Varmaa siksi kun oikeesti antaa sen 22w :)
Jos ajelet yli 0.8 ohm ni laita DC-DC tila ja alle PWM tila
Tulitus + ylös = PWM
Tulitus + alas = DC-DC
Printable View
Erkka pelittää hyvin 0,6 ja 21,5 w
Ukko ajaa PWM modessa ?
Niillä mennään.[emoji106]
Joko ostit Kboxin ?
Ei perkele. Siis ironian huippu tapahtui mulle viime viikolla! Mähän oon kehuskellu kavereilleni, etten ole tänä talvena kertaakaan kaatunut pyörällä tai kävellen ulkona näillä liukkailla. Myös poikaystävälleni (ihme on tapahtunut, olen löytänyt miehen ja suhde vaikuttaa lupaavalta!), miten en ole koskaan mitään paikkaa murtanut. Heti seuraavana päivänä sitten mursin jalkapöydästä luun.
Istuin koneella tavalliseen tapaani vasemman jalkani päällä (hyvin ergonominen datailuasento). En tajunnut, että jalka oli puutunut ja nousin tuolilta. Vasen jalka ei sitten ottanutkaan vastaan puutuneena ja rämähdin koko painollani vasemman jalan päälle, joka vääntyi alle. Kuului naks ja hetken aikaa lattialla itteäni keräillen mietin, että mitä helvettiä juuri tapahtui. Noh, ei muuta kuin päivystykseen näyttämään kinttua. Päivystävä lääkäri oli sitä mieltä, että varmaan vaan revähdys, mutta passitetaan nytn röntgenin kautta. Takaisin lekurin huoneeseen röntgenin kautta ja meinasin alkaa nauramaan vastaanotolla, kun lääkäri totesi, että murtumahan se siellä on.
Kinttu on melkonen limppu ja oudointa on se, että varpaat on mustelmilla.
Näin täällä. Keppien kanssa köpötellään ja naureskelen vain tätä koipeani.
Joten hyvät ihmiset, ennen kuin nousette tuolilta/sohvalta/missä sitten olettekin lojuneet, niin kävellen lähdettäessä varmistakaa, ettei kumpikaan jalka ole puutunut , ettei käy niinku mulle :D
Tuota ei olekkaan vielä tullut kokeiltua.:thinking:koitahan kuitenkin parantua.:thumbup:
En oo omia kinttujani murtanut, mutta muutamat lipat on tullut otettua kun jalka onkin ollut puutunut pitkällisen erityisen ergonomisen asennon jälkeen. Ja joskus kun on nukkunut oma kätensä päällä (en voi ymmärtää miten siinä onnistun) joutuu jonkin aikaa kikkailemaan verenkierron kanssa.
Nyt kahvia, kiitos. Väsyttää niin järkyttävästi.
Kyllä paikat on puutuneet monesti. Jalkaa en vaan ole onnistunut Murtamaan. Eiköhän sekin päivä vielä koita.:angel:
Huaa tulipas nukuttua AIVAN liikaa. Puoleltapäivin piti heräillä mutta tarttis varmaan siirtää herätyskelloa kauemmaksi käden ulottuvilta... :thinking:
Nuorella Miehellä, kuin Rahaa pankkiin kun nukkuu.:) Saispa ittekin vedettyä joskus, sen 12 Tuntia putkeen.:popcorn:
Ei valmiissa Mailmassa mistään myöhästy.;) Kerkeehän ne myöhemminkin.:)
Jösses ku tuli pyöräytettyä hyvänmakuinen neste. Persikkaa, ananasta, mangoa. Saiskohan tämän ihan myyntiin asti :thinking:
Juu ja nimeksi Karin Kulkuset ? :)
Eikös se etana ollut Kari ?
Oli :D Tai siis kissahan se on eikä etana :teaching:
Eiköhän tuo ole vielä kovin normaalia.:)
Hitto ku pistää yskittämään tämä neste, aavistuksen vois ananasta vähentää :thinking: Tässä on vähän samaa vivahdetta kun siinä yhdessä testipullossa mikä lähti testiryhmälle ja joka ei herättänyt suurempaa mielenkiintoa.
Silloin sen on pakko olla hyvää.:) Ammattilaisten suussa ei mitään ja muille Herkkua.:thumbup:
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb2...red_again..png
Ei oo Karilla kulkusta
http://i.ytimg.com/vi/UxgwR3VYJ7w/hqdefault.jpg
Tuo on ainoo kisajakso jonka minä muistan eikä siinäkään taida olla kulkusta.
Paavolla kuvassa Viikset.:thinking:ja Poliisilakki.:laugh:
Kyllä kelpais tuommoset viikset, ehkä sitten viiskymppisenä :lol:
Tökkiikö foorumi muilla vai kuseeko mulla vaan netti?
Muistin varmaan sitten vihkoon (oon niin vanha jo)
Tuon jakson muistan kyllä
Apropoo, oltiin pojan kanssa katsomassa Late-Lammas elokuvaa. "Poika" ehdottomasti halusi mennä katsomaan sen :whistle: Niin sielläpä meinasin saada sydän kohtauksen kun leffateatterin aulassa odotti tämä:
http://otavafiles.fi/plaza/uploads/i...sienisuomi.png
Alkaa vissiin paavon saliohjelma tuottaa tulosta :blink:
Tuo ollaan menossa ensi-iltaan kattomaan :D
Onneksi meen Juniori ohi tuosta iästä. Nyt ongelmana Koulukäytös ja Röökin kokeilut.:thinking:Siinä ei kauheasti Isukin puheet auta. Jästipään jälkeläinen. Ei vaan yhtä Ujo kuin minä. Yllätys et perinyt ADHD:n :wheee:
Jahans. Parin päivän päästä pääsen tuonne Kirpparille laittamaan vähän rojuja myyntiin nurkista. Eikös se postausraja ollut joku viis tms? Nuuskaorgilla taitaa olla tätä nykyä 200.. :D
Ja se 14 Vrk Foorulla ollut. 5 viestiä.:)
En minä taida tätä minisiggeä palauttaa ässälle ikinä :evil:
En mä ainakaan omastani ajatellut luopua. Vaikka ihan itte ostinkin.:)
Pitää jossain vaiheessa rahalla kuitata, ihan huikee peli. Näytössä oli muutama hiusnaarmu jo paketista otettuna mutta eipä tuo käyttöä haittaa.
Jos niitä ei ole, niin pian tulee. Kuitenkin toimii 100 ni ei väliä.:thumbup: