Nyt toimii taas mullakin... Joku häiriö oli..
Printable View
Nyt toimii taas mullakin... Joku häiriö oli..
Tunnin verran kolailin suojalunta, tulipas jano... :cheers:
Mulla oli naapurin isäntä käynyt traktorilla tekemässä lumityöt. Olin varautunut töistä tullessa kaameaan huhkimiseen,mutta nyt kun ei päässytkään kolaamaan,niin vitutukseen gini tonicia muutama jo mennyt.
Mistä näitä oikein sikiää? :(
Liite 29731
Eipä viitti mainita. Kostoksi kyllä juon sen Meukowit kesällä kun silmä välttää.
Li Anderson ja Eva Biaudet, Erkki Tuomioja ja jne elää kyllä ihan omassa virtual reality maailmassaan,ettei huonommasta väliä.
Berner on vaan rahan ahne paska,mutta nuo muut omaa jonkin ideologian. Suomesta pitäisi tehdä liittovaltio. Perkuta. Täällä maalla ei tarvita Helsingin ohjeita ja toisaalta kehäkolmosen sisäpuolella tuskin tarvitaan meidän mielipiteitä kuinka esi,m ratikkaliikenne tulee hoitaa.
Ai niin uskonnollisten piirien teemahan on se,että on synti jos hyväuskoiset saavat pitää rahansa.
Usein kummastellut uskonnollisten ihmisten ahneutta rahan perään.
Aasit on niin viisaita että siks ne on ihmisten mielestä "aaseja" kun ne ei toimi tai tottele kuin tyhmemmät kotieläimet jotka ei osaa kyseenalaistaa... :D Huono vertaus siis!
En tiä.. Ite oon syntyny ja koko ikäni eläny kehä 3:n sisällä (pauttiarallaa kaks kolmasosaa siitä kehä 1:n sisäpuolella), eikä noiden vihervassareiden ajatuksenjuoksu (jos sitä voi edes semmoiseksi kutsua) aukene sitten mitenkään päin. X-(
Jostain kallion puna-viherkuplasta noita ilmeisesti putkahtelee, jos niitä kastelee, tai ruokkii keskiyön jälkeen. :rolleyes:
Oon kyl ajatellut ruveta joksi viher-höperöksi, kun niil tulee rahaa seinästä ynnä muuta kivaa... Tietääkö täälä joku meniskö oulun tuira helsingin kalliosta? :D
Huomenta vaan kaikille! En muista, koska olisin nukkunut näin pitkät yöunet yli 10 h[emoji42]
Eilen aurattu 11,5 tuntia ja hiekoitukset perään 4,5 tuntia.
Pitkä työpäivä siis 16h[emoji51]
Sen verran ehti mennä paikat jumiin, että täytyy tänään tehdä jumppaa ja venytellä.Ihanaa vapaa vkonloppu ja toinen kaksosista pääsi lomille intistä[emoji173]
Toinen toipuu keuhkokuumeesta, ollut yli vkon sairaalassa ja tulee vissiin kotihoitoon ensi viikolla.Saa nähdä siirtyykö armeija myöhemmälle..näin oon kuullut puhuttavan[emoji53] Johan tuosta menee monta viikkoa toipua...
Oho. Feisbuukki muistutti, että se olis sitten 5v ilman tupakkaa oltu. Jatketaan tätä höyryttelyä nyt vielä niin kauan kuin kiinnostusta löytyy. :)
Mulla tuli uutena vuotena 3v puhtaasti höyryillä. Ja vissiinki jatkan höyryillä, tekee sit tilannekatsauksen vaikka taas 5v päivänä :D
Mitäs sit keksisi... sauna lämmite ja olutta kitaan :cheers: ?
MORJESTAAAA
Onpa taas kovin hiljanen ilta
Höyris taas herää, kun muut on menossa nukkumaan. Saa taas aamulla lueskella päiväkirjaa :whistle:
Kieltämättä, kun sä et porise yksinäs.
Meinaako ajax voittaa mut tänään vai luovuttaako taas kesken
Melkeen voisi, taisi ottaa tos yksi kaupankäynti kumppani nokkiinsa, kun en ostanut sen meksua. :D
Esti mua lähettämästä viestejä, kun sanoin et ostan mielummin uuden sen jälkeen ku kiisteltiin et kumpi meistä maksais pp-kulut. :D ja ne kulut oli jotain parin punnan luokkaa..
Pitäiskö tehdä lämpöisiä?
CC:n manhattan v2 kuparisena ja sit siin on semmonen musta/tiffanin sinenen roiske tai toisin päin.. :D
Ja lämpösillä tarkoitin lämpimiä voileipiä.. Uuni tulille! - huusi Anne Frank!