Kovin se vaan kuulostaisi olevan vikaherkkä keksintö, mitä olen kuulostellut kaveripiirissä. Oma Tojo on niitä ensimmäisiä vvt-i motilla varustettuja, mihin koneremppaa on tehty jo 68tkm kohdalla takuuseen öljynsyönnin takia.
Printable View
Kovin se vaan kuulostaisi olevan vikaherkkä keksintö, mitä olen kuulostellut kaveripiirissä. Oma Tojo on niitä ensimmäisiä vvt-i motilla varustettuja, mihin koneremppaa on tehty jo 68tkm kohdalla takuuseen öljynsyönnin takia.
Täällähän on taas ihan liian rauhallinen meno. NYT JOTAIN TOIMINTAA
Ja perjantain porinat voi siirtää ensiviikolle. d:D
Olut maistuu taas kyllä hyvälle tänään
Mieti sit ruuvin syvintä olemusta.
SAAT ITE PÄÄTTÄÄ!!!!!!!!!111 MÄ RUPEEN NYT KATTOON NETFLIX JA SIT EHK NUKKUMAAN!!!!!!!!!!!!!!! SOVITAAN KUITENKIN ET SEN RUUVIN PITÄÄ OLLA TITAANIA JA MIELUUSTI MAHDOLLISIMMAN PIENI. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
MIS KAIKKI MUUT O
Ei tullu vieläkään miljonääriä musta
Saa nähä paljonko aamulla/päivällä ku herää on lunta maassa
Jos siis malttaa ees mennä nukkumaan joskus
Ei voi oikeesti olla näin hiljasta. Missä kaikki on? Onko kukaan ees linjoilla?
Tai sit kaikki vaan stalkkaa mitä mä höpisen siinä toivossa että saisin bannit
Ei niitä banneja kannata hommata😁 tuli tuossa pelattua 7 tuntia battlefield ykköstä, aina kun kuolo korjas, niin piti ottaa kaljasta hörppy, eli kokoajan piti juoda😂
Tarkotuksella kuolit kokoajan että sai ottaa hörpyn [emoji23]
En oo muuten koskaan jotunu banaanisaarille missään ni tuskin tuun koskaan joutumaankaan
Otan aina varotuksesta opiks tarpeeks pitkäks aikaa [emoji23]
Muutaman vois juoda ite viel ja sit koittaa nukkumista
Tosin jos ei onnistu ni on hyvä syy jatkaa juomista
Lisää vaan juotavaa.
Vieläki hereillä. Muut menny talviunille ku on vaan vielki hiljaa
Jos sitä suosiolla jatkais vaan hereillä oloa iltaan asti ku ei tunnu nukkumisesta mitään tulevan
Höyriksen tajunnanvirtaa on hauska lukea :)
Aika lumimyräkkä näyttää sitten olevan. Jos tässä kuitenkin selviäisi ulos kaupoille, kun ei tarvitse enää ihan avaruusihmiseksi pukeutua. On muuten hankalaa tuo höyryttimen käyttö helvetin paksuilla tumpuilla ja kun höyrytin pitäisi survoa jonnekin povariin, että se ei jäätyisi. Hieman vaatii harrastuneisuutta höyrytellä -25 asteessa ulkona liikkuessa.
Jos suunnittelisi höyrytumput :) Niis ois sisäpaikka höyryttimelle, jos ei höyryttele niin kädet pitää laitteen lämpimänä tai lämmittelee käsiä höyrytellen :yeah:
Tulipas haja-ajatus mieleen :blink:
Nyt voisi olla tilaisuus kauppiaille; kun ruokakaupoissa aletaan vähentää (luulis) tupakanmyyntipisteitä niin miksei ostareihin/kauppakeskuksiin voisi avata Tupakkatuotemyymälää jossa tila olisi jaettu kolmeen osaan, 1) Yhdistetty Myyntitila sikarit, piippu- ja muut tupakat, höyry- laitteet ja aineet sekä Erilliset 2) Tupakkakoppi ja 3) ISO höyrykoppi! :confused: onhan ravintoloissakin sisällä tupakkakopit!?
Kaikki höyryttelijäthän ovat entisiä tupakoitsijoita joten siltäkin puolelta löytynee asiantuntijoita ja yhdistämällä myynnin samaan kauppaan saataisiin katu-uskottavuutta, eikös tuotteet/tupakat saaneet olla esillä K18 tupakkakaupoissa? Siinäkin olisi kilpailuvaltti ruokakauppoja vastaan.
Silloin kun vielä poltin alkoi joskus kauppakeskuksessa (joskus vieläkin) ahdistaa, olisi pitänyt päästä savuille mutta minnes menet, ostokset kärryssä ja pitäisi se kilsa kävellä että pääsee ulos röökille ja nykyään siis höyryille vaikka se ei niin paljoa ahdista kuin röökiaikana eli tupakka- ja tai höyrykopit olisi yleisessä käytössä, käynti suoraan tai kaupan kautta! Höyrykoppiin voisi mennä testaamaan laitetta/aineita (makujahan ei ole kai kuin yksi; tupakka :antismoke: )
"Menkääs te (muu perhe) tuonne ostoksille niin isi käy höyryillä/tupakalla, ai lakupiiput? voin mä ne samalla tuoda"
Mä olen ajatellut vähän samaa et kaupoissa olis erillinen myyntipiste pelkästään tupakkatuotteille :)
Tupakkakoppi ja höyrykoppi nyt on vähän turha kaupassa? :D
Jos saa 10 työpuhelua tänään, niin pakko kait se kirjata jo vapaapäivä työpäiväksi.