Siinä näkee että nimellä menee mikä vaan paskaläjä kaupan :laugh:
Printable View
Siinä näkee että nimellä menee mikä vaan paskaläjä kaupan :laugh:
Nyt menee kyllä jo rankasti yli ymmärryksen tuo touhu Vaperssin puolella, ei näin... :thumbdn:
Mitä te Waparin vehkeitä haukutte? Ettekö te tajua että kohta ootte mustalla listalla ja teille ei Suomessa myydä YHTÄÄN MITÄÄN?
:rolleyes:
Tarvisko pistää kattilaan kiehumaan öljyt + popparit alkaa menemään "jännäksi" täällä :)
Ei ole näkövästi forum onnellista yhteiseloa vaikka kloonikauppa ja niiden käyttö onkin kielletty.. Riitaa syntyy vaikka aitojen kaupassa ajattelisi olevan yhtä hymyä porukka. Alkaa kuulostamaan että hypetyksen muurit sortuu pienissä piireissä. Vaatisi uutta lihaa hämmästelemään ja ostelemaan arvotavaraa.
Onhan siinä sentään nätti musta valmiskotelo jossa disainattu susi/muu hammaselukka tai orava.
Voisin ymmärtää, jos tuollaisia laitteita myytäisiiin sillä mentaliteetilla että harjoittelee tekemään bokseja ja vasta opettelee. Tämä asia tuotaisiin esiin myynti-ilmoituksessa. Ja se myyntihinta olisi suunnilleen piirin hinta + kilkkeet ja lupaus tarvittaessa auttaa jos laite lakkaa toimimasta. Mutta sitä en ymmärrä, että miten tuollaisesta kehdataan pyytää 230€ ja noita vääntää kokenut kaveri jonka pitäisi tietää paremmin. Ennenkaikkea ihmettelen sitä, että noita bokseja on vaikka kuinka monella ollut eikä kukaan kehtaa ääneen sanoa mitään. "Hyvin höyryää" ja peukku. Myyntipalstalle vaivihkaa "ei tää oikein ollutkaan mun juttu" ja lol.
Näillä pärjätään :) Oisin mä toisenki tarjonnu mut jätkällä aina niin kiire :(
Mihin tää homma on taas menossa? Vitun tappelua jostain saatanan boxista :( Hommatkaa elämä tai jotain...
http://img.tapatalk.com/d/14/09/18/3y6ageqe.jpg
Syysmasis painaa ihmisten mieliä ?
Tulee pimeetä ja märkää ja kaikkee
Ihanaa minä tykkään pimeä , kylmä ja kostea on toinen nimeni :)