Tulee niska kipeäksi. :D
Printable View
Tulee niska kipeäksi. :D
Kertyyköhän se tuonne läppäreihin tuulettimien ja pirun ahtaiden tilojen tuottamasta kombosta, pöytäkoneessa en ole huomannut mitään vaikka se pörisee tuossa vieressä pöydällä.
Mutta kun mullakin on tässä puolen metrin päässä kaks läppäriä. Varmaan se on sitten ison nestekulutuksen + dripperin yhdistelmä, mulla kun ei ole kumpaakaan.
.
Onhan se nyt selvä että jos ostat 5L kanisterin VGtä ja vedät sen vuodessa (josta puolet siinä koneella), niin eihän se neste mihinkään lopullisesti katoa, vaan kyllähän se johonkin menee. Osa varmasti jää elimistöön ja loput menee sitten laitteiden sisään, ikkunoihin ja muihin tekstiileihin. Saa nähdä miltä kämppä näyttää kun on sen 50L kerennyt 10vuoden aikana höyryämään :D
Voi vittu et väsyttää nyt. Ei unta mitenkään. Päätä särkee ja ei auta Buranat eikä Panacodit.X-( Varmaan vieroitusoireita Tammikuulle.:banghead:
Jumalauta tulis jo maanantai nopeaa. Nyt noi neljä Paul-vitun-Saaren höyrystintä kaikki vittuilee ja tekis mieli heittää kaikki roskiin, mut ehän mä pysty oleen reilua kahta vuorokautta (jos maanantaiksi nuot uudet höyrystimet tulee) tupruttelemati.
Olishan se tosiaan parempi ko savut. Ei nimittäin nappais tuo tupakka, pari kertaa tässä kuukauden aikana koittanut testata, että miltä maistuu ja eipä kyllä maistunut :'D
Mutta olis kyllä kiva jos sais lainaksi jonkun toimivamman lainahärvelin. Voisit sitte samalla opastaa mua paremmin näiden sähkärien kanssa :D
Milleen oot liikenteessä huomenissa?
äSSä:lle taas thumbs up. :thumbup: Aina jeesaamassa muita.
Ja Saiccu, et edes osaa aavistaa vielä kuinka paljon paremmat höyryt esim. modernista clearosta lähtee vs. ne Paul Saaren vehkeet. Paljon helpompaa kunnon laitteilla.
Perkele, ollu alaselkä kipee jo yli viikon, joulu meni kivasti kärvistellessä kivun kanssa, ja maanantaina taas pesemään renkaita, joiden takia meni selkä jumiin😯
Viikon ollut jo räkätaudissa. Alkaa vituttamaan pikkuhiljaa kun ei laantumisen merkkejä näy. Nostaisi edes kuumeen mutta eeee. Töihin siis maanantaina.
Mulla tulee maanantaina 4 viikkoa. Alan jo epäillä että oisko tässä kämpässä hometta tmv kun muksukin on jatkuvasti kipeänä.
Örp, en vissiin pääse vielä privaileen, mutta hei, Tokmanni pelasti mun höyryttelyt. Ostin sieltä Kanger Evod starter kitin ja ekalla häsläyksellä sain nesteet päälleni, mutta nyt toimii. Aaaaa tätä autusta tunnetta! Paulsaaren höyrystimet (jotka kaikki tilttas tänäpä) joutivat saman tien roskiin.
Kiitos vinkeistä! Huomasin, että tuota ei edes pysty imemään kovinkaan lujaa, jos haluaa saada mitään höyryjä tankista ulos.
Koitin selailla tuota ketjua, mutta suurin osa jutuista meni ohi. Noh, mä pyydän jossain vaiheessa tuolla aloittelijalangassa pientä tiivistelmää :'D
Kyl sun kannattaa säästää ne paulsaaren akut ainaki, jos ego akkuja on niin ne on ihan toimivia.