JEAAAAAAAAAAH :punk:
Myydään osastolta ihanainen suomen joutsen ;)
Printable View
JEAAAAAAAAAAH :punk:
Myydään osastolta ihanainen suomen joutsen ;)
Hyvä ku korjasit :) soitan kohta ku kerkeen :)
Oijoi, kun nyt menee putkeen!
Ensin Generade toimitti henkilökohtaisesti uuden putken testiin (toki samalla meni ~2 tuntia kuin siivillä turistessa mukavia :)) joka mun tietääkseni edustaa myyntiversiota. :thumbsup:
Sen jälkeen emännän autoa leimalle sillä oletuksella, että alustasta ainakin menee puslia uusiks, sekä varmasti muutakin, että menee taas tonni rikki korjausarviossa, mutta ei; laakista läpi ja ainoa huomautus oli se että valot osottaa liian ylös (yllätys sinänsä, kun takakontti on täynnä renkaita :D)!
:yeah: :yeah: :yeah:
Jopahan on hyvä fiilis. :cheer:
Omalla höyrytube-sivullani tullut 14 tilaajaa eikä ekasta videosta oo kuin viikko. Tästä on hyvä jatkaa :cheers:
Tsääh pitäisköhän sitä tehdä tänään yhden laiterevikan sauna(kaljoje)n jälkeen..
Tobv:ltä tuli puteli FW:n Dr. Pepperiä. Jos sitä vaikka huomenna vähän kokkailis, ku perhanan hyvältä tää ainakin tuoksuu :)
Foorumilaiset:love:!! Mahtavaa jengiä täällä...!!
Mut on varmaan bannattu pitiltä :eek: vitun kieroonkasvaneet saatanan englantilaiset :banghead: Meillä on Kokkolassa ainut niitten menettämä sotalaiva ja se pysyy... Kankkonen ampu enkkujen laivan aikoinaan upoksiin :) koittivat ostaa pois sitä, ainut menetetty sotalaiva, onnwx ei oo myytävänä :D Haistakoon pitkät vitut koko pitti :banghead:
mä en ole edes sinne yrittäny päästä. ja se sun silja on kopio. :D
Tulevaa projektia varten hommattu KING klooni iskee kuin miljoona volttia. Vittu jos kinukit käyttäis kaiken tämän kopiointiin suunnatun energian oman jutun tekemiseen, niin höyryskene uis edullisissa huippulaiteissa.
Jepaaaaaa!! Miittipäivä, tästä vähän fiilinkiä kaikille...!:thumbsup:
http://youtu.be/btPJPFnesV4
Tuo on parempi, ja liittyy vielä tähän iltaanki:lol:
Niko Kivelä - Eye of the tiger - YouTube
Hähähä :D.
Onnistuin suututtamaan jonkun rekkalesbon.
Ilmaisin mielipiteeni Jari Sillanpäästä ja Cheekistä ja heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan aika provokatiivisesti netissä.
Nyt sitten meikäläinen on lahjaton inisijä joka on kateellinen (mistä, en tiedä :D).
http://cdn.meme.li/i/8ztif.jpg
Kova pitsamies näki tuubissa pitsan ilman turhia lisäkkeitä. Pitza pelkällä lihalla:
http://www.youtube.com/watch?v=nYhDthbBrrU
Ton ku vetäsis niin henki jättäs ruumiin. Tosin kuolisin onnellisena...
JEI, Silver Dog toimii taasen ja vieläpä #200 meshillä putkella ja .5 ribbonilla.
Hyvät on höyryt ja toi tankki ON kätevä vaikkakin neula kulkee aina mukana.
Eikö noi karppaajat ole noita jauhelihapohjia pitsoissa käyttäneet...
Pitäs joskus kokeilla kans :D
Sophia....yllättävän hyvät löylyt lähtee ihan perus jantyn neo ego akulla.:eek:
Sophia
Löytyi vahingossa chromeen hola lisäosa ja sain netflixsiin helvatasti lisää sisältöä :yeah:
Mä oon jo niin tottunut siihen että kaikki mitä yksin katson menee ilman subeja ja avokin kanssa kun katsotaan niin pitää olla tekstit :) big bang theorystä meni ekalla katsomiskerralla vähän vitsit yli mutta nyt ymmärtää niitäkin :D
Joo, ei se oo niin justiinsa, tässä joku aika takaperin Subilla katos subit ku katottiin Frendejä, sitte ku huomautin emännälle asiasta niin totes vaan että "Huomasit sitten, ei siinä mennykää ku kymmenen minuuttia." :lol:
Ehkä 10% ohjelmista tulee katottua suomeks tekstattuna :blink:
Tulee muuten paljon enemmän katottua itse ohjelmaa kun sitä teeveen alareunaa.
Herbert West puku onnistui täysin ja teemaan koristellussa tuvassa mm. Crow, kissa, zombi, Dr. House jne :)
Jos ei ohjelmassa oo tekstejä nii ei tarvii kyllä kattellakkaan!!! T: kielet 10 (yhteensä)
Hirveetä kyytiä oppii poika sanoja! ie. Äsken emäntä kysy että "Mikäs tuo on?" viitateen biisiin. "Kikkaa" -> olkkarin nurkasta kuuluu heleällä enkeliäänellä "KIKKAA!" :D
Selvis jonkun aikaa (muutama tunti) sitten et muijan kaverin isä on ilmeisesti jonkin asteen höyryguru pro-laitteineen ja diy-kokkauksineen (foorumilaisia?!) vaikka muu porukka ei edes tietänyt höyryttelystä mitään. Kaikilla oli vaan vähän se asenne et pitäis itsekin siirtyä höyryyn. Hyvä asia sekin.
Mut se suurin hehkutuksen aihe; Olipa muuten pitkästä aikaa parhaat pippalot ikinä. Pitkän aikaa on tultu liikuttua eri kaveriporukoissa mut nyt kun kerrankin päätettiin muijan kanssa lähteä tähän vanhaan porukkaan rellestämään, niin herranjestas. Läppää lensi siihen malliin ja yhteenkuuluvuuden tunne oli sitä luokkaa että oksat pois. I'm back at home again!
En tiedä että mikä joskus seurustelun alkuaikoina sai hylkäämään tämän kaveriporukan. Ja yleensä tuollaiset biletapahtumat ovat olleet niin tuskallisia ettei siinä ole muu auttanut kuin vetää kunnon naamat ja unohtaa kaikki ympärillä olevat ihmiset. Tällä kertaa oli oikeasti hauskaa. Tosi hyvä fiilis.
Nyt sitten nukkumaan, kello onkin jo mukavan paljon ja päivälle olisi pöytävaraus ala carteen. Olisi ikävää jos varaus peruuntuisi.
Öitä kaikille hassuille foorumihyypille! I'm drunk so don't judge me!
"Littup Custom Mods sent you an invoice for $168.95 USD."
:wheee::p :cheers:
Aamu sumuisessa metsässä ja järvenrannassa muksujen ja koiran kanssa. Menossa mukana myös viimeisin editio. Ikää kunnioitettavat 4 päivää.:thumbup:
Neljäs ihminen käännytetty savusta höyryihin :love: tulee aina hyvä fiilis ku toinen on innoissaan ja kiittää
Kiva herätä iltapäivällä helvetillisessä darrassa ja todeta, että on tullu hukattua misteri johonkin.. Eikä mitään mielikuvia milloin on viimeksi höyrytellyt yöllä.
Duunikaveri pelasti päivän kun soitti ja kyseli josko haluisin mun sähköhyyrini takaisin :cool:
Ei mulla muuta meen takaisin piiloon.. :sly:
Iso kiitos defulle! On se Gurun natsansa ansainnu! Kyllä täällä foorumilla on hauska roikkua, vaikka jossain vaiheessa usko horjuikin, kun koko ajan vaan oli ragea joka ketju täynnä.
Menasin lähtee nukkumaan, et jaksaa duunissa huomenna. Mut sit mä huomasin et mullahan on seuraavat 3 vko lomaa.:cool:
Ensi viikolla reissu Helsinkiin! Kohteena Black Flames Of Blasphemy IV -festari Nosturissa:wheee:
Kyä ny kelpaa!
IGO-W, silicaa, kanthaalia ja lisää tiivareita postissa! :yeah:
15 päivää ilman tupakkaa! :)
Nemesis is in da house ..tuli noin 30 tuntia tilauksesta upsin poweroimana. Noin kaksikymmentä minuuttia tätä ihmetelleenä voin helposti ymmärtää tämän suosion.