Kirkasta tankkia en omista. Maku on just sellainen, kun kuivana kävisi. Tänään en ole jaksanut uutta setuppia yrittää vääntää, katselen illemmalla sitten..
Printable View
Kirkasta tankkia en omista. Maku on just sellainen, kun kuivana kävisi. Tänään en ole jaksanut uutta setuppia yrittää vääntää, katselen illemmalla sitten..
Espoo on vähän kaukana, muuten tehtäis kimpassa rokkaava setuppi. :D Meshillä. ;)
Väsäsin veljonin ohjeilla u-wickin microcoililla, olikohan siinä 8 kiekkaa .40 kanthalia ja hyvin toi pöhisee mutta onko normaalia että toi paukkuu helvetisti kun tulittaa ja paukkuu vielä 1-2sec tulituksen jälkeenkin.
^wickaus jätättää jos paukkuu sen jälkee ku päästät napin. tulee kurkku kipeeks ku imeskelee dryhittejä
Tällä yrityksellä alkuun tuntui skulaavan hyvin, ei palanutta makua, höyryntuotto erittäinkin hyvä. Sit yhtäkkiä nestettä reippaasti suuhun ja eiköhän Misterkin laskenut alleen kyljen ilmareiästä. Nestesyöttö oli vain aavistuksen auki. Lähemmäs 10 kertaa olen testaillut setuppia tähän tehdä, enkä vaan osaa. Perrrrkeles. Ei taida olla mua varten tämä laitos.
MISTer selätti mut mesh-taistelussa, se vaan ottaa samantien maihin kun päät iskee nestekanaviin, välillä saan kaikki hehkumaan tasaisesti mutta sitten taas rupee plussan pääty loistamaan ku aurinko. Väsäsin nyt microcoil/pumpulisetupin ja tämä ainakin toimii (toistaiseksi kop kop). Silicaakin koitin ja se toimi hienosti mutta se silican maku on vaan perseestä vaikka kuinka tohottelis.
99% varmuudella aina hehkuu jostain kun päät pökkää uriin, silloinhan vasta se pulssittelu osuus alkaa :D Välillä se on vaikeaa ja välillä helppoa mutta ei saa luovuttaa. Ennen tätä mesh setuppia mikä nyt on inessa tein 12 setuppia jotka eivät toimineet sitten mitenkään, aina hotspotti tuli viimeistään kun oli litkut ollut sisässä 5min. Mutta siitä taitaa olla reipas kuukausi kun sain toimimaan enkä hetkeen ajatellutkaan vaihtaa, 2krt viikossa polttelen karstat pois ja taas toimii kun uus.
Joo kyllä mä ton meshin aion saada toimimaan. Kolmas päivä toden sanoo :D
Joku, jolla ei ole tekemistä voisi kokeilla seuraavaa:
Vetäkää meshin/vaijerin päihin, jotka tulevat uriin ecowoolia eristämään.
Mulla olis sulle pätkä ekowoolia. Just lähin töihin, mut huomenna olis vapaata. Etkös sieki clz asunu kontulassa?
Juu, ei siitä maksaa tartte. 2mm ja 3mm löytyy siis.
Pakko nyt tännekkin laittaa. Eli itsellä ollut tuo V3 nyt hieman alle viikon ja on mun ensimmäinen HE-laite (abloodeja ja rummun pärinää). Testasin laitteeseen ensin paria eri silica setuppia (en ole silica vehjettä koskaan omistanut) siihen -> ei mitään valittamista vaan peukku pystyyn. Sitten intouduin yön pikku tunteina tehdä kun uni ei tullut niin tuon mesh-U-wikin siihen (kiitos foorumin ohjeista) ja voi pojat! Kyllä vanha tuttu capellan Apple Pie oikeen heräsi! Makua enemmän/parempaa ja ennen kaikkea sitä intensiivistä lämpöistä höyryä!
Itse kun olen tälläinen että sormet eivät oikeen pelaa kunnolla vaan ovat sekundasta tehtyjä niin tuohon oli helppo tehdä kaikki setupit! Eikä haittaa jos vahingossa tippuu lattialle. Ainoa ongelma on että laminaattiin saattaa tulla reikä.
En voi kun vaan kirota että miksi piti ostella useita erilaisia pirkka vehkeitä (vaikkakin niistä suurin osa on todella hyviä/toimivia) enkä heti alussa tätä?!?!?!? Oikea syy on että en pitänyt ulkonäköä haittaavista karhennuksista edellisissä versioissa. Onneksi tähän uuteen versioon tehtiin sulavampi ulkomuoto niin ostin sen, enkä kadu pätkääkään ostamista. On jopa mielessä ollut että jos tilaisin vaikka toisenkin itselleni :) Ei näitä varmaan voi liikaa omistaa?
Suuri kiitos Veljon11:lle tästä laitteesta ja keskusteluista!
On kyllä näppärä vehe. Ensimmäinen ja varmaan viimeinen RBA minkä ostan, mutta kyllä kelpaa! Nappi bugaili hetken ja Herra wickas milloin sattuu, mutta defunctan napinpurkuvideolla hoitu tuokin homma. Käytännöllinen ja jämäkkä laite, tuntuu siltä että olisi miehen suunnittelema miehille. 5/5
Seuraavaksi listalla jonkunsortin mesh setuppi, wish me luck.
