Näin on. Mettälle on koittanut mennä mutta jostain syystä viivästyy.
Rekkapenat häiritsee, perkele. :lol:
Printable View
Johan oli telmeet saada Fordsonni käyntiin, ei tuollainen malmikasa kovin nopeaan herkisty vaikka pakkanen tippui -27 tuonne -8 korville. Piti oikein rakennella lämmitin siihen, keittolevyn painoin tunkilla öljypohjaan kiinni ja lämmöt päälle että sai öjyt notkeammaksi :thumbup: Sit ei muuta ku linkoamaan.
Jos ratin takaa joku soittaa juitsarille? niin silloin meillä on jotain oikeesti tärkeetä asiaa. Esim, halutaan vittuilla jostain virheestä tai ihan muuten vaan, ollaan eksytty joko terminaalin pihaan tahi suoralle tielle tai sitten vaan pitää vittuilla sen takia kun ei itte kerinny lastauksen aikaikkunaan ja joutuu jäämään yöks odottaa seuraavan päivän lastausta.[emoji15]
Erinomainen ajatus. Tupakka-aikana pidin joskus sytkäriä lapasessa, mutta ei nää modit oikein mahdu :(
Nythän tuo -7 tuntuu ihan hikiseltä, varsinkin kun lumessa tarpoo. Silti ihmettelen naapurin miestä, joka lähti moottoripyörällä pärtsäämään. Vähän näytti huteralta kinoksessa ajo :crazy:
Höyrylapaset vois oikiasti olla ihan menevä tuote. :thinking:
Itse luultavammin ostaisin moiset.
Joo olit mut sanoin etten tarvitse. :)
Iltaa taas tännekki
Mielestäni höyrykopissa olisi hyvinkin paljon järkeä. Messuilla vaikkapa jossa ulos ei pääse ilman että ostaa uuden lipun taas sisään tullessa. Laivoilla on tupakkikopit mutta käry on niin paha ettei sinne voi mennä, mutta onneksi pääsee ulos kannelle sentään höyryttelemään :)
Iltaa höyris, jokohan tänään olis populaa linjoilla ettei mee taas monologiksi
Teinpä "miehen työn" ja ompelin muksujen takkeihin ja reppuihin 10 heijastinta kun ei ne hakaneula/naru viritykset näytä millään pysyvän. Oman takinkin laitoin kuntoon. Haastanpa kaikki miehet tarkistamaan perheen takit ja korjaamaan tarvittaessa :D Liite 29655 Liite 29656
Kukaan ei pysäytä mua se on varma
SEHÄN NÄHDÄÄN!
Kerran Ikeassa... Olin kaverin seurana eikä oltu päästy etenemään mihinkään kahdessa tunnissa... Mulla alkoi hermo mennä ja höyryille oli tarve. Olisi pitänyt kävellä varmaan kilometri taikka kaksi ennenkuin olisin päässyt kassojen kautta ulos. Sisäänkäynnin luona oli jokin lasten leikkipaikka ja siitä lähdin yrittämään ulos. Vartija pysäytti ja kielsi. Sanoin että lompakko jäi autoon, on pakko hakea. Kielsi edelleen... Sanoin että ota sitten niskasta kiinni ja soita poliisit. Lähdin kävelemään sitä kautta ulos eikä ottanut kiinni minua :D P.S. Ikeassa pitäisi olla miehille tupakki/höyrykopit ja penkit! :laugh:
Ikeassa pitäis kans olla helppo uloskäynti, ettei tartte koko myymälää kiertää. Kerran kävin Ikeassa ja toista kertaa en mene :(
Hätäpoistumistietä meinasin poistua kun alkoi paniikki iskeä, mutta siinä taisi lukea et oven avaus laukaisee hälytyksen tai jotain, niin en uskaltanut :(
Ikeassa on kivaa! Paitsi jos oikeesti pitäs äkkiä hakee joku juttu sieltä, tuntuu joltain laukkakisoilta kun paahtaa niiden nuolien perässä ja koittaa välillä vähän oikasta.
Miehiä ei kyllä kannata viedä Ikeaan kierrokselle. Kuka haluaa vapaaehtoisesti riippakiven mukaan narisemaan ja huokailemaan kun katselee ihania juttuja, ei mitään järkeä :confused: :lol:
Komento takaisin, olin toisenkin kerran Ikeassa. Silloin katoin netistä hyllypaikan ja sit suoraan varastoon hakemaan, mut oli kyl kassoilla jonoa riittävästi et kolmas reissu jää kyl tekemättä :(
Onko ikea niin kuin miehille alko?
Jos olis rahaa ostella Ikeasta mitä huvittaa ja jos naiset kasaisivat ne ostettavat myös niin sitten... Saattaisin viettää siellä aikaa :laugh:
Se kokoominen on kyllä helvetistä. Mutta sitä varten jumala loi miehet. :whistle:
Ikean kamat on kyllä hinta-laatusuhteeltaan mainioita, mutta ei niistä perintöhuonekaluja tule. :D Mutta enpä tiedä onko nykyaikana enää sellaiselle tarvetakkaan. Ja on varaa muuttaa makuaankin. :D
Ikean Hemnes-sarja on kyllä massiivipuuta ja tykkään siitä sarjasta eniten Ikeassa. Mutta jotenkin nekään ei tunnu jämäkiltä niinku vaikka jotkut Laulumaan kalusteet. :confused:
IKEA ON PASKA MAA VAI MIKÄ SE OLI