NO TOTTA KAI
https://www.youtube.com/watch?v=Oo8GLFNWljM
NÄÄS!
Printable View
NO TOTTA KAI
https://www.youtube.com/watch?v=Oo8GLFNWljM
NÄÄS!
Tuonne vaan
Oimjakon on maailman kylmin kylä - Ulkomaat - Ilta-Sanomat
Ei tarvii pelätä että jasso karkaa metsälle.
Nyt tulee muuten vielä pari tyhmää kysymystä, mutta onko se Tallinnan keskusta sillee kävelymatkan päässä siitä laivalta, ja voiko sinne laivaan jättää hyttiin laukun yms. vai ajeleeko se nonstoppina sitä väliä vaan koko ajan :D Ja millä kielellä siellä mennään, ymmärtääks ne suomee tai englantia :thinking:
Niin joo niitä tietenkään jätetä laivaan ku hotelliin menee :lol: Jotenki jääny se käsitys että jotkut vetää Helsingistä ihan päivävisiiteillekkin sinne kun ei se matka kai kauan kestä :D Mut semmonen ihan pikapiipahdus on ehkä vähän ankee. Kivempi relata kunnolla yö tai pari.
Suomee ja enkkuu [emoji2] kyllä me pojan kanssa käveltiin viimeks hotelliin...20 minaa olisko ollut.Terminaali on mun mielestä lähellä keskustaa ja mua ei pikku kävelyt haittaa[emoji5] Jos tekee päiväreissun niin laukun voi jättää hyttiin, mutta ei silloin tietenkään jos jää yöksi.
Voihan noi miehetkin lähteä mukaan, mutta mieti rauhassa ja käy netissä kattelee juttuja[emoji2]
Shoppailijoiden kannattaa käydä tsekkaamassa Tallinnassa Ülemisten ostoskeskus. Naisille varmasti paratiisi ja jos haluaa miehiä piinata niin sinne ne mukaan...Tuli ulkona höyryttelypaikka aika tutuksi. Tuo Ülemiste on muutaman kilsan päässä keskustasta mutta taksilla ja bussilla pääsee kätevästi.
Vanhemmat asiakaspalvelijat osaavat suomea, nuoremmat ei enää niinkään, mutta englannilla pärjää siellä hyvin. Vähän niinkuin Rodoksellakin.:)
Tallinna vaan nykyään suht kallis... Mitä kauemmas tallinnasta niin sen halvempaa.
Onhan siel muutakin nähtävää ku shoppailuparatiisit🤔
Taivas varjele, googlasin tuon Ülemisten ja siellä on jo pelkkiä kenkäkauppojakin 23kpl :eek: :eek: :eek:
Mä en missään nimessä halua miestä kaupoille mukaan..siinä ei vaan ole järkeä[emoji6] se on tosi, että hinnat nousseet sielläkin, mutta lomalla ei pihistellä[emoji5]
Nyt mun pitää mennä nukkumaan, öitä kaikille[emoji8]
Tuli taas syötyä kunnon iltapala. Nyt voi jatkaa huoletta juomista
Lähtikö kaikki heti pois ku tulin takasin?
Mitäs söit? Mä ajattelin tehä huomenna lihapullia.
Ruoka kyllä maistuisi.
Oliko se vihree lautasella joulun klassikko eli Vihreä kuula? :D Mulla tulee kyl kinkkukiintiö yleensä siinä kolmessa päivässä täyteen, tapaninpäivän jälkeen ei tuu kinkkua enää syötyä. Paras lopettaa ku maistuu vielä hyvältä :D
Höyris tais sammua.
Miks mulle ei oo tullu yhtään höyryttelyyn liittyvää postia tänä vuonna?
Onneks tilanteen pitäis korjaantua ensviikolla
Onko ollut munuais vaivoja?
Aattelin vaan, kun mulla on kaksi hyvin toimivaa, niin oltais voitu käydä vaihtokauppaa. :D
Miks sä in'sanen haluat eikö se koko ato oo puhdasta hulluutta *ba dum tshh*
Sit voi kattoa jääkö hurricane v2, hussar vai in'sane käyttöön. Tai sit jää kaikki[emoji23]
Mutta pitää jotain atoja hommata että joka modin nokkaan on oma. Taas päässy tilanne sellaseks että modeja on enemmän
Tai sit hommaat vaan pari hubble v2 käppiä :)