Mä annoin kans pari viikkoa sitten kaverille minisigge+delta kombon, kun sillä ei niin kauheasti ole rahoja tällä hetkellä. Oli kiva nähdä se pikkulapsen karkkipäiväilme aikuisen könsikkään naamalla[emoji86] hyväks on kehunu.
Printable View
Mä annoin kans pari viikkoa sitten kaverille minisigge+delta kombon, kun sillä ei niin kauheasti ole rahoja tällä hetkellä. Oli kiva nähdä se pikkulapsen karkkipäiväilme aikuisen könsikkään naamalla[emoji86] hyväks on kehunu.
10.5h töitä, siitä kotiin ja ruokapöydäs kattoo et 12h päästä alkaa taas työt.. hemmetti ku oli vaikea löytää paikat!
Tuli sitten otettua parin tunnin päivä unet. Niska ihan hajalla eilisestä ja tuntuu että kipu vaan lisääntyy kokoajan.
Submini ja mesh [emoji8]
Perkele ku tunnin työpuhelun pukkas. :thinking:Häirittee Herkän ihmisen Vapaailtaa.:laugh:
Kevätaurinko paistanut muutamana päivänä, ni alkaa Kattohommia puskemaan.:thumbup:
Onkos Foorulla yhtään Huopakattojen tekijöitä. Kohta vois olla töitä, jos kiinnostaa.:thinking:
Mulla on aluskatteena vanha "pikikatto" lasketaanko se :)
Alko tehä mieli hommata joko submini tai delta2. Kumman sitä hankkis?
Muuten hyvä mut ei saa nykyään tehdä niin enää.:crying: Lasketaan toki silti.:)
http://i.imgur.com/DgZf10e.jpg
(kuva ei ole ottamani)
Seuraavassa kuvassa Paavo hakkaa jamalia pyöränketjuilla ?
Vai Jamali juoksee Paavon perässä ja koittaa toimittaa pakettia.:thinking:
Vai pelaako ne kimpassa jalinaa paketilla? :unsure:
Jos Ässän puketti, ni Kuparia kynsien alla.:laugh:
Pistin normi kirjeet ilman jesari
Jasson pakkausteippiä "vähäsen" vaa ni tulee pro fiilis
Fiilis tärkein.:thumbup: Postin helläkätisen käsittelyn kestäviä paketteja.:)
Yskittänyt koko päivän aina välillä. Lieköhän liian paskasella coililla tullut ajeltua, koska laiskottaa. Nyt alkanut helpottamaan, kun sain uuden atopään kostuteltua käyttöä varten. Ei nämä uudet clearotkaan ihan niin helppoja loppujen lopuksi ole verrattuna RBA-osastoon. Vanhoille evodeille riitti pari kuivaimua.
Välillä nuo Lierot tekee temppuja, Mut niin tekee kyllä muutkin. :) Vähemmän nykyisin, mut kyl ne joskus yllättää.:laugh:
Perkele. Ois voinu pyytää ViZiä vaihtamaan mun nimimerkin Paavoksi mutta foorumilla on jo Paavo, joka ei edes ole käynyt täällä yli vuoteen :(
Sää oot silti aina Paavo meille :)
Pitäskö pistää Pave? Tai Pesusieni?
Et vaihda
Oot ktdd piste [emoji106]
Pyydä lisäämään alapuolelle. Alias Paavo :) Tai saat sen varmaan ittekin tehtyä. Teetkö Paavo pienen palveluksen.?
Yleisön painostuksesta emme vaihda nimimerkkiä :lol:
Riippuu palveluksesta... Pysytäänkö lain oikealla puolella
Seuraavaksi kun taas sama tuun kaffeelle ni teen sulle subitankkiin meshit
Tää laite nostatti pisteitään lisää [emoji106]
Tuutko minullekin tekemään :whistle: Jos lähetän postissa tuon RBA-pään niin teetkö siihen mesh-setupin, voisin samalla lähettää Misterin niin tee siihenkin mesh-setup :lol:
Minä en oo oikeesti yhtään graafinen ihminen. Joku foorumilainen taitaa avatareita tehdä, etinpä ketjun
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tarit-jne.html
Joo siinä RSST:ssä oli valmis setuppi kun se sulta tuli, ja hyvä että olikin tai muuten olis hermot menny :lol:
Voisit kuvalliset ohjeet kyllä tehä tuolle subtank-meshille