Reilut 15v sitten taisin käydä kertauksessa kääntymässä. Riitti kun mittasivat verenpaineen :laugh:
Ei ole sen jälkeen hätyytelty.
Printable View
Reilut 15v sitten taisin käydä kertauksessa kääntymässä. Riitti kun mittasivat verenpaineen :laugh:
Ei ole sen jälkeen hätyytelty.
Nyt ei sais minua sinne. Löisin sellaiset paperit tiskiin, et eivät halua edes kysellä enempää.:thinking:
Onneksi olin 10v sitten hereillä kun alikessu meni lipsauttamaan että puolet eli toinen LäPi-ryhmistä "joutuu" varareserviin palvelusajan päätteeksi. Ehdin sitten 4vkon aikana tehdä alikessun elämästä helvettiä, josta sitten palkkioksi napsahti mulle varareserviä ja vapautus rauhanaikana palveluksesta/kertausharjoituksista:whistle:. Eipä sillä, kyllä mie edelleenkin osaisin sen venttiseiskan virittää korpeen ja kytkeä sen kaveriksi lähetyspisteen josta sitten linkin vaikka puhelinverkkoon :D. Ei oo nuo intin vehkeet mitenkään liian teknik, että ois vuosikymmenessä opit unohtunu:D
Pääsiski kertauksiin. Ammuskelua, panssukilla ajelua, ulkoilua, hyvää ruokaa ja lomaa. Ai että. :thumbsup:
Alle viikon viettäny reservissä, vaikia kuvitella jonkun haluavan takasin:D
hmmm, armeijassa hyvää ruokaa :thinking:
Juu muistan vieläkin ne 5kg painavat sämpylät mitä ne kapiaisten kassi almat oli sinne tehny.
Ai? Meillä oli ainakin hauskaa. Joka ilta Niinisalon kassulle saunoon ja kalsareita vaihtaan. Päivän touhut loppui siinä kuuden maissa illalla, ja loppuaika lähinnä jauhettiin paskaa. Pääsin jopa ampuun kovan Apilaksella. Aika kiva pikku sinko. Neljä päivää vielä uupuis kessunjämistä. Voi tietysti olla ettei enää kutsua kuulu. Kertauksistakin aikaa jo jotain 15v...
Jotain 13 vuotta on mulla aikaa kertauksesta. Sillon oli tosissaan rankka keikka. Yötä päivää pidettiin valmiudessa mettässä, ja vähänväliä jonku sortin hälyä. X-(
Sanoivatkin kyllä päätöstilaisuudessa että historian rankimpia kertausharjoituksia johtuen lyhyestä kestosta.
...
1999 intissä ja kertaamassa kävin muistaakseni 2009 tai 2010. Kuusi päivää se kesti ja pääosin aika meni odotellessa seuraavaa ohjelmaa tai harjoitusta. Periaatteessa emme mitään muuta tehneet kuin söimme tai istuimme vartiossa. Hauskaa oli nähdä vanhoja inttikavereita. Miinus siitä että mitään järkevää ei periaatteessa tehty, mutta
Ärsyttää inttijutut, ku ite on sivari ja ei vois vähempää kiinnostaa ku isot miehet larppaa. JA VIELÄ VÄÄRÄSSÄ KETJUSSA!
No niin, paskoin rDNA30 piirin :( Kävi akku väärinpäin huulilla niin otti itteensä... 30w taulussa niin tarjoilee 3,2v :(
Eikös se larppaus käy ennemmin siihen sivari teemaan, kun muutenkin on jo sukkahousut ja käsilaukku käytössä? :thinking:
Liite 19572