Aina ei jaksa edes kädestä.:mellow: Mutta liian taakse ni menee 2.
Printable View
Aina ei jaksa edes kädestä.:mellow: Mutta liian taakse ni menee 2.
:laugh::laugh::laugh: Olen todellakin.:thumbup:
Jumalauti rupesi kismittämään kun ylä-asteella oleva pikkusisko kerto että ei opettajia kiinnosta yhtään vaikka kakarat vetelevät sähkötupakkaa luokassa! Eikä kuulemma tupakointia yleisestikään tuomita siellä enää vaikka perkele itse istuttiin jälki-istunnossa ja kotiin läheteltiin kaiken maailman lappuja vaikka kuinka stealthissä korpossa tuli puskalla piileskeltyä.
Tuo Juniorien välinpitämättömyys, tuon Höyryttelyn kanssa ei ole kiva asia.:thinking:Saatikka opettajien.
Selkää ne vaatii ***kele
Kunnioitus alkaa kotoa ja kuria ne kakarat uskoo
Uhkailu , kiristys ja lahjonta nehän ne kasvatuksen kolme sääntöä oli ? :)
Piteistä selvitty hengissä. Oli kyllä mahtava keikka.
Kuinka hyvä tsägä pitää olla et 100€ tilaus tulee jenkkilästä jäämättä tulliin?
Luulis kyllä kiinnostavan. Mutta nyt öitä kaikille.:yawn:
Kertokaas viisaat, miksi tupla-akulliseen reguloituun boksiin ei ole järkeä tehdä matalaohmista (<0,5 ohm) setuppia?
En ollut tosissani tiedät sen
Kunnioitus alkaa kasvattamisesta
Ideaali tilanne olisi että EI joutuisi torumaan,huutamaan ja pakottamaan
Vapaakasvatus omasta mielestä on perseestä ja siitä voi lukea kaikkialta ja näkeehän sen mihin tämä maailma on menossa sen seurauksena
Kuria pitää olla mutta kasvatuksesta se alkaa
Oppia ikä kaikki ja jollain tavalla olen vapaan kasvatuksen puolella, mutta kyllä sille naperolle täytyy opettaa kunnioitusta. Kun osaat kunnioittaa ihmisiä, eläimiä, tavaroita ja asioita niin susta on tullu jo ihan kelpo ihminen :D
Aika samaa mieltä, täysin vapaa kasvatus (etenkin yhdistettynä curlingiin) on syvältä, sillä saa aikaiseksi lahnoja jotka eivät ota vastuuta mistään. Yleensä ne vanhemmat jotka antaa lastensa tehdä ihan mitä vaan, ovat surkeita laiskuripaskoja.
Lapsen kanssa pitää käydä porkkanakauppaa hyvässä hengessä ja reiluilla pelisäännöillä :)
Minulla ei ole minkään valtakunnan kokemusta huoltajana olemisesta, joten ottakaa sanomani varauksella.
Tänään just keskusteltu esimurroksen tiimellyksellä kirmaavan 2 vuotiaan kanssa asioista mitkä ON sen ja mitkä EI ole sen. Esim, jäätävät raivarit, kun ei saa koko safkalautasta missä on kolmelle murkinaa, keksiä pyysi nätisti äidiltä, heitti lattialle=nakkasin roskiin ja siitä hirvee huuto... Siinä sit vaan tavallista pidemmät (n. 2.5ml) höyryt kerralla keuhkoon ja selittämään et jokaisella teolla on seuraus. Jos ei heti kelpaa, niin iskä syö. Tai jos heität lattialle=roskiin. Ihme vitun jumpittelua.
E: Niin ja just kun aloin tajuamaan Meshin päälle niin ilmeisesti unohdin miten silicaa taivutellaan (ns. Homersyndrooma, et opi enää uutta vaan unohdat vanhaa) X-(
Vanhemmuus on ihanaa :lol:
Onhan toi yleisesti hyvä tyttö ja tottelee kiltisti, mutta nää itsenäistymiskaudet on ihan helvettiä. Kiva odottaa mitä nää on sit 10v päästä. Samanlainen luupää tuntuu olevan kuin isäns... siis äitinsä. Isä on aina ollut kuulianen ja kiltti :teaching:
Jos ei eväs kelpaa, niin olkoon nälissään.
http://i.imgur.com/2MLDmD3.jpg
Ostan pinkit :love:
Koska watit menee ihan hukkaan ja isommilla tehoilla käräytät kanthalit poikki. Esim. 60w boksiin voit tunkea vaikka rautakangen ja se höyryää silti. Isompi coili+paljon tehoa=lämpimät ja täyteläiset pössyt. Pienet setupit sit mekaanisiin, jotka antaa sen mitä coili pyytää.
Joko pimp my atomizer ketju avattu? Kaikki voi laittaa kuvan subtankista erivärisillä eristeillä. Rohkeimmat sekoittelee sitten eri värejä.. Huutas kyllä että kboxiin ois kanssa samoissa väreissä jotain tuunaussarjaa niin saisi koko pimp my e-cig setin.
Jaahas, mut on sit jätetty ihan yssin hereille!! :mad:
Ei suinkaan, mä pelaan Pokémonia :)
Mä höyräyttelen sohvalla ja kuuntelen nrj ibizaa ja mietin että mitä sitä tekis, ei ainakaan huvita nukkua vielä. Voisi lukea yhtä Stephen Kingin uutta kirjaa mutta sitten tekee vielä vähemmän mieli nukkua ennen kuin on valoisaa. :lol: Mutta onpahan love potion hyvää dripperistä muutaman päivän atlantiksella ajelun ja tiukan salmiakkikuurin jälkeen. :esmoke:
Kotona taas jos sitä vaikka menis nukkuu et jaksaa taas 6 nousta.
Mää jään sitten yksinään valvoskeleen. :unsure:
Mitähän ihmeen nestettä tässä Misterissä on. En vissiin kuukauteen ole käyttänyt, mutta jotain todella herkkua sisuksissa. Paras veikkaus on Mom & Pops Citrus Splash. Tainnut kypsyttely tehdä tehtävänsä, koska ei tämä viimeksi näin hyvää ollut.
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta!
En ollutkaan myöhässä.:yeah: