kädessä se kynä pysyy.
Sulla kusi heti tipaton tammikuu? :laugh:
Näinhän siinä näyttäs käyvän.Noh,vasta viime vuosina alkanu ottaa niin otan perstaipaukun joka perstai.Lainaus:
Sulla kusi heti tipaton tammikuu?
Minä en sellaisiin tipattomiin usko.. enkä mihinkään uudenvuodenlupauksiin. Uskon kohtuullisuuteen. Sitä voi harrastaa vuoden ympäri. Eli jopa kohtuuttomasti. Eiku..
Ja joillain määrittelemätön juttu, jonka tapauskohtaisesti määrittää joko portsari, wc-pönttö tai katukiveys.
Unirytmiä käännetty laakista 6h takaisin. Onpas todellisuudesta vieraantunut olo.
Rööki oli ja modi on aina vasemmassa, vaikka oikeakätinen olen.
Skål minun iltasatu kaverit ja parempaa seuraavaa vuotta !
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...4c2e5161ba.jpg
Nytkö tän kehtaa korkata? Jo vain, hyvää uuttavuotta [emoji4]
Kirjoitan oikealla, pidän rippikoulukaverista vasemmalla kiinni, ohjaan kulkuneuvoja vasemmalla ja ammun kivääreillä vasemmalta puolelta, hivenen vittumainen kun lukot on sitten oikeakätisille.
Pitkät luisut hallitsen vasemmalle kaartuvissa mutkissa mutta oikealle vievät kurvit otan varovammin, peruutan aina peileistä, en koskaan katso olkani yli penkkien välistä.
joo ... oleellista...
Verhot kiinni, kaikki valot päällä, telkkarista vahvarin kautta Sound of musicia niin kovalla kun sietää. Siideriä toisessa kädessä, toisessa höyrytin :) Palju lämpiämässä, kohta tulee sisko miehensä kanssa saunoon ja vietetään iltaa porukalla.
Kyllä toi nuorimmainen pöhisee, mutta lykkäsin sille luun :)
Täällä rokki soi monen radion voimin ja hyvää musiikkia tulee.Tv nuorten mm lätkää ,Lasissa konjakkia ja kupissa kahvia ,höyryttelyssä Mustard milk ja Snake oil :) Kiitoksia kuluneesta vuodesta kaikille Foorumilaisille paljon on oppittu ja kokeiltu ,apua saatu :thumbup: Jatketaan samalla linjalla ensivuonna. Hyvää uutta vuotta kaikille :)
Iltavaa kaikille, onkos täällä ketään näin juhlapäivänä?