Ei mulla oo niitä ku neljä. Kaikis on toimiva setti niin en viitti ränkätä
Printable View
Ei mulla oo niitä ku neljä. Kaikis on toimiva setti niin en viitti ränkätä
No sitten minä en ainakaan keksi muutakun tuon WonderCn antaman vinkin.
Joko täällä ruvetaan viilteleen?!
No vittu anteeksi, että ostin huonon tankin paskoilla atopäillä, ei ny sentään tarvi kenenkää alkaa suolistaan vaikka pohjalaisia ollaanki![emoji24]
Rupesin sitten näköjään harrastamaan RC autojakin... Sukulaiset oli sitten kaikki tuumannut että 4v poika osaa kyllä tuollasilla leikkiä, ostetaanpa syntymäpäivälahjaksi :facepalm: Ny on Fordista koppa halki ja moottori irti, Pajerosta antautu takaripustus sekä ohjauksen virrat hävisi (johto poikki moottorilta) ja joku saatanan iso 4x4 akkukäyttöinen offipeli käyty vaihtamassa takuuseen.
Ei vittu nyt alkaa vähän sedänkin käpy kärytä!
Soittakaa Luup-1 paikalle ennen kuin menee rumaksi.
Jaaha, sitä varmaan jo ens vkolla pitäs töihin mennä. Melkein tuntus siltä, että vähän tekis jo mielikin, mutta ei kuitenkaan:)
Luin vessassa Fingerporia ja repesin yhdelle stripille, jossa esiintyi muuan nimimerkki MoonHoax69. Onkohan sama kuin foorumilla?!?
http://hs11.snstatic.fi/webkuva/tays...60311491?ts=78
Heimo on ihanku minä internetissä.
Lemmy on tipahtanut :(
Oli jo aikakin! Helvetti en tajua, miten ihmisen odotetaan elävän ikuisesti?! Ace of Spades oli ensimmäinen levy, jonka ostin omilla rahoilla ja minäkin olen jo vanha gubbe!
Lemmy eli median ehdoilla koko elämänsä, nyt eikun rauhaa, nyt ei tartte murehtia mistään. See you.
http://youtu.be/eluYcLz4s54
Lemmy, hard rockin / heavy metallin legenda. R.I.P.
Hyvää huomenta taas ja hyvää alkavaa päivää kaikille[emoji8]
Ei Stana [emoji22] R.I.P Lemmy, olit kova ukko [emoji106]
Pitkälle se jack&coke elätti, joskaan ei olis haitals ollu pitempi elämä. R.I.P
Nyt jos ei tarviis lähtee töihin niin ottasin viskikolan.
Te joiden ei tarvii, tehkää se!
R.I.P Lemmy
R.I.P Lemmy, kypsään ikään ehti.
Also: Tää -11 tuntuu aika rapsakalta ja kuuraa pukkaa naamaan.