Onko sul vielä mun tilinumero? Se ei kyl hyväksy alle 1k lahjoituksia :(
Printable View
Ei vittu, onko nyky nuoriso oikeesti tämmösiä kuraperseitä? Vittu tänään sai taas töissä todistaa, että hevon perseeseen menee kyseisellekin teinille maksettavat rahat. Ei vittu tulla ajallaan töihin, ei sanota huomenta, oma-aloitteisuus ja osaaminen nolla jos se ei liity puhelimella netin runkkaukseen. Voi vittu sanon minä, tämmösten varassako Suomen tulevaisuus on?
Juurikin niin.:laugh: Huomannut töissä ihan saman. Otatko tuon tuosta ja pistät tuohon. Kattoo puhelinta ja minua. Toteamus on joo. Menee 10 min ku oottaa. Mitään ei tapahdu. Sit kun sanoo et voit lähteä kotiin, Kysyy et miks? Siihen voi vaan todeta, et sait juuri lopputilin. Sit liittoon itkemään.:rtfm:
Siellä lepää Seatti Prisman parkkipaikalla, hävis veto koko paskasta. Käy ja kukkuu vaan ei liiku X-( Tod.näk. vetoakselin nivel sanoi sopimuksen irti... Uusi ois peräkontissa pahvilootassa, mutta kun ei muka ole kerennyt vaihtamaan :rolleyes:
Siitin- tuo epsanjan lahja autoilevalle kansalle. Samaa sarjaa talpotin kans :)
Tälläsiä ne on VAG konsernin laitteet.. Ei ois pitäny luopua Fordista.
Eiks ne nimenomaan ford miehet päässy suoraan taivaaseen maanpäällisten kärsimysten takia?
Juurikin näin. Itse vielä pelasin varman päälle ja mulla on ollut 7 Foordia :lol:
Diagnoosi Seattiin tehty, kartturin puolen vetari lyö joutavaa. Hinattiin koko keksintö velipojan koululle missä saa aamulla lainata nosturia ja saa nivelen vaihdettua. Onneksi ei tarvinnut kotiin asti vetää 40 kilometriä tuol räntäsateessa.
Väsyttää niin saatanasti, viikkoon tai puoleentoista ei oo saanu nukuttua kunnon unia ja viime yön unetkin kosahti naapureihin joilla tuntui olevan kovin hauskaa (loppui kyllä viimein kun kävin hakkaamassa etuoven peltipinnan lommoille, eivät vaan avanneet saatana). Jotain pitäis kohta keksiä, meinaa kohta mennä ikivitutuksen puolelle ja silloin en takaa kenekään turvallisuutta (en edes omaani). Söis kilon melatoniinia ja jois pullon viinaa illalla, josko tuo tepsisi?
Eipä tuosta melatoniinista apua taida olla:laugh:
Voi vitun Shitellan palvelua. Hain Postista Paketin ja kysyin et onko muita Paketteja minulle. Ei ole. :banghead: Annas Perkele kun avaan Postilaatikon, ni lappu siellä.
Vituttaa vaan ajella se 15km tuolla Vesisateessa. Autolla kylläkin, Mut Vituttaa silti.:mad: Onneks Emäntä lupas hakea paketin, ku tulee töistä.:angel:
Eikai työntekijät muista kaikkien ihmisten paketteja ulkoota :laugh: Tai edes tiedä niistä jos on purkajat erikseen jne, kun nimellä ne ei voi ettiä koneelta esim onko sulle tullu mitään.
Eli paska shitella ku ei osaa.
2 Hyllymetriä ja koneelta tarkistus ettei ole. Viimeks ainakin sanoi, että nimellä kirjataan sisään. Valehteli varmaan senkin.:thinking:
Oon vissiin ollut onnekas, kun ei ole lähipostissa asioinnissa ollut koskaan mitään ihmeellisyyksiä :blink:
Koitin kyllä varovasti kysyä, joskos saisin oman nurkkauksen sinne. :crying: Ei ollut Neiti kovin innoissaan.:unsure: