Tuo maltti oli kyllä ihan jotain todella kamalaa. Sitä ei voi edes kaljaksi kehua.
Printable View
Belgiassa nauratti kun pelottelin tarjoilijaa että Suomessa olutta juodaan muovituopista. Se tuumas että festareilla vai? Eikun baareissa sanoin, ja ei tyyppi voinut ymmärtää. :laugh: No, Belgialaiset sentään arvostaa oluitaan. Niillä tuntuu olevan joka merkille oma tuoppi. Hassu oli myös tyyli jolla tietyt oluet laskettiin tuoppiin. Sitä loroteltiin pystyssä olevaan tuoppiin niin kauan että tuli yli, sitten veitsellä leikattiin vaahto pois ja tarjoiltiin. Omnom.
Tumma Velko, 3,8% :thumbup:
Kantiksessa oli aikanaan sellanen meininki, että tiettyyn pisteeseen asti oli lasituopeissa ja sitten salakavalasti vaihtuivat muovisiin. Kellonlyömästä ei hajua, koska ei siellä selvinpäin käyty. Varmaan ihan järkevä veto. Näissä missä lähivuosina käynyt on pelkkiä lasisia, mutta poistunkin myös hyvissä ajoin enkä tiedä onko tuo muoviin siirtyminen miten yleinen käytäntö. Vois kuvitella olevan.
E: Kantiksella tarkoitettiin Kantista, ei kantapaikkaa.
:) nojuu...ei ole ihan sama ei...Lainaus:
Otithan huomioon että kysesä on tumma lager. Se ei ihan ole yhtä maukas kuin stout tai ale...
Vehnäoluista erdinger on kyl parasta mitä oon maistanu. Tai no, saattaa kyl aikakin kullata muistot. Muutama vuosi sit kun pääsi Bremenin kylillä ekalle terassille ja otti pitkän tuopillisen erdingeriä - maistu kyllä niiiiin hyvälle. Eipä oo sen jälkeen tullu makusteltua. Täältä kun ei löydy kun satunnaisista alkoholiliikkeistä.
Muuten kyllä olut putoo, oli merkki ja tarjoiluastia mikä hyvänsä. Pirkka ja A.Le Coq viimeaikoina tölkistä, niissä kun on hinta-laatusuhde kohdillaan. Satunnaisesti joitain erikoisempia oluita pullosta sit.
Edit
Oli oikeen pakko kaivaa kuvaa esille em. tuopeista:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...4f90b15c8e.jpg
Erdingeriä on Prismoissa. 0,5l pullo ~4€.
Oliko täällä muuten jossain olut ketju? Lähinnä siksi että olisi mukava välillä kokeilla jotain erilaista tuon ainaisen sandelsin tilalle (vaikka hyvää sekin on), niin vois hakea vinkkejä jostain muitten hyväksi havaituista vaihtoehdoista.
Tekisi mieleni tituleerata tää AGA:n T-5 parhaaksi tankiksi ikinä so far, mutta vähän rajoittaa nyt yltiömäistä kehumista kaksi seikkaa:
A) tämä ei lähde klooni-stinkusta irti
B) mun 70/30 DV:n Absintti (20%) ei taho wikata joka hetki, se tosin teki samaa myös #200 umpitukilla @.8, mitä lie myrkkyä.
Niin miten, pistikö tuittu ja zxyx oikeesti kimppaan vai oliko tämä hassun hauskaa forum äxöniä?
Kyllä mä oon sen käsityksen saanu että ne ihan tosissaan, tuskin se tuittu turhan takia Oulussa kävi :thinking:
Kohta saadaan ekat E-savukkeen häät :D
VITTU IHANAA :love::love::love::love::love:
Homot.
No ei siinä, on kyllä hyvin yhteensopiva pari kun molemmilla on "vähän" kärkkäitä mielipiteitä :lol: