Ässä, sie oot tässä porukassa varmaan ainoa joka tietää mitä rauta on.
Uskon siis sanaasi, kuhan yritin xkysiä saada kimpoilemaan lauantai-illan ratoksi :laugh:
Printable View
Ässä, sie oot tässä porukassa varmaan ainoa joka tietää mitä rauta on.
Uskon siis sanaasi, kuhan yritin xkysiä saada kimpoilemaan lauantai-illan ratoksi :laugh:
No ei mua nyt saa kimpoilemaan mistään latinojutuista. Yrittäkää kovemmin, nii ehkä lähtee tässä vielä :D
Tuoltahan se zkys tulee...
http://gifwall.net/gif/gw-panomies.gif
5 tonnia takana ! Onneksi olkoon.:D
Vai että 15 minuuttia :D Ennemmin oon vaikka foorumin tunnetuin kaheli ku vaikka sinä. Joskus ajatellu että varmaan ajattelit joskus että "jumalauta POLIISIN OIKEUDET FOORUMILLE! nyt minusta tulee viimeinkin yhtä arvostettu ku luuposesta ja kaikki kunnioittaa mua!"
Todellisuus sitten tais olla se että susta tuli koko foorumin kulkukoira, mille kaikki vaan vittuilee :lol::lol: Ei mitään auktoriteettia oo kyllä jätkällä :lol: Tämä kaikki kuitenkin vaan hyvällä, niin ystävällisesti kuin näin vaan voi sanoa.
Popkornit jo valmiiksi esille ^^
zkys muuttui tylsäksi saannin myötä. Jotain hymynaamojakin, real?
Kyllä se tylsyttää, ja vie sen parhaan terän ja agression miehestä - saaminen. Eipä ne urheilijatkaan paneskele ennen suoritusta :lol:
Ihmettä odotellessa...
Jaaha, täällä ollaankin päästy vauhtiin. :yeah: :D
Hei C'mon! Heti kun saat, niin heti muutut. Mitä jos Tuittu rakastuskin siihen karskiin karjuun, joka nappasee 20 NBK:n jäsentä kerralla turpaan ja haukkuu kaikki pystyyn, jotka uskaltavat tielle osua poikkiteloin? Pianhan ex-Patrik saa Tuitun takas :D
E: Ja kun offtopicissa ollaan. Älkää ostako Vergiä. Tää meni just ja just liika vahvan kaakaon vahvikkeena, mut nyt kokiksen tai mehukatin kanssa tulos on vain todella järkyttävää kuraa X-(
Kyllähän aito kusipäisyys onneksi on vähän syvemmällä ja tuskin siitä ihan niin äkkiä eroon pääsee.
Paitsi jos :worship: ILLUMINATI :banghead:
Kaleppo muuttus paljon siedettävämmäksi saatuaan natsat ja päästyään jäseneksi. Mitä jos tämä Tuitun parittaminen zkysille on samaa rataa ja yritys rauhoittaa zkysin toimintaa? :thinking:
Luuponen se on tän kaiken takana, se liikuttaa tähtikuvioita, ja naureskellen kattelee päältä.
Mutta on sieltä Oulusta tullut jotakin hyvääkin:
http://www.youtube.com/watch?v=lypF_237eIk