-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rotax
Itellan sekoilut. Tänään vielä klo 15 näytti seuranta paketin sijainniksi Helsingin, mutta kotiin tullessa oli jo hakulappu tullut ja nyt seurannasta selviää, että olisi ollut noudettavissa jo 9:33.
+1 Kävin kolmen aikaan heittään trollin paketin postiin ja samalla tarkistin itelle tulevan paketin tilanteen, paketti oli seurannan mukaan turussa. Tarkistin uudestaan tossa tunti sit ja paketti on ollu koko päivän Malmilla, mutta seuranta päivitty vasta illalla.
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fotwenty
Aika edukkaathan noi on renkaiksi. Mä maksoin kiinalaisista kesänakeista muistaakseni 650 ja ekan kesän jälkeen takana ehkä hikiseen 2mm pintaa ja edessä ~tuplat... Ens kesä näillä vielä menee. Tosin vastaavan koon contit olisi maksanut päälle 1500.- ja max 3 kesää nekään olisivat kestäneet.
T.yli 2tonnin omamassa
No sain sentään alennusta :) Nuo oli 215/65/16...
-
Joka toinen asia taas mitä haluaisi tilata on out of stock.
-
Nyt alkaa pinna kiristymään näiden allergioiden kanssa. Minä allergisoidun pikkuhiljaa kaikelle!
Kaikki tuoreet vihannekset, hedelmät, kasvikset, osa ei käy myöskään kypsennettynä, metallit, muovit, kumi, edellisten seokset, makuaineet, hajusteet, täyteaineet, you name it ja minä luultavasti olen sille yliherkkä...
Uusimpana joko vg, kahvi tai menthol tai ainakin jokin menthol-nesteissä käytettävä aines.
Perkele ihan oikeasti!
Pentuna mä olin allerginen jopa siniselle värille!, sen värisiä vaatteita en voinut käyttää ihoa vasten moneen vuoteen. ???
Alkaa olemaan vaihtoehdot kaikkeen aika vähissä jo.
-
On se niin vaikeeta löytää töitä nyt, etenki kun työkkärin kurssin kautta koittaa hakea, jo 11 (kyllä olen ottanu lukua) paikassa sanotaa EI, välillä oikee sellane fiilis, että oonko mä nyt sitte näin turha...noh jatkan etsimistä :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Nyx
On se niin vaikeeta löytää töitä nyt... ...välillä oikee sellane fiilis, että oonko mä nyt sitte näin turha...noh jatkan etsimistä :(
Tästä kaupungista mielekkään työn saaminen on verrattavissa lottovoittoon ellei ole insinööri, lääkäri, lähi- tai sairaanhoitaja. Kuponki kuitenkin vetämään, kyllä se vielä tärppää kun et lannistu! :)
Puhelinmyyjän duuniahan täällä olisi niin paljon, että oksettaa, mutta puhe oli mielekkäästä työstä...
Nimim. lannistunut pätkätyö-Pol jo vuosituhannen alusta
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
Tästä kaupungista mielekkään työn saaminen on verrattavissa lottovoittoon ellei ole insinööri, lääkäri, lähi- tai sairaanhoitaja. Kuponki kuitenkin vetämään, kyllä se vielä tärppää kun et lannistu! :)
Puhelinmyyjän duuniahan täällä olisi niin paljon, että oksettaa, mutta puhe oli mielekkäästä työstä...
Nimim. lannistunut pätkätyö-Pol jo vuosituhannen alusta
No sanoppa muuta, mediapex on no go, eli pitäs jotai mielekästä ettiä.
ps. koska varkaus miittinki :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
+1 Kävin kolmen aikaan heittään trollin paketin postiin ja samalla tarkistin itelle tulevan paketin tilanteen, paketti oli seurannan mukaan turussa. Tarkistin uudestaan tossa tunti sit ja paketti on ollu koko päivän Malmilla, mutta seuranta päivitty vasta illalla.
Mun tiistaina toimitettu paketti on seurannan (usps & itella) mukaan vielä Los Angelesissa. Hyvät on seurannat :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aatsi
Joka toinen asia taas mitä haluaisi tilata on out of stock.
Tämä prkl. :(
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Nyx
ps. koska varkaus miittinki :D
Tuutte Kuopioon, ei oo pitkä matka. ;)
Tänne on suunnitteilla miitti. En nyt puhelimella saa linkattua ketjuun, mut täällä on keskustelu siitä aloitettu.
-
Putosin yöllä rappuset alas ja jalkapöydästä luita poikki....4 viikkoa kipsis PRKL!!! onneksi on kayfuni tulossa niin menee aika sitä näperrelles.....
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jannek87
onneksi on kayfuni tulossa niin menee aika sitä näperrelles.....
Harmi vaan ettei siihen tarvi kovin usein uutta setuppi tehdä... :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jannek87
Putosin yöllä rappuset alas ja jalkapöydästä luita poikki....4 viikkoa kipsis PRKL!!!
Ja promilleja oli...? :D
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Juffe
Ja promilleja oli...? :D
Kumpa olis edes ollu niin ei olisi mitään tullu.... Kännis osaa kaatua rennosti :-)
-
Olipa tullut jätettyä toimistolla varmistamaton kicked teleskooppi takin taskuun.
Kun aloin kaivata höyryjä, niin karmea kohtalo paljastui. ViVi Nova kärventynyt, kuori sulanyt nesteet pihalla, ha akku melkoisen kuuma. Ei oikosulkua, mutta ilmeisesti Kickissä ei ole mitään aikasuojaa, tuo lienee tulittanut parisen tuntia itsekseen taskussa.
Ja nyt on nikkikset, ei varavehjettä matkassa. :(
Käyttäjän virhe...
EDIT: kotona taas. Tuntuu toimivan Kickkiä myöden kaikki. Akussakin oli vielä 3,6V jännitettä... Vivin setuppi ja muovituubi vain lensi roskiin. Setupin olis varmaan voinut korjata, mutta heitin pois ja tilaan uusia...
-
Vitun appiukko sekaa, vittu vittu vittu saatana appiukolta lähtee henki nyt!
Voi saatanan saatana!
PERKELE!
Mä niin teilaan sen!
Vitun sekaaja saatana!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Vitun appiukko sekaa, vittu vittu vittu saatana appiukolta lähtee henki nyt!
Voi saatanan saatana!
PERKELE!
Mä niin teilaan sen!
Vitun sekaaja saatana!
Lainaan tämän poliiseja varten.. Ihan varmuuden vuoksi :police:
-
Vituttaa taas opiskelujen alettua ensimmäistä kertaa moneen vuoteen huomata, että vittt...si kaikki on kallista.
Ois pitäny vaan aiemmin alkaa opiskeleen, kyllä sitä nuorempana kestää, nyt kun on ehtinyt tottua siihen että on epäsäännöllisen säännölliset tulot niin ne vaihtuu opiskelijan pienempään budjettiin. Eikä noi korkeakouluopinnot meinaa enää perheelliselle olla niin helppoa, koitappa siinä ihmetellä tutkimuksellisuutta tms. kun kakara pomppii sylissä ja kaataa maitoa läppäriin. Eikä tässä osaa oikein tottua ajatukseen että "teeppä nää hommat omalla ajalla", menet kotiin niin ei saa mitään aikaseksi ku penska pomppii jatkuvasti hössöttämässä. Mutta ei niitä tehtäviä ihan mihin vaan voi mennä tekemään, koska jonkun oltava penskan kanssakin (eukko vuorotöissä).
Ei vaan meinaa saada sellasta sopivaa otetta noista kouluhommista. Se stressaa, aika paljonkin. Penskaa en vaihtais mihinkään.
Ja no jaa, samaten monta vuotta jo vaivannut se, että välillä haluis olla vaan yksin ts. omaa aikaa. Sitä ei ole ollut sen jälkeen ku penska synty. Se on kyllä tosi vaikeaa itelle. Nuorena poikana tottui siihen että sai olla mennä tehdä mitä halus jne. Ja eniten kaipuu vetää mökille johon pääsee tyyliin kerran vuodessa, voisin melkein muuttaa asumaan sinne. 650km/suunta on vaan vähän vitun pitkä matka mökkeilemään kun on viikonloput vapaita.
Noh, helpottaa vähän ku saa jauhaa aina välistä, vaikka itse asiaa se ei muuksi muuta. Ja ei siinä, ihan perustyytyväinen elämään oon, kaikkea tarvittavaa saa jne. but it's the little things that matters..
Taidan laittaa Klamydiaa soimaan, perkele.
-
Höpöhöpö, mä kävin kuusamossa viikonloppuisin kalassa, stadista.......jaa niin, tosiaan nuorena. Prkl totta puhut! Nyt minuakin vituttaa :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Höpöhöpö, mä kävin kuusamossa viikonloppuisin kalassa, stadista.......jaa niin, tosiaan nuorena. Prkl totta puhut! Nyt minuakin vituttaa :(
Juu ei se ollut mikään este pa ajella nuorena parisataa kilsaa mökille kavereiden kanssa pitämään hauskaa.
Nyt kaikki on kasvanut aikuisiksi eikä seuraa saa saati lupaa mammalta (eihän mammalta saa mitään muutakaan :D ). WTF?
Nuorena nussittiin ja tehtiin mitä tykättiin, nyt ollaan kotona ja katotaan luurista nettiä ku mamma kattoo salkkarit / BB / joku paska.
Seksiä oo nähny ees leffoissa aikoihin, saati kotosalla.
Miti vättua kysyy epätietoinen? ???
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
mun muija makaa jonku toisem jätkän kaa sängys -.-
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
mun muija makaa jonku toisem jätkän kaa sängys -.-
Lapikasta muijalle
Itseä harmittaa vähä oma aika+vähä parisuhdeaika.Ja suorastaan v***ttaa kodin kaaos joka ei taltu, enkä saa oikein aloitettua raivaamistakaan mistään.
-
"Ja suorastaan v***ttaa kodin kaaos joka ei taltu, enkä saa oikein aloitettua raivaamistakaan mistään."
Sama vika meillä. Vituttaa suunnattomasti kun kämppä on kuin pommin jäljiltä ja muija sen kun kutoo sukkia/lapasia yms.. ja "valittaa" kun ei kerkeä mitään muuta tekemään. Eniten vituttaa toi kun kotiviinit alkaa olemaan lopussa ja on lauantai ilta ja toi perkeleen ruohonleikkuri on keskellä pihaa ja lunta metri päällä. "Jäi hieman kesken ruohonleikkuu kesältä :D"
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
spp071
toi perkeleen ruohonleikkuri on keskellä pihaa ja lunta metri päällä. "Jäi hieman kesken ruohonleikkuu kesältä :D"
Sama vituttaa täälläki. Lumet onneksi suli nyt pois mutta kuumetta pitää vielä reilusti päällä niin ei edes kiinnosta tehdä asialle mitään.
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Välillä vähän naurattaa,miten voi olla olemassa noin saamattomia jätkiä :))
Ei pahalla.....:;
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Välillä vähän naurattaa,miten voi olla olemassa noin saamattomia jätkiä :))
Ei pahalla.....:;
Sehän se vituttaaki ku ittekki tiedostaa saamattomuutensa...
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Sen kanssa oppii elämään.:D
"Ota ittees niskasta kiinni ja tee jotain"-tyyppien läski sen sijaan kerjää tummentamista.
Ei, en viitannut Kihaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
"Ota ittees niskasta kiinni ja tee jotain"-tyyppien läski sen sijaan kerjää tummentamista.