Kieltämättä itse oletin napin (ja lukon) karheuden/vastustamisen johtuvan uutuuden karheudesta mutta voi hyvää päivää kun tuon napin purkas ja putsas! Aiva kuin eri nappi :D Ja itselläkin oli defun videosta apua kun mietti, että miten purkaa tuo etenkin kun jonkin verran ylivarovainen olen uusien laitteiden kanssa etten pilaa laitetta vahingossa :)
Saakohan tähän kiillotettuja akkuputkia mistään ostettua?
Saa, kun ostaa tavalliset putket ja kiillottaa itse :D Ei oo hankala homma. Tai laita vaikka ostetaan osastolle ilmoitus, että ostetaan putkien killotusta niin eiköhän ne joku kohtuu rahalla kiillottele.
summaat kyllä meikäläisenkin ajatukset aika hyvin. Kyllä tuo misteri on niin helvetin luotettava peli ettei toista. Jos kestää illan vuotamatta/hajoamatta meikäläisen ryyppyreissuilla niin on kyllä paikkansa ansainnut pomminkestävänä vehkeenä.
Ainut vaan että henkkoht kyllä tykkään noista karhennuksista enemmän :)
ja ei, ei todellakaan voi omistaa liikaa näitä :)
Mua ei tässä vehkeessä vituta mikään muu ku nestesyötön kanssa arpominen. 1/25 kierrosta säätöä väärään suuntaan niin keuhkot räjähtää pölyksi, toiseen suuntaan niin muutamien millien tankista suihkuaa 5 litraa nestettä kolmessa sekunnissa JOKA paikkaan.
Okei, setuppiriippuvainen juttu, MUTTA SILTI :D
Tänne saapui MISTer ensimmäiseksi he-laitteeksi, jollei somppua lasketa. Kuitenkin, tässä on nyt vuosi ja 7kk höyrytelty ja viimeiset vuosi? gennyillä ja mielestäni aika hyväksi hioutunut setupin teossa ja viimeaikoina käytetty rsst+kiinaputket on tarjonnut vähintäänkin loistavat höyryt. Jotenkin vaan se "muovinen" vaikutelma näissä halppiksissa vituttaa vaikka hyvät höyryt tarjoaakin.
Monipuolisuutensa, loistavien arvostelujen ja työkalumaisuuden takia valitsin MISTerin mun next step laitteeksi, tunti sitten sain kuoren kätösiin josta löytyi 350 putkella ja lyhkäsellä tankilla oleva MISTer ja tämä on just sitä kaikkea mitä odotin ja mitä on kehuttu. Aika paljon oli ryönäpaskaa kierteissä ja oli pieni pettymys että 170e vehje tulee tälläsenä mutta ymmärrän kyllä ettei putsaaminen ehkä ole sitä kustannustehokkainta touhua, no hard feelings!
Pikanen putsaus ja paskasti väännetty mesh+microcoil(1,5mm halkaisia 7/8 kieppiä .32) sisään ja syöttöä auki pikkasen, kyllähän tää vittu toimii ja hienosti toimiikin. Pikkasen tulee metallista makua mutta josko se katois kun saa sisäänajettua setupin(katos btw tässä kirjottelun aikana). Hyvin tilaa tehä setuppi ja langat helppo saada tiukkaan, nappi on jo nyt a ok, mitähän se on sisäänajon jälkeen ja ja ja, on tää vaan hyvä. Pakko kehua miten kotomaasta tulee tajuttomasti hyvää tavaraa, ei vaan tämä vaan, no te tiette. Kiitos hienosta vehkeestä VJ, nyt loppu se kiinan vehkeitten tilailu.
Turhaa paskanjauhamista, sori, mut miksen mäkin ku muutkin. Mä oon vaan ihan vitun innoissani:esmoke:
Sisällä ei oo väliä onko nestesyöttö ekalla viivalla vai tokalla, ei sylje nesteitä ulos. Mut ulos mennessä toi toinen on tosi tarkka missä kohtaa nestesyöttö pitää olla. Sen on pakko olla ilmanpaineesta johtuva juttu.
Nyt kun kuulin ettei mistereitä ehkä enään valmisteta niin ensi viikolla on tulossa kolmas mister :worship:
Mister on sen verran kovan luokan laite, että seuraavalle kehitysversiolle voisi lätkäistä nimen "Master" ;)
Niinpäs tein vaan uuden strupöian misteriin taas pitkästä aikaa. Paras laite mielestäni vieläkin kuukausien käytön jälkeen. :love:
vois pistää misterin tammikuussa myyntiin kun en hallihe enää setupointia :crying:
Strupöia on kyllä perkeleen hyvä nimitys.
Eikö tuossa lue että "tein uuden srtupöian.."? :D Hyvä srtupöia kyllä tuli ku heitti pari lenkkiä meshin ympärille .3 kanthalia
No nyt joo kun ne noin allekkain laittoi. Onneks gurut on auttamassa täällä meitä tyhmempiä :lol: