Miksi nukuit niin kauan?! :eek:
Täälläki herättiin tunti sitten, tosin nukuttiin vaan aamu puol kuudesta... Ulkona sataa lisää lunta, jouluista. :yeah: Ja TÄYSIKUU-AUUUU <3
Printable View
Milläs muuten jengi on täällä putsannut ikkunat? Aika kalvo syntynyt ku höyrytellyt sisällä ja normi ikkunanpesuaine ei näytä tehoovan siihen..
Kutsuiko joku [emoji15]
10ml sinol
20 tippaa astianpesuainetta
Loput vettä
0.65L plastexin sumutinpulloon.
.
Ihan vaan lämpimällä vedellä ja tilkalla etikkaa olen pessyt. Pesurätti+lasta+kuivausrätti. Hyvin on lähtenyt.
https://www.karkkainen.com/verkkokau...et-20-kpl#spca autonlaseihin toimii nämä ainakin pirun hyvin:thumbup:
Jumalaare kun on tylsää[emoji53] ei mitään tekemistä, inhoan pitkiä pyhiä[emoji51]
Me höyryämme kaverin kanssa taktisen lautapelin äärellä. Mukavata kun on muksut mummolassa.
Jalkapalloa tulee tuutin täydeltä, eikai sitä muuta tarvi?
Oon yksin kotona..isommat pojat lähti Kuopioon ja nuorin jää kaverille yöksi.En jaksa baariin mennä ja ystävät on perheittensä kanssa.Tahtoo jasson[emoji8] sekin on niin kaukana[emoji53]
Mie luulin ,että minun tinnitus on pahentunut,mutta se on vain maksa joka viheltää. Nyt tämä saa olla kyl viimeinen ottopäivä. Maanantaina on käytävä kuitenkin töissä kääntymässä.
Tinnitus on vittumaisin vaiva mitä on.
Tunnen useamman jotka kärsii pahasti. Itsellä vaivaa vain tilapäisesti (lääkkeiden aiheuttama tinnitus).
Tinnitukseen tilapäinen helpotus siten, että kämmenet korville sormenpäiden koskiessa toisiaan niskassa. Pitää tovin asennossa niin hiljenee hetkeksi. En tosin tiedä onko hirveästi iloa? Saattaa auttaa nukahtamaan tms.
E: Hetkinen, siinä piti kai sormilla takoa kalloa samalla. En muista.
Riittävästi kun takoo kalloa jotain kovaa vasten niin varmasti hellittää.
Serkku sai jonkinlaisen kuulovaurion tuossa 18 vuotiaana. Seurana ikuinen tinnitus. Onneksi alun sopeutumisvaikeuksia helpotti se että silloin oli toivoa että se menee vielä ohi, ei saanut oikein nukuttua ja muutenkin ahdisti ja vitutti. Nyt siitä on vuosia eikä se kait koskaan lopu. Onneksi oppinut paremmin olemaan sen kanssa. Musiikkia kun luukuttaa niin on hyvä muistaa sekin vaihtoehto että noinkin voi käydä joskus kerrasta. :(
Mulla on kuulo ammuttu tuosta korvasta pois ku olin yhteiskoulussa. Kaveri ampui haulikolla muutama kymmenen senttiä nupista. Vaivaa ei helpottanut rumpalin toimi,eikä se ,että nuorena tuli porattua kiveä. Ja itsekin olen ampunut joitakin kymmeniä tuhansia laukauksia aseilla. Sikäli mukavaa,että tinnituksen ntaajuus on aika ylhällä ja ei haittaa juurikaan sähköttämistä kun mun beatti on taajuudessa alempana. Kesällä hommaan kyllä kuulokojeen.Ei riitä oikein telkussa enää volumesäätö.
Se olis saunottu ja syöty josko sitä tänään viellä pari olutta jois ja koittais mennä hyvissä ajoin nukkumaan.