On kyllä komia modi[emoji2] minäki voisin ottaa vihreenä tuollasen tai punaisena[emoji173]
Printable View
On kyllä komia modi[emoji2] minäki voisin ottaa vihreenä tuollasen tai punaisena[emoji173]
MISSÄ NOITA ON????
Eiku tossahan se näkyikin sorry[emoji38]
Mä olin kyllä onnekas, kun näin kuvan tuosta ja rakastuin niin tuo limited edition oli siihen mennessä tullut ja mennyt jo. Mutta minähän päätin kuitenki yrittää ku kerranki mun sydän suorastaan laulo jollekkin modille, ja onnistuin ruikuttaan oikeelle tyypille ja mulle löytyikin sitten ihmeen kaupalla yksi violettikultainen kaunotar :love: Nyt sitten pitää jaksaa vielä tovi odotella. :D
Toi big baby taitaa olla 25mm :thinking:
No eihän noita ookaan kuin mustana ja liilana ( en tykkää )[emoji20]
Te vaan hommaatte noita tyhmiä laatikoita,putket on vaan parempia. :P
Tuota limited editionia on vain mustana ja violettina, mutta sitä "normaalia" strideä oon nähnyt punaisenakin :D Mutta normaaleissa noi metalliosat on hopeisen värisiä.
Liite 29680
No onneksi on pinnoitettuja modeja ja napin/kierteiden putsaus ei oo kova homma.
Merlin mini. Siit isommastaki kait kultanen edica. Briteistä löytyy ainaki molempii.
Mulla myös coilien teko jäänyt, kun nää valmisatot on niin helppoja..onhan siinä oma hohtonsa niitä tehdä[emoji2]
Saatanan nättejä tankkeja[emoji8]
Joo ja Ajax jatkaa vaan sitä pinkin putkensa hinkkausta[emoji13]
Mitä täällä touhutaan
Kyllä dripperit on silti nätempiä, mites meinasitte lyödä dripperiin supertankin aton. :D
In'sane muuten näyttää dripperiltä, mut se on tankki.
Tää pinkki putki ei muuten paina mitään verrattuna teidä rumiin teholootiin verrattuna.
Tulit sitte vaan katteleen?
Drippailu ei oo mun homma jostain syystä, meillä töissä yks tyyppi ei muuta teekään.Mahtaako edes omistaa tankkeja?
Ei kai nyt kukaan ole ollutkaan atoa mihinkään työntämässä..älä ala kuule keulimaan siellä[emoji38]
Vähemmälle on jääny drippailu mullaki. Kotona tulee vielä mut ei muualla
Jokainen tyylillään ja tavallaan[emoji2] Mun alkoi kyllä nyt mieli alkaa vääntää coileja pitkästä aikaa...
Mimmosen käämin meinasit tehä? Mun tekis pitkästä aikaa mieli vääntää kunnon langasta käämi.
No just nyt en jaksa, koska pakko mennä kohta nukkumaan..väsyttää ihan simona[emoji42]
Ai vittu eihän mulla ole lankaakaan..annoin pois tarvitsevalle.Olin jo ihan unohtanut[emoji20]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2017...541538c9fc.jpg
Tehää vaan [emoji106]
Ja minä en osaa tehdä kuin sinkun, en oo edes muuta ikinä kokeillutkaan[emoji13] eikä oo tarviskaan...
Se on yleissivistystä. Tai oli vuonna -14 :lol:
Kohta varmaan aletaan puhumaan katiskoista ja niiden setupoimisesta :thinking:
Juu mulla vain tökkää siinä kohtaa jos joku väittää että on pakko tehdä jollain tavalla. Ei oo pakko. Osaan vääntää vaikka ja mitä, mutta ei ne oo pakollisia. Mutta tää on tätä. Tartun aina sanamuotoihin. Sortsit siitä. [emoji3]
Tai no sanotaan et jos ei pysty dualia vääntämään, niin se sulkee aika monta atoa pois laskuista, johtuen siittä et ne ei toimi optimaalisesti.
Tai no sanotaan et se sulkee aika monta atoa pois, mitä minä omistan... :D
Ei sitä varmaan tarvitse höyrytelläkseen osata muutaku hengittää, se lienee ainoa vaatimus. :D
Semmosella mä aloitin. :D
No se on se icare, eleafin tekele, en oo kokeillut, mut vois mennä jopa mun tiukan seulan läpi.
Täällä kun tiedetään kaikesta kaikki. Ni kertokaa ny joku mitä meidän pesukoneelle on tapahtunu
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b056bd776b.jpg
Tuossa ollut kuivausrumpu päällä, sen pohjassa ei näy mtn. Pesukoneen poistopumppu ei toimi. En oo korjaamassa. Uus kone tulee huomenna. Mut olis ihan kiva tietää, että mitä hittoo?
Sukat koittanu päästä karkuun?