Ma otta ja tule kohta [emoji106]
Printable View
Hyi vittu, punaviini on paskinta mitä on olemassa.. (Mietteitä part1 :D)
Mulle ihan sama kuka pyörittää, jos vaan homma toimii.:laugh:
Kunhan ei pyöritä liian lujaa, voi pää mennä sekasin ja tulla :antismoke:
Onko mun reseptit kyssin hallussa [emoji33]
Iik [emoji16]
[emoji195] imuroi kaikki vihireet [emoji57]
Liiallisesta ahneudesta ja lomailusta se Yrityksen toiminta yleensä sekoaa. Siinä kohdassa, kun nostaa liikaa palkkaa ja pitää vapaata Ulkomailla Firman piikkiin. Tai rupeaa erkanemaan todellisuudesta ja laskee tulot Ufoiksi ja menot liian pieniksi. Verot jos jää rästiin, niin paha paikka.:)
Tuli Foorumiin eloa, kun Jasso heräs koomasta ja Jamo tuli pilkiltä.:laugh:
Pluidi Porkkanaa by Jasso.:thinking:
Kyllä mäkin olen 1 Konkurssin tehnyt. Jenkeissähän ei ole Bisnesmies alkuunkaan, jos ei tiedä miltä Konkurssi tuntuu.:laugh:
Mitähän kohta tapahtuu kun Jasso tulee tänne http://www.kalamies.com/phpBB3/images/smilies/ohno.gif
Kohta kopkop...
Ebola leviää Kokkolassa, nyt Kalojen mukana. Huomisen Iltasanomien otsikko.:)
Jassolle se Kilon Made lenkillä sinne Naistentansseihin. Elää hyvin tuossa lahkeessa, ni vientiä piisaa.:lol:
50 ml nestettä imetty tänään.:) Toivotaan et rauhallinen yö, ni ei tuu Desi täyteen.:laugh:
Ahvenia mukava Fileerata. 50 Kiloa ja noin tunti menee aikaa.:) Edellytyksenä et kalan paino noin 250g/kpl jos isompia, niin menee kauemman aikaa huomattavasti.:laugh:
Onkos elektrosavulle toimivaa alekoodia?
Alekoodin mainitsemista saa heti lomat. Viikko Banaanisaarilla. siis ei ole Koodeja mihinkään.:)
Pistähän yv se osoite ni katotaan hiukan.:) en mä sellaisia enää muista.:crying:
Emäntä puki viimeks sulle Kumipuvun päälle ja loput jätän kertomatta.:whistle:
Juu ei kaikkea passaa kertoa.:laugh: En mäkään kerro tällä kertaa mitä lähetän. Saat vatta kuralla odotella pakettia.:lol:
Nyt et osaa odotella sitäkään. :laugh: Pistän jonkun miinan mukaan.:thinking: