Kaffetta tippumaan kohta🤗
Printable View
Mikä meno täälä tänä iltana?
Menoa ei ole tänään.
On ollu sen verran kova meno viime päivät että alkaa olla paukut loppu. :D
Tällä suunnalla oli jollain paukkuja jäljellä. Jysähti aika hyvin tossa vartti takaperin...
Paleeko?
Onhan täällä sentääs joku höperö paikalla.???
Joo, muut nukkuu. Itsekkin harkitsen moista aktiviteettia
Eiks se oo vähä turhaa nukkua ku on kerranki vapaata? Vähä sama ku löysällä vetelis.
Uus puhelin ja auton tuulilasi tuli hommattua. Kiinnostais hankkia vielä nätti ja kompakti modi, 1/2 akkuista. Olo on kuin lottovoittajalla, mutta mitä ihmettä mä syön loppukuun? [emoji33]
Iltaa vaan kaikille. Ei oo ollu tarvetta mennä ulos ni pysyny vaan suosiolla sisällä koko päivän.
Se ois joulun päättäjäiset. Joko on piparkakkatalot syöty? Onko kuuset purettu? Mä vietän tämän päivän vielä joulunaikaa ja huomenna menee kuusi pakettiin. Nuutinpäivän tienoilla sitten loput joulukoristeet pois koska vanhan kansan mielestä joulu loppuu vasta sillon. Ei-liian-jouluiset valot saa pysyä talvivaloina varmaan helmikuulle.
Mulla on vielä pohjat mun joulu-Baileysista, pitää tyhjentää se tänään ennenko palaa ruotuun. Voi harmi mikä homma. :D
Ei ollu ensimmäistk''n joulukoristetta joten ei murhetta. Irish creamia tein ite aamusella lisää litran,joten asiat kunnossa.
Tuli aikaisemmin elvisteltyä tuolla humutusketjussa siitä miten olen selvinnyt autokuumeesta voittajana. Nyt tuolla pihalla rötköttää peltilehmä viikonlopun mittaisella koeajolla :facepalm:
Alkoholiongelma se tämäkin. :D
Mäntti eiköhän se auto ole jäädäkseen tullut jo tuossa vaiheessa :laugh:
Missä luuraa Twisted :thinking:
Tarttis kyl kuusesta keräillä koristukset ja heittää kuusi pihalle.
Tästä tulikin mieleen, että ne ketkä ottaa kuusen sisälle jo marras-joulukuun taitteessa, niin heittääkös ne sen pihalle sit joskus tammi-helmikuun vaihteessa?
Näin ennen vanhaan :)
Liite 29647
Googleen kun laittaa "2.2 D4D kansi" niin kummasti ostohalut laimenee. Myönnettäköön että on noita tullut useampi korjattua ja tarvittaessa saisin tämänkin huomattavan edullisesti ehjättyä. Nykyään joutuu vain oman vapaa-ajan arvottamaan hieman toisin kun on tuota jälkikasvua.
Kyllä itsellä jäisi väliin tojon D4D, tosin viimeeksi ostin pienellä riskillä rouvalle citikan. Ei siinä mennytkään kuin 8tkm lisää mittariin tässä taloudessa ja kytkin uusiksi.... Koko ajomäärä kytkimelle oli 129tkm... Onneksi oli liikkestä ostettu, niin ei kaikki käynyt oman kukkaron päälle.
Auto valitaan vähän niinku käsilaukku.