Lääkäriin aikaisintaan perseen tippuessa. Toki silloinkin kannattaa miettiä oisko järkevintä vaan odottaa, että kasvaa itsekseen takaisin. Suomalainen mies on se viimeinen, joka pitää antibiiotit toiminnassa.
Printable View
Lääkäriin aikaisintaan perseen tippuessa. Toki silloinkin kannattaa miettiä oisko järkevintä vaan odottaa, että kasvaa itsekseen takaisin. Suomalainen mies on se viimeinen, joka pitää antibiiotit toiminnassa.
Jaa onko nyt maanantai? No uskon mä teitä. :)
Hyi onneks ei tarvinnu mennä töihin tänään. Tosin on kyllä tää krapulakin karmee :D
Tein puhelimeen tehdasetusten palautuksen ja nyt ei enää tule Chromessa mainoksia. Eli joku pöpöt sinne oli vaan tullut. Vähän jännitti, kun nollauksen jälkeen kattelin, niin löytyi kyllä edelleen kansiot vanhoille ohjelmille. No kaikenkaikkiaan on kyllä niin nopea temppu ja mitään tietoja ei katoa, joten suosittelen kokeilemaan.
Koska en taho itse ottaa vastuuta päätöksistäni valitkaa mulle uus liero.
Tohon iSubiin voisi eerikkiclaptonia kokeilla, mutta jos parempaa ehotetaan, niin kokeillaan.
Lisäksi: Kuka kurja hamstrasi mun Absintit, Tuplaryynäset & Red Astairet häh?!
Teppa, miksi et: huomio minun kysymystä?!
Vastaa!
Superille ääni täältäkin. Starren perkele antaa liikaa makua, ei tästä pysty höyryämään ketjussa.
Eikö liika maku poistu vähentämällä tiivaria:confused:
Pitänee ilmaista itsensä paremmin: nesteet maistuu Starresta liian MAKEALTA, eli jos tiivaria vähentää liikaa niin sitten lähtee nesteestä makukin. Jalipon maidon kanssa olen tässä yrittänyt tuskailla mutta ei löydy kultaista keskitietä.
Tuon ongelman voi toki ratkaista käyttämällä huomattavasti vähemmän tehoja mutta Starre vaatii sen vähintään 50 wattia. Ei tainnut Jalippo kehitellessä ottaa huomioon tehojen kehittymistä :D
Jaa että huomenna pitäis mennä töihin jälleen.
Hitto mitä populaa taas liikenteessä forkalla[emoji38] Tuli mieleen tuosta, kun pave sanoi jotta liikaa makua niin itse juuri pidän vahvoista mausta[emoji5] ja makeista.Huomaa miten hajuaistikin on palannut.Aloitellessani lykkäsin sweeteneria joka paikkaan...siis ihan kaikkiin makuihin.Esim 30 ml pulloon ainakin 5-8 tippaa[emoji51] Enää ei tarvitse[emoji8]
Niin ja kyllä nämä maistuukin ja starre antaa mulle hyvät potkut..mii laik[emoji6]
Elikkästä niin Super sitten hankintaan, voisi tuon RTA-versionkin samalla poistaa.
Lierot lieroina ja RTA sitten erikseen.
Toi Paven pointti tosin oli hyvä, pitänee ottaa 0.5 atopäitä, 0.2 vaatii turhan tuhdisti tehoa EVic Miniltä.
Nikkeli saa jäädä, koska TC kuuluu dripperiin.