Nyt ollaan jännän äärellä, kohta nousee morsio sängystä.
Viekö se mut suoriltaan koisiin, vai miten tässä käy? saas nähä.
Printable View
Nyt ollaan jännän äärellä, kohta nousee morsio sängystä.
Viekö se mut suoriltaan koisiin, vai miten tässä käy? saas nähä.
Ei se vieny, mikäs nyt eteen?
Joutuu vissiin itse valita aikansa milloin koisaa. On tämä kummaks menny.
Hyvää aaton jälkeistä huomenta! Jo vain tuli syötyä hyvin, muttei liikaa, sen on sentään tässä vuosien varrella oppinut. Pukkikin kävi ja täytti lasten toiveet, ainakin edelleen mieltä liikuttavan seurannan mukaan, se on yksi joulun parhaista elementeistä, nähdä ne ilmeet, kun paketista paljastuu just se toivottu juttu.
Pojan ykkönen oli Skylanders-peli ja "ukkoja" siihen, tytöllä "kävelevä kissa" ja Hello Kitty-juttuja ym. Pappaakin pukki yllättäen muisti lahjakortilla höyrykauppaan, oikein hyvä lahja sekin.
Tuota Skylandersia "joutu" eilen koeajamaan ja erittäin hyvältä ja mielenkiintoiselta peliltä vaikuttaa. "Ukkoja" voi vaihtaa lennosta alustalle ja lisää pyydystetään ansoihin.
Josko ottais lisää kahvia, ennenkuin matalalento taas kohta alkaa.
Huomenta[emoji8] pojillahan on ollut oikein pippalot täällä viime yönä[emoji6] Ei tullut syötyä ruokaa liikaa, mutta polka tankoja ja suklaata senkin edestä [emoji51] lapset olivat onnellisia lahjoista joten siinä mielessä kaikki sujui vaikka aaton kuviot muuttuivat äkkiseltään, mutta saatiin joulun tunnelmaa kuitenki[emoji5] tänään pesen törkeän kasan pulloja ja kokkailen kaikkea mahdollista ja äiteellä käydään kahvilla.
Kyllä täällä vaan tuli syötyä liikaa, molemmissa kattauksissa :facepalm:
Mutta jestas oli hyvät ruuat ja muutenkin kaikinpuolin kiva joulu!
Kun kotona nukkuu kahestaan hyvässä sängyssä, ja tälleen sukuloidessa levitettävällä sohvalla neljän koiran kanssa, voitte kuvitella että ihan hirveen hyviä unia ei saa nukuttua...
Tänään sitten reilut 250 kilsaa seuraaviin sukulaisiin, ja sunnuntaina töihin.
Levitettävä sohva on ainakin omalle selijälle helvettiä.
Vuodesohvat on seläntappajia..
Oppiipahan nauttimaan taas omasta sängystä, kun on noilla hätämajoituksilla nukkunut pari yötä [emoji6]
Iltaa kaikille. Tänäänkin syöty useaan kertaan hyvin. Josko sitä nyt pari olutta nauttis.
Viisi arpaa ja nolla voittoa. Olisi nyt edes sen neljä euroa antanut, että olisi vielä kerran voinut hävitä uudella arvalla.
Hyvin säästyny jouluähkyltä. Ei oo suklaata ees menny paskaakaan. Jääkaappi täynnä ruokaa niin sieltä lappaa naamariin evästä kun siltä tuntuu [emoji106]
Muistakaa varoa säätä.:blink: Ei koske Oululaisia. :whistle:
Liite 25046
Mä olen syönyt kourallisen ruokaa ja 4 konvehtia..ei maita mikään[emoji53] höyryttelen senkin edestä Horehoundia..luoja tää on hyvää kamaa[emoji8] taas yksi koukutus [emoji6]
En mä ainakaan. Lasissa Pepsi Maxia [emoji106]