Täydellisessä maailmassa siihen ammuttaisiin reikä ja jatkettaisiin lorvailua.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Nääh, mulla on vaan kurja luonto.:D
-
Tunti sitten heräsin ja kävin pihan vetämässä talvikuntoon :D Vitutti niin perkeleesti oma saamattomuus ja nyt se vasta vituttaakin, kun selän venäytin :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
spp071
......ruohonleikkuri on keskellä pihaa ja lunta metri päällä. "Jäi hieman kesken ruohonleikkuu kesältä :D"
Eilen sitten leikkasin tuon mitättömän pienen nurmikon lämpäreen kämppäni takapihalta....enpä muista aivan äskeen marraskuussa ruohoa leikanneen :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Tunti sitten heräsin ja kävin pihan vetämässä talvikuntoon :D Vitutti niin perkeleesti oma saamattomuus ja nyt se vasta vituttaakin, kun selän venäytin :(
Talyhtiön ruohonleikkuri oli kyllä niin luokattoman huonossa hapessa ja paskassa kesän jäljiltä että enemmän tein töitä että sain sen leikkurin käymään..kun mitä meni aikaa ruohoa leikatessa...meni olkapää kipeexi kun kiskoin vitutuksissani mokomaa leikkuria...
Eli lähinnä vituttaa nykyisen talotoimikunnan saamattomuus vähän joka asiassa ja eivät saa edes näitä taloyhtiön yhteisiä vehkeitä huoltoon ja kaikki on vähän rempallaan :(..itse sain talohallituksessa olosta kyllä niin tarpeeksi joku vuosi sitten etten perhana rupea enää mihinkään talohallituksiin tai toimikuntiin..tekipä asiat miten vain niin koskaan ei ole jollekin mieliksi ja kuulee vain vittuilua seläntakana..
-
Vituttaa olla sinkku, talvi tulee ja hämikset ryömii sisään lämpöseen, eikä ole ketään täällä niitä tappamassa.. :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Vituttaa olla sinkku, talvi tulee ja hämikset ryömii sisään lämpöseen, eikä ole ketään täällä niitä tappamassa.. :'(
Alkaa olla samat tunteet :(
-
Vituttaa, kun taas tunkee kaikkee kivaa markkinoille (jopa semmosta, mitä ei tarvii kuukausitolkulla odotella, millon tulee, jos tulee, vai tuleeko rahat takasin, vai tuleeko niitäkään) ja just on auto pajalla (tuskin selviää edes kolminumeroisella summalla siitäkään lystistä), niin ei oo tasan pennin jeniä iskeä vapotteluun.. :'(
Stana! Rullaan ton autoni suohon ja hommaan Ladan! Vaikka laittas auton jokasen osan uusiks, ei saa silti yhtä suurta summaa kasaan, kuin tuon nykysen jarrujen ja puslien laittoon, puhumattakaan ~80% halvemmista vakuutuksista ja pienemmistä bensalaskuista. :D
Mikä hemmetti siinä on, että tässä(kään) hommassa ei hankintaan tarvittavat varat ja tavaroiden saatavuus ikinä kohtaa?!
Vittu, pitäkää tunkkinne! Myyn kohta kaiken ja imen pelkkää niksabasea Super Tankista tyytyväisenä loppuelämäni ajan! :D
-
Toi entinen Welho, nykyinen DNA :( :( Ei paljoa enää eroa Elisan toiminnasta!! Ihan just vaihtuu operaattori :(
Oliskohan sonera kova sana??
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Toi entinen Welho, nykyinen DNA :( :( Ei paljoa enää eroa Elisan toiminnasta!! Ihan just vaihtuu operaattori :(
Mikäs Elisassa mättää? Itsellä ollut hyvän tovin nyt Saunalahti (Elisa) ja hyvin on rullannut kaikki. Sonerasta vaihdoin tähän, kun Surina oli niin kallis. DNA:kin oli vähän aikaa, mutta sen lopetin kun spammasivat tekstiviesteillä ja piilokuluilla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Ei kannata sonera... mikään muu ei muutu paitsi laskun suuruus (ylöspäin)
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Riiistus.
Ja foorumiki oli aamun nurin!! :( :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Ja foorumiki oli aamun nurin!! :( :esmoke:
+1
Menny työpäivä perkeleen hitaasti tuon takia! :P