Nää on taas näitä samoja juttuja kuin, että ei voi käyttää metallista tippiä, koska maistuu metalli. Lasisella lusikallako se keittokin sitten syödään?!
Printable View
Ennenhän juotiin vain pullokaljaa kun oli halvempaa, nyt en edes muista milloin olisi tullut pulloja ostettua
Voipi olla hyvinkin yksilöllistä tuo maistaako sen alumiinin vivahteen tölkistä vedettäessä vai ei. Minä kyllä huomaan sen vaikken mikään rullahuuli olekaan :D
Riippuu mistä ostaa. Saksasta tulee parikin lähetystä kuukausittain juurikin lasipulloissa. Laatuolutta ja hinta sama mitä suomessa keskenkäynyt kuravesi tölkissä :cool:
Ainakin ne tölkit on kevyempi kantaa palautukseen :)
Ainakaan itse en ole missään törmännyt Keisariin pullossa, joten kaikki hyvä ei tule lasipullossa.
Keisarit on kyllä tuttuja. Pesee muut markettibulkit 100-0, mutta silti 4,5% kaljoissa, oluista puhumattakaan on kyllä jouduttu tekemään kompromissi jossa on jouduttu koskemaan juoman luonteenomaiseen makuun sellaisella tavalla, että maku muuttuu väkisinkin esanssiseksi vesilitkuksi.
Olutharrastajathan löisivät kloonilla päähän jos joku ehdottaisi alumiinitölkkiä :cheers:
been there...done that...ei ikinä enää!!! :laugh: ei ollu mun juttu tää keisari...Lainaus:
Testaappas kunnon värisuora Keisaria. Maistuvat jopa tölkistä, mutta kaada lasiin ja nauti
Nää on näitä. Itse pidän juuri näistä miedoista. Just korkkasin 5,2% ja het maistuu liian vahvalta ku tottunu liruihin. :D
Pari vuotta sitten tuli ostettua laatikko 7.2% ja siittä jäi pari jopa juomatta :blink:
Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä, jotkut jopa anopeista :blink:
Keisarithan on ihan hyviä paitsi se vehnähommeli. Hyissaatana.
Noo esim just tutustuin ensimmäistä kertaa "premium darkiin"...voi veljet...melkein tuntuu huijaukselta. Väri on kyllä tumma, mutta hitto siihen se jääkin. Erinomaisen tylsä ja..ei....ei ole kyllä premium tämä dark ei missään nimessä..harmillista sinänsä..suorastaan..:facepalm:Lainaus:
Mikä niistä?
Anopit on parhautta! :laugh:
Asiasta anoppiin.. Kävipäs kerran silläkin tavalla että: Olimme tuon nätimmän kanssa saunomassa omassa saunassamme kauniina syys iltana pari vuotta taaksepäin. Siinä aikamme saunottuamme siirryimme suihkuun, kuten tapana on. Suihkussa sitten keskusteltiin niitä näitä, ja tottakai kovemmalla äänellä, pitäähän toisen kuulla sen kohinan läpi. Siirryin suihkusta pois ja pyyhin itseni, jonka jälkeen olin painelemassa olohuoneen läpi takapihalle tupakalle. Siinä keskellä olohuonetta kun olin menossa kuului takaani yllättäen "heippa" Säikähdin aivan perkeleesti, hyvä etten saanut jotain paskahalvausta. Anoppi pönötti sohvalla. Oli kutsunut itsensä omilla avaimillaan kylään ilmoittamatta.
Sanaakaan sanomatta painelin pihalle, vitutti niin lujaa että henkirikos oli lähellä.
Onneksi tuo kauniimpi oli sen ripittänyt tupakalla ollessani ja se ymmärsi kohuullisen nopeasti häipyä maisemista sillä kertaa :laugh:
Anopit on parhautta :laugh:
Kyl mä kuitenkin anoppiani pidän ihan hyvänä tyyppinä.. Sillä olis vaan tollasissa käytös tavoissa vähän hiomista :laugh:
Keskiketterä vaan maistuu omaan suuhun parhaalta. Sakun Karlia kannattaa testata jos tulee vastaan yllättävän hyvää halpiais olutta :)