Nuorisohuligaanit pilaavat kaiken:
Digital druggies turn electronic cigarettes into 'psychedelic crack' pipes - Mirror Online
Printable View
Nuorisohuligaanit pilaavat kaiken:
Digital druggies turn electronic cigarettes into 'psychedelic crack' pipes - Mirror Online
Ei vittu oikeesti? Onko noi kusipäitä tuolla googlella? Upee update selaimeen, joku vitun käyttäjätilit selamaimeen mitä et voi disabloida. 10/10 päivitys. Bugittaa vielä windowsin toolbarinkin joka kerta kun käynnistää chromen. Liite 20080
Voi perkele, tapatalkkia päästä asentamaan uusimman version ja se tää on ihan hirvee!
Mistä sen vanhan version sai?
Vittu! Minulle osoitettu kirjattu kirje, jossa Aqua V2, on luovutettu jollekin random tyypille Vantaalla, enkä ole minkäänlaista valtakirjaa tehnyt. Saatana! X-( :mad:
No just :facepalm:
Mulle kerran tuli hakulappu postista. Hain sen eikä henkkareita tms kyselty, himassa avasin ni siinä oli piilolinssejä 400e edestä ja jonku ihan oudot nimi. Ja sen oikeen vastaanottajan osoite oli muutama kilometri suuntaan x kämpiltä. Palautin postiin sen paketin tietenki. Mut laittaa ihmettelee et lukeeko jakajat ollenkaan noita lappuja vai saako ne ne valmiissa pinkoissa tms? Ei oo eka kerta kun meille jaettiin väärää postia tai meijän postia jaettu muille.
Sitä mä vähän ihmettelinkin, se oli kirjattu lähetys mut ne ei kysyny henkkareita koska kotiin tuli semmonen noutolappu, ei kirjattu noutolappu vaan semmonen missä on mx koodi, eli liian iso toimitettavaksi lappu.
Paketissa itessään luki kyllä et kirjattu :facepalm:
Kyllä minä mieleni pahoitin, kun tilasin viimeisillä pisteilläni PS:ltä vanilja-litkua lisää ja se ei kyllä maistu samalta mitä ennen. Lisäksi mansikka oli suuri esanssipaskapettymys. Niitäkin tuli tilattua muutama puteli. Ei pitäis innostua tilaamaan montaa putelia makua, joita ei oo maistanut :'D Noh, sainpaha ainaki pisteet siellä käytettyä.
Ja nyt Saiccu, unohda se Paul Saaren verkkokaupan salasana. Samaa tavaraa saa muualta halvemmalla, ja paljon parempia makuja kaupat täynnä.
Joo unohdan :D Ei oo siitä pelkoa enää. Kuhan nyt sais tuhottuu noi nesteet, niin ajattelin siirtää nokkani kohti FinnVapen sivuja. Mä kuitenkin oon sen verran käsi kemistinä, niin en tohdi alkaa itse pelleilemään noiden litkujen sekotusten kanssa.
Menee kyllä hetki hampaat irvessä noiden esanssilitkujen höyryttelyyn. Poiskaan kuitenkaan ei tohdi heittää.
No jaa, polvi ja selkä reistaa eikä eläkkeeseen enää olisi kuin 40 vuotta...
Ja tämä lumentulo saa nyt riittää. Ihan vaan sen takia, että olen saanut korjata joka halvatun kerran lumilinkoa kun isä on käynyt mielestään linkoamassa. Tuo saakelin syöttöruuvi muistuttaa enää hyvin ohuesti sitä samaa osaa, jonka laitoin siihen viime keväänä. Sulatan kohta koko kikottimen ja käyn ostamassa semmosen kotirauhanrikkojan. Eli juuri semmoisen itsevetävän lumilingon. Sillä ei voi saada niin isoa vahinkoa aikaan mitä traktorilla ja lingolla.