Torstaille Foreca ennusteli tuommosta -27°- -30°pakkasta. Ja mulla on pirssissä kaikki hehkut pimiänä ja akkukin vähä siinä ja tässä :blink:
http://kuvapilvi.fi/k/ycAB.png
Printable View
Torstaille Foreca ennusteli tuommosta -27°- -30°pakkasta. Ja mulla on pirssissä kaikki hehkut pimiänä ja akkukin vähä siinä ja tässä :blink:
http://kuvapilvi.fi/k/ycAB.png
Tääl on mukavasti lunta mut tiet, pihat ja kadut meni kaljamaks ku sato vettä parina päivänä.
Yo mama so fat that I ran out of gas trying to drive around her.
Siperiassahan ne ajaa rekalla järven ylikin. Tai voiko sanoo että yli vaan pohjaa pitkin... Olin järkyttyny ku näin vähän aikaa sit youtubessa videoita, mut ei ne oikein feikkejäkään voinu olla. :blink: Siis miten ne uskaltaa, mistä ne tietää sen että se ei mene ihan kokonaan sinne vaan jaa hyttiin vähän hengitystilaa, miten se rekka jaksaa kulkea vedessä ja miten se pysyy moottori märkänä käynnissä jajaja
Pitänee huomenna ryhditäytyä ja vaihdella ne hehkut. 3. sylinterin hehku kyllä osoitti viitteitä ettei lähde ehjänä irti.
Muuten hyvä idea mutta jos talli palaa niin samalla menee 97% höyrykamoista :laugh:
Tässä on vaarana että kone ja kuski on kohta yhtä juoppoja. Mitään ei tapahdu ilman pikku ryyppyä.
Tai sitten kuski luottaa liikaa navigaattoriin, "jatka suoraan eteenpäin"...
Hieman on huono näkyvyys eteenpäin???
Liite 29580
Sain katuskottavuutta. Käväsin alepassa, autolla. Nousin autosta ja lähdin kävelemään sisälle, niin yksi mamma rupes nykimään hihasta. "Mikäs neidolla on hätänä?", "et pistänyt autoa lukkoon!", "ei tartte, kun olen jo tappanut ne idiootit, jotka ei tiedä, kenen auto se on"
Sitten olikin jo poliisi vastassa, kun tulin kaupasta:laugh:
kysyivät "onko tämä sinun auto?" , ja se sama muija siinä taustalla, tokasin "aina löytyy näköjään lisää idiootteja"
sitten ei enään pokka pitänyt:laugh: Olin pikkusen jurrissa nääs. "Onko ajokorttia?" , "juu" plaaplaaplaa ja sitä rataa. "Olette humalassa!" , " pikkusen pohjia varmaan eiliseltä, en nyt kuitenkaan humalassa ole!", "tulitko tällä autolla?", "tulin ja lähdenkin sillä!", sitten puhallettiin(0.8), " lähdetäämpäs ottamaan tarkkuuskoe!", siinä vaiheessa poika nousi autosta ja sanoi, meinaatko vielä kauan leikkiä, vai lähdetäänkö jo?
Be cool! Suattaa olla, tai sitten ei😉
Ois ollut parempi tarina, jos oltaisiin puhallettu 0.0. En oikein tollasta kännissä ajelua nääs arvosta. Toisaalta esim. 18 kesäisenä mäkin Drive-in oli ehkä parasta mihin pystyi krapulassa ajamaan, mutta kyllähän sillain nuorna paloi kaikki viinat verestä kun vaan nukkui yön yli. Niin paljon tyhjiä kaloreita.
Ymmärsin että oli poika kuskina?
Ihq voimafantasia
Katoin maailman kylmimmän paikan tällä hetkellä: Batawhat? :blink:
Liite 29586
Jaa, mä en vissiin!
En ole vielä tämän vuoden puolella tietääkseni syönyt mitään paitsi vähän Pringlesejä. Vissiin melko soma katabolia päällänsä. Positiivista on se, että tinnitus tuntuu jostain syystä lähes kadonneen? Sillä se kai lähtee millä tulikin, mutta koputellaan nyt kuitenkin vähän puuta.
Vanhin poika lähti just inttiin.
Nopeasti tuo aika vaan menee, eihän tästä ole kauaa kun siellä itse oli...
Kaksoset lähti kans Vekaranjärvelle tänään..hirvee ikävä jo valmiiksi[emoji51] vähän tuli silmä kosteaksi tänään ja haikea olo[emoji53]
Mun serkku pääsi just armeijasta. JA MÄÄ MUISTAN HYVIN KUINKA MUN TÄTI MAHA PYSTYSSÄ OOTTI SITÄ JA MUISTAN RISTIÄISET JOISSA KUULIN EKA SEN NIMEN VÄÄRIN
Mitä tästä pitäisi päätellä :eek:
ITE KUISKAILETTE, MUN KUULOSSA EI OO MITÄÄN VIKAA
Naiset pelottavat minua, kun ne huutaa. :c
NO EIKÖ HUUTAVAT MIEHET SIT :o
IRL vihaan kyllä sydämestäni huutavia ihmisiä. Riidellessäkin huutaminen on roskasakin hommaa. Jossain illanvietossa ymmärtää että saattaa olla välillä vähän hyperhilpee meno kun porukka iloisena huutaa toistensa päälle. :D Mutta sellaiset ihmiset jotka alkaa humalassa jossain vaiheessa korottaa ääntään ei-iloiseen sävyyn pääsee sille shitlistille joiden kanssa ei enää ulos halua lähteä. Huutavat miehet on pelottavia juntteja ja huutavat naiset WT pubiruusuja.
Mä oon välillä korottanut ääntäni pojille, tosin mulla on aika kova ääni muutenkin ( jasso parka )
Välillä saan kuulla, että älä huuda, mutta kun on huono kuulo niin sen takia varmaan ääni raikaa missä meenkin[emoji5]
Mä inhoon eniten huutavia koiranulkoiluttajia ja joo...se on joka kerta nainen, kun rääkyy hirveellä noita-akka äänellä koiralle[emoji51] Niitä näkee aika usein ja ne on yleensä niitä, jotka yrittää kouluttaa koiraa ihan väärin, tosin en ole alan asiantuntija.Anyways..mun pointti on se, että maailman kamalin ääni on mäkättävä muija / raakkuva ääni muijalla jne[emoji13]
Kamalimpia ääniä on ollut naisopettaja, joka hermostuessaan on alkanut huutaa ja se ääni on mennyt sellaseks kiljumiseksi. Siitä on auktoriteetti kaukana.
Auktoriteetista ja äänensävystä tuli muuten yks tapaus mieleen... Kerran männä vuonna kävi niin, että mulla oli luokassa uusi koulunkäynninohjaaja. Semmoinen miltei ikäiseni naisihminen. Vaihtelin siinä luokkani kanssa viralliset hyvät huomenet ja sitten hyvin tämäkästi sanoin jotta "Istukaa!" Meni siinä samalla käskyllä myös ohjaajan perse penkkiin niin ripeästi, että pisti huvittamaan. Enhän minä ollut häntä edes tarkoittanut, vaan oppilaita.... [emoji3]
No kersoille nyt on pakko vähän kovemmin sanoa välillä tai niistä tulee hirveitä persehedelmiä, se on eri asia :D Ja oon kyllä pari niin tyhmää/kovapäistä piskiäkin nähnyt että niiden kohdalla ainoa keino on jossain tilanteessa karjua kun ei muuten uppoa umpiluiseen kalloon :thinking:
Mutta mäkättävät eukot on kyllä hirveitä, jossain baarissa joku vihainen muija rääkymässä sellaisella kimittävällä äänellä jossa on sellanen viskin karhentama nuotti :facepalm:
No joo varmasti kilteimmille ja tottelevaisimmillekkin koirille on pakko karjaista joskus jos ne on tekemässä jotain tyhmää ja toiminta pitää keskeyttää sillä sekunnilla :thinking: