Kuulostaa ihan perberistä revityltä. :thinking:
Printable View
Mulla on näitä silica-atopäitä vielä, mutta ne uudet pumpuliatopäät kiinnostaa kun nähtävästi mun silica-allerginen on ihan todellinen kun alkanut yskittää taas. Subtankkikin kiinnostaisi kun siihenkin saa pumpulia. Mutta mitäs se sitten niissä Atlantiksen atopäissä on jos ei sataprosenttista pumpulia? :blink:
Jaa villipörri ehtikin jo. En sitten tiedä kuulostaako KERAAMINEN paperi kovin houkuttelevalta. Kai siinä kuitenkin jotain erityisen hyvää on kun kerran lähdetty kokeilemaan sellaista laittaa?
Villipörri :lol:
Meen pois
No sitä voidaan kimpassa arvella. Samaa kamaa se taitaa joyetechilläkin olla. Mutta jos oikeasti haluat clearon johon voi laittaa wattia urakalla niin saanen suositella sitä Delta II. Ite ajelen 50 watilla 3mg 70vg nesteitä tällä laitoksella enkä äkkiseltään löydä mitään valituksen aihetta mistään.
Villipörri on karvainen vauhtimurmeli! <3
Hmm. Mä en ole tuohon Deltaan tutustunut ollenkaan. :thinking: Mutta onko se lunghittivehje? Onhan nämä lieron tapaiset kätevämpiä kuin dripperi autoillessa ja muutenkin vaihtelun vuoksi.
Edit. Mutta varmaan siinäkin on sitä pahuksen silicaa...
Sanompahan vaan että voipa vittu. 12mg nesteistä tiputin 6mg nesteisiin niin ei meinaa millään tottua. Koko ajan sais olla höyryämässä kun ei riitä millään. Puolella tipahti ja sen kyllä huomaa. Hieman on hermo kireellä välillä [emoji30] apua.
O-ou, toivottavasti saat ongelman ratkaistua pian ja kivuttomasti. :D
No siksi että drippereistä yleensä lähtee isoimmat höyryt ja maku. Riippuu tietysti dripperistäkin. Mutta alkaahan se pitkän päälle puuduttaa koko ajan tiputella nestettä sinne.
En oo kokeillu kuin subtankkia ja atlantista näistä uudemmista. Oisko se atlantis sitten niistä parempi höyryntuotoltaan. En oo magmaa kokeillu mutta väittäisin että se on dripperiksi melko paska höyryn tuotoltaan, ainakin jos vertaa vaikka h-attyyn isoilla mistä ono reiät avarrettu.
Enpä minä sitä nyt niin tykkää jatkuvasti tiputella. Lähinnä käytän itse aina max VG nesteitä ja siksi ois hyvä että menis läpi melko jäykkäkin neste. Ei oo tulllut edes käytettyä dripperiä vähään aikaan kun on läski misteri. Ei oo tullut vielä sellaista laitetta vastaan tähän päivään mennessä mistä tarviis puhua edes samana päivänä sen kanssa. Maku on kirkkaasti paras ikinä ja höyryä kyllä irtoaa.
Nyt alkaa väsyttämään, öitä. :yawn:
http://i59.tinypic.com/103tkp2.gif
Tarvisko itsellekin ostaa tuollainen pillow pets ?
Samalla ostas vaimolle ja itselle myös ni olis kaikilla oma
Likalla on semmonen
Siinä on valot ja kaikkee
Pojalla on se koira missä myös valot
Tulipas tuosta nukkumisesta mieleen :D Kaverin pikkuveli on toiminut meillä hovikuljettana aina kun vähän kaljaa on naukkailu viimeisen vuoden. Nyt sitten päätyi parisuhteeseen ja Pe-La alkaa väsyttää niin kovasti 10 aikoihin että on pakko mennä kotiin nukkumaan, heti kun on koukannut 40km lenkin tuon tyttelin luokse.
Alkasin vaan meistelemaan niitä omia seurustelun alkuaikoja ja tais mennä aika samalla lailla :D
Huomenta. Kello olis herättäny 4:45 mut eipä sitä sitten tarvinut.
Tänään Jamo pilkkii affenia :yeah: