Tilaus sisälsi flawor west tiivisteitä 4 plo. 3 mandariinia ja 1 oli joku dragon fruit. Tilaus numeroa ei ole kun ei ole tullut vahvistustakaan.lähetyksen kohde huittinen. "Homma selvityksessä. Kiitokset siitä"
Printable View
Tilaus sisälsi flawor west tiivisteitä 4 plo. 3 mandariinia ja 1 oli joku dragon fruit. Tilaus numeroa ei ole kun ei ole tullut vahvistustakaan.lähetyksen kohde huittinen. "Homma selvityksessä. Kiitokset siitä"
Riittääkö yrityksen valuutta kaikkien velkojen kuittaamiseen?
Noniin... tänään tuli paketti kotia ja kiitos siitä :esmoke: Nyt matka teiltä meille kesti sen verran kauan, että kerkesin jo huolestua.
Mites kun itellä jäi tilausnumeron 100004923 vg pohja noutamatta miten tuon mahtaisi viellä saada? No ei ole rahallisesti iso menetys jos jää saamatta mutta olisihan se ihan mukava saada.
Oho, kauppa kiinni.
Isompiakin hommia varmasti on, mutta kysynpä silti: Voitko Mister/Genny -yhteisöä avittaaksesi kertoa mitä se teidän #200 mesh oli, eli kuka oli toimittaja ? :rolleyes:
Villi veikkaus että Vape Mesh Company
Täydellisyys löytyy mahdollisimman pienen micronin langasta tehdystä #200 meshistä :)
Lähinnä niin päin, että teen mihin saan luvan. Sama yhtiö hoitaa myös Talvivaaran konkurssia ja heillä on ollut siitä syystä miespulaa, joten kyllä tässä on viikon päivät vaan ihmetelty että mitäs nyt ja myyty varastoa tyhjäksi ilman sen suurempia neuvoja...
Oot tainnu tehdä jo aika paljon yli luvan jos konkka asetettu jo 23 pv ja edelleen olet pitäny ennakkomyyntiä ilmoittamatta et luukut lyödään kiinni, enkä edelleenkään usko tuota et sulle ei ole sanottu et kaupankäynti loppu nyt tai jos käydään niin kenen nimiin se käydään. Jos ei muuta nii kusetuksen makua kuitenkin, vai meinaatko et jengi olis tehny ennakkoja jos olisit ilmoittanu ajallaan et kauppa konkassa?
Ja tieto tuosta konkurssiin hakemisesta on tullut jo kesäkuussa...
Siis kuluttajamyyntiö on jatkettu heti konkurssi päivästä normaalisti pesänhoitajan pyynnöstä ja ennakkotilaus lyöty tuolloin kiinni, ennakoi tilaukset siis tuli ennen konkkaa jo.
Tuon jälkeen tulleet ei olisi edes mikään ongelma, koska ne voitaisiin palauttaa samantien. Ongelma on nimenomaan nuo tuota ennen tulleet, koska konkurssikellon lyödessä nämä muuttuvat velkojiksi, ja olisi velkojan suosimista, jos heille tuote annettaisiin. Ja kyllä, täällä on menty ainakin toimintamallilla, jolla pesänhoitaja on antanut aina viikottaiset tai päiväkohtaiset agendat tehtävistä mitä tehdään...
Lähestulkoon, parista tilauksesta on jouduttu tekemään hyvitys jonkin tuotteen osalta, koska varastovirheen vuoksi ollut ostettavissa, mutta ei varastossa.
Eipä noilla kauheasti ole panostusