Miksi vastasit hitaasti, teppa?:(
Tilasin jo Superin ja 0.5 atoja.
Printable View
Miksi vastasit hitaasti, teppa?:(
Tilasin jo Superin ja 0.5 atoja.
Emmie Trolli sua tarkoittanut vaan noita stanan uusia, jotka kysyy tyhmiä saadakseen viestit täyteen[emoji36] sä oletkin sitten asia erikseen[emoji38]
Missä se niksin supertankki ny on? Vai menikö se jo? Mulle pitää kaupata kun on haku päällä
Mulla on ostopuolella. Vittu ku ei kohtaa... [emoji2]
Aikani kuluksi jotaki pitäis ostaa.. lemo 2 olis toisaalta rakenneltava niin sais vaihteeksi kiroilla. Tai sitten mä revin tosta trollista ton setupin ja värkkään jotain nikkelihimmeliä sinne.
Ehdottomasti kannattaa ostaa. Niksi taitaa olla foorumin ainoa tähän mennessä joka Super tankista ei tykkää :D
Vai onkohan mulla ollu vaan huonoa tuuria?
Toi on vaan just passelin kokonen, ei pahan näkönen ja toimiva ylätäyttö, mutta kaikki muu onkin sitten kussut meikäläisen kohdalla. Ja tosiaan pari viikkoa ollut käytössä ja 7. atopää menossa. Kokeiltu kanthaleista 0.5, 0.2 ja nikkeli 0.15.
Oisko mulla kahdeksas atopää menossa ja nollapistekakkoset kestäny vähintään 150ml ja nollapistevitoset 100ml paskemmalla maulla. Jos sulle sattu joku maanantaikappale?
Kysehän on siitä että mulla on tylsää. Että joko tässä ostaa jotain härpäkettä, vääntää coilia tai varaa ajan thaikkuhierontaan... oikeasti en tällä hetkellä varsinaisesti tarvitse mitn..
Joko Tomassino on testannut minisubtankin, RBAplussalla toimiva laitos ja helppo setupoida.