Ebay.
Printable View
Ebay.
Tuolta ja sitten ego2.pl. Maanantaina PZD4:n kanssa tilattiin keskellä yötä ja tänään käärittiin setupit...että jotta melko nopeesti tuntuu liikkuvan Puolasta
Jos ei hinta haittaa nii esmokelta. Oisko ollu 4,90 5m.
Mä väännän kaikki silicasetupitkin nykyään 0,25 kanthalilla. Tuntuu jotenkin täyteläisemmältä höyryt paksummalla langalla.
Otin tietoisen riskin, ei yhtään silica vermettä mukana ja viikko kohta täynnä mökkielämää.. ja vielä toinen viikko edessä.
Wire-mesh aga:t pelkästään mukana ja helevetin hyvin höyryää.
Onko Smok Scar mahdollista saada hyvä setup 0.2 tai 0.25 kanthalilla?
1.4ohm sain tehtyä, mutta kanthalia sai kääriä varmaan lähelle 10 kiekkaa.
Setup pitäs siis saada toimivaan eVicissä, kokeilin tänään pyöritellä ja tuli niin pirun pitkä pätkä kanthalia, että ei oikein hehku.
0.2 on hyvä yleiskanthal, ja toimii paremmin kun noin ylös tavottelet ohmeja.
Atohan on itsessään dualcoil ja tavoittelen tässä mieluiten semmosta 1.5ohm lukemaa. Pitänee yrittää pyöritellä toi lanka todella lähekkäin niin jospa lähtis toimimaan.
H-Attyn omistajille/tuleville omistajille:
http://i1.aijaa.com/b/00520/12542270.jpg
Jos prikkojen väliin langan pujottelu tuntuu joskus hankalalta, niin toimii myös mainiosti ilman prikkoja. Itsellä on niin nakkisormet että välistä aiheutti harmaita hiuksia, niin otin ne sit pois. Helvetin hyvin skulaa näinkin.
http://img24.imageshack.us/img24/2240/4pkp.jpg
Tuplana, kiitos.
Onko kukaan onnistunut vääntämään mesh setuppia kaifun miniin?
Kanthal A-1 0.28mm - AWG 29
vink vink ;)
Onko kukaan kokeillut tehdä u-wickiä arrowiin (yellowkiss)?
Kyllähän tuohon ainakin Vapersin puolella joku teki, ei se taida olla sen ihmeempää kuin muutenkaan.
Ei muuten ihmeempää mutta kärsivällisyyttä ja pieniä sormia tarvitaan :) Se kaulus tulee pikkasen tielle coilia vääntäessä kun muutenkin on vähän ahdas dekki.
Dual coilin väänsin eilen ja hyvä tuli, eiköhän se u-wicki samalla vaivalla olis tullu..
Toi kyllä kysyy jo kärsivällisyyttä ja sorminäppäryyttä tehdä onnistuneesti dual wickillä dual coili arrowiin, on toi niin ahdas tila.
Tulipa tehtyä ensimmäinen mesh-setuppini ikinä. IGO-L:ään tein ja kaikki sujui ihan mukavasti, tohotin meshirullan huolella ja sain kaikki langatkin hehkumaan tasaisesti.
Ainoana ongelma on, että makua ei ole ollenkaan :D Varmasti olen tehnyt jotain väärin, mutten keksi mitä :thinking:
Meshipötköstä tuli vähän ontto, kun en umpitukkia osannut kääriä. Kyllä tuo nestettä tuntuis kuljettavan, koska höyryä tulee eikä palanut maistu?
Se kestää hetken, että se mesh rupee skulailemaan ihan tosissaan. Jossain vaikka agassa tms saattaa mennä yks kokonainen tankki, ennen kuin alkaa rokkaamaan
Kyllä noissa setupeissa usein on sellainen pieni sisäänajoviive, mulla se on about 1/3 tankillista niin alkaa olee se maku sellainen kuin pitäisikin. Tohotan tosin meshin pikaisesti aina, en enää tykkää tehdä pulssittamalla.
Asiasta perunaan, ja ehkä vähän defun viestii liittyen, mulla käy aika usein hapettamattoman meshin kanssa nii, että sitä joutuu pulssittelee ja hehkuttelee niin perkeleesti, että meshin pintaan tulee hirveen kerrokset palanutta karstaa ja tuhkaa. Sitte kun 3 akkua myöhemmin saa sen toimimaan, maku on sama kun 3 viikkoo vanhassa karstasessa setupissa.
Parina viime kertana oon tehny niin, että tohotan meshin ennen käärimistä, kun se on vielä suorakulmion muotone pikku palane. Sitte rullalle ja hyvin pienellä pulssitelulla homma skulaa.
Mä oon tehny viime setupit ehkä erikoisella tavalla ja ne on aina onnistunut laakista, tämä liittyy pulssitus vaiheeseen, tai siis se on poistunut. Toho on tärkeä asia tässä ja minulla on käytössä semmoinen kynä/sikaritoho mistä pitäisi tulla 1300c.
Eli muuten tohotan vaijerit+meshit+kanthalit ennenku laitan ne wickreikään, normaali setup paitsi pulssitus jää pois.
Miten? No näin: Kun sulla on wickissä kanthal kiinni, ruuvit kiinni jne ja olet valmis pulssittamaan. Älä pulssita, vaan ota toho kauniiseen käteen ja tohottele sitä coilia joka puolelta. Nyt voit painaa tulitusta ja kas, kaikki coilit hehkuu tasaisesti!
Olen tehnyt tätä jo jonku aikaa ja joka kerta se tuntuu toimivan yhtä hyvin, ei katkenneita lankoja tai vittumaisia hotspotteja.
Kaikilla atoilla tätä ei välttämättä kannata koittaa kun saattaa olla muovieristeitä jotka sulaa.
Silti kehotan muita koittamaan ja haluaisinkin mielipiteitä niiltä ketkä sitä ovat testanneet.
Toi vois ollakin hyvä :o
Paitsi mulla on tollane hehtaaritoho, ei tuu tarpeeks pientä lieskaa.
Mä oon tehny viime kerrat melkein samalla tavalla ja pulssittelu jääny kans pois ja homma rokannu laakista. Tohotan meshin kevyesti ennen käärimistä. Kieputan kanthalin meshiin irrallaan atosta ja tohotan hehtaari toholla pihtien päässä nopeasti. Patukka/u-wicki paikoilleen, langat kiinni ja avot. Pikkuisen toki asettelen kanthalia neulalla mutta ei muuta. Toiminu viimeiset 5 setuppia laakista.
Tänää kokeilin ekaa kertaa tohon kans tehhä setuppii ja tekis miel potkii itteeni persuksille ku en aikasemmin oo käyttäny :) ei jälkimakua eikä muutakaa ylimäärästä maussa :) jatkossa kaikki setupit minitohon kautta kehiin ni säästyy akut pulssitelulta
Hyvä että toimii muillakin!
Mulla se lähti siitä kun kerran tein setuppia enkä muistanu olinko tohotellu kanthalia kun se oli kiinni wickissä jo. Otin sitten tohon ja sutasin sitä ja kas kummaa, ei tarvinnu pulssitella.
Taidanpa agaan tehdä uuden setupin tänään tuolla tavalla. Biltemaan hakemaan mini tohoa :)
Just äsken tein Rsst:hen taas uuden setupin ja kerrastahan seki natsas.
Voisin koittaa tommoseen Didiin/cobraan kun se on vähän vittumaisempi yleensä tehdä.
Jaa, pulssittelun aika alkaa olla ohi? :D No, niin kauan ku meikäläisellä on tohonkäyttökielto sisätiloissa, niin pulssittelu jatkukoon. :DD
Ot jatkukoon. Barolen muija ei kuulosta kovinkaan mukavalta :D no mutta jos kaunis niin sitten :think:
Osaa se olla mukavakin, sillä vaan on äärimmääsen jyrkkiä mielipiteitä ja periaatteita joista se pitää kiinni muakin tiukemmin. Tää on vähä tätä tahtojen taistoa, mutta lunkina, konflikteja vihaavana ihmisenä on parempi taipua. :D Turha se on tapella suhteellisen turhista asioista. ^^
Mutta takasi asiaan. :D Tempasin Agaan setuppiin uuden vastuslangan, ja toimii ihan passelisti jos unohtaa aliwikkauksen. Alkaa vituttaa tuon halpisaton temppuilu näiden parempien rinnalla siinä määrin, että tämän viikonlopun nimissä otan ja kairaan siihen suuremman mesh-reiän. Eipä tuossa korkeelta putoa vaikka menis vituiksiki. 3 millin terällä vähä väljentää niin eikö siitä hyvä tuu. Ties vaikka helpottais hyppyspottejaki.
Kolmatta setuppia RSST tekemässä, jospa tälläkertaa onnistus. Miten ison palan leikkaan tuota 400 meshiä, jotta tulee sopivan kokoinen patukka?
Onko siitä tarkoitus saada umpinainen ja mahdollisimman "kova" vai pitääkö siihen jäädä reikää keskelle?
Eka kerralla laitoin ihan jäätävän paljon tuota meshiä ja piti pätkiä varmaan puolet pois, jotta sain menemään sen koko rei´asta läpi.
Tokalla ilmeisesti liian vähän ja ei wickannut yhtään, muutenki oli löysä ja epaonnistunut.
Mä ainakin elän siinä uskossa että mahdollisimman umpinainen, ja sen paksuinen että istuu napakasti reiässä, mutta ei kuitenkaan liian tiukasti. Tarkkoja mittoja on hankala sanoa, ite en koskaan mitään oo mittaillu vaan mutu-tuntumalla leikelly ja rullannu. Ennemmin liikaa kun liian vähä, se on helpompi leikata ylimääräiset pois ku lisätä jälkeenpäin. :)
Jos wickkauksen kanssa tuntuu olevan ongelmia, idyllinen meshi on sellainen mahd. paksu, pienellä keskireiällä, muttei hirveen tiukkaan kääritty. Onnistuu imo parhaiten siten, että tohottaa meshin ennen käärimistä, sen ollessa vielä suorakulmion muotoinen arkki. Siitä katoo jonkin verran sitä elastisuutta, eikä pyri aukenemaan niin paljoa rullalle käärittäessä. Korkeus on atosta riippuvainen, leveys saa olla 8cm tai jopa enemmän.
Tosin, sitten kun oppii tekemään setupin hyvin (coili tiukalla, ettei vahingossakaan jää pienintäkään rakoa meshiin mistään kohdasta, ja huolellisesti pulssittelemalla kaikki hotspotit veke, varmistaa vielä moneen kertaan että hehku alkaa keskiosasta, eikä levitessään näytä siltä, että ylin / alin kieppi hehkuis kuumempana kuin muut) ei tolla meshillä oo niin paljoo väliä. Ohut, paksu, 500#, 200#... kaikki toimii.