http://www.hitbox.tv/qualus Lähetystä seuraamaan :)
Printable View
http://www.hitbox.tv/qualus Lähetystä seuraamaan :)
Ei, kyllä tässä nyt niin kävi että tänään ei sihahda. Ei vaan maistu.
Huomenna sitten jos jaksaa rankan päivän jälkeen :)
Jos lähtis käymään rossossa...
Kahvilla [emoji33]
Jassosta Kaffenarkkis.:) Pitäs tulla palaveriin Jassonkin.:laugh: 3 Tuntia kaikki sanomatta sanaakaan.
Mää katsoisin nurkkaa ja olisin hiljaa [emoji13]
Munattomia Tuomareita taas kiekkopelissä.:laugh: Ässistä olis voinut ajaa pari kaveria ulos, samoin Ilvekseltä. Eikun kakkosia vaan. Onnettomista paikoista jäähyjä ja sit selviä viheltämättä. Nopea peli ja Tuomareilla ei hidastuksia käytössä.:)
Hemetti ku palkitsin itteni työviikosta hyvällä oluella, kyllä yhdellä oluella! :)
Meinasin palkita itseni Smurffilla, mut jätin väliin.:)
Mä otan karpalo vissyy :)
Ota vaan sitä smurffia! Kyllä duunari on sen ansainnut!
Nyt ei taida olla ansaittu.:) Viikko jäi sen verran lyhkäiseksi.:thinking:Sit kun saa täyden viikon pitkästä aikaa ,ostan koko pullon Smurffia.:laugh:
Houkutus selätetty, pelkkä musta kaffe utan pepsi max ;)
Rasti seinään. Jasso ilman Pepsiä.:laugh:
Tarvis ostaa taas testii joku laturi
Tarvis ostaa Tippaiita kotiin, ni ei tarvis sairaalaan asti.:laugh:
Jasso laitoit sitten koko pajatson myyntiin. Houkuttelis kokeilla joku rausku, mutta on putkea ja modia jo ihan liikaa...
Tarvisko ostaa ego tikku ja alkaa rumpa uudestaan ?
Mä mietein ihan samaa. Ego tikku ja kartotankki.:thumbup:
Musta Rausku tietenkin meni jo.:crying:
Tikku ja evod ?
Kestäs 2min ja poikki :)
Tapoin Foorun taas, ni meen koisimaan.:crying: Öitä.:yawn:
Huh raskas työviikko takana(2 päivää) :eek: nyt vois vaikkas ottaa olusta :cheers:
Jasso ottaa nyt ne Rauskut pois myynnistä ennenku sorrun. Muuten alkaa vielä Murkku ja Gee armeijan lisäksi kasaantumaan Rausku armeijaa ku jos yhen hommaan voin olla varma ettei jää siihen yhteen [emoji23]
G:t ja Rauskuthan vois alkaa tappeleen vapopöydällä. :o
Noh, hinkkaan hellästi nyt tätä copper-Gtä tämän illan ja katsotaan mitä siitä syntyy...
Ois pitäny pistää huutokauppa... Rauskut ja Geet on totutettu samalla pöydälle. Tukevat toinen toisiaan :)
Mulla vaan normi copperiGee :(
Oho. Mä olen ystävystynyt sittenkin Atlantiksen kanssa. :eek:
Välillä kannattaa ajaa mopolla niin tuntuu sitten taas moottoripyörä moottoripyörältä.