Lisää ensimmäisen maailman ongelmia: hirveästi olisi nesteitä mitä tekisi mieli maistella mutta kun aika ja pullot ei riitä kaikkeen :(
Printable View
Lisää ensimmäisen maailman ongelmia: hirveästi olisi nesteitä mitä tekisi mieli maistella mutta kun aika ja pullot ei riitä kaikkeen :(
Itellä kävi Passatin kanssa sama homma kivasti jouluaattona klo. 4.30, kun olin töistä lähdössä kotiinpäin - paitsi, että itellä auto ei enää käynnistynyt ollenkaan, eikä kellään tallille sattuneista ollut starttikaapeleita, akkulaturia, tai boosteria hollilla. :rolleyes:
Pari tuntia siellä meni ihmetellessä ja odotellessa, kunnes menin duuniautolla himaan. Seuraavana yönä sitten Passatti laturiin vuoron ajaksi ja 27. päivä sain jopa uuden akun ja tuoreemman laturin hankittua. Vanha laturi oli ainakin 10v vanha ja uudella saa vaikka tupakansytyttimen kautta ladattua akkua aina, kun auto on piuhassa.
Oli kyllä hilkulla etten tänään tappanu jotain saatanan kantturaa joka oli jollain saatanan rumalla nissanilla liikenteessä. Salin jälkeen hipsin vieressä olevaan sittariin ja kun sisälle menin ei kassoilla ollut kummoista jonoa, 10min myöhemmin 15m jonot joka kassalle:banghead:. No ei siinä semivituksessa jalat hapoilla ja selkä märkänä jonottelin 10min että pääsin ulos sieltä kaupasta. Vihdoin pääsin autolle ja kamat kyytiin, niin eiköhän joku vitun toistaitoinen idiootti hinaa nissaninsa siihen melkein perseen ja läppäsee vilkun päälle. Muuten hyvä mutta miten vitussa se kuvittelee että mä siitä ruudusta pääsen jos se romu on edessä. Lopulta se kanttura löytää pakin, mutta pakittaa vinoon niin eiköhän ole koko vitun väylä kahteen suuntaan tukossa ja edelleenkään mä en pääse siitä ruudusta mihinkään. 2 helvetin pitkää minuuttia kului, ennenkuin siitä saatanan ruudusta pääsi nippanappa mahtumaan pois.
Jäi semmonen norsunkyrpä ottaan, että vituttaa luultavasti vielä ens vuonnakin. Mä niiin vihaan ihmisiä, siis ihan aidosti vihaan. Siedän tuttuja ja sukulaisia, omaan eukkoa ja perhettä jopa hiukan rakastan, mutta aivan kaikki muut ihmiset sais mun puolesta suksia samantien suohon ja hukkua sinne.
Onko Reivillä menkat? :thinking:
:lol:
:popcorn:
Suomen postilaitos. Nähtävästi Kuopion jakelukeskukselta ei toimiteta paketteja eteenpäin kuin päivän viiveellä.
Voi perse että on liukasta X-( 12.5 tonnia painoa, etupää vetää ja takarenkaat ohjaa... Melko vekkulia menoa. Tohon vielä se 8tonnia taakkaa kyytiin niin lystiä piisaa.
Greyhazelta oli sitten loppunut sigelei 50w minit kun olin tilaamassa, turhan kauan odottelin ja venkuilin..
Koko Greyhazen sais polttaa
Mulla on varmaan menkat tai vaihdevuodet :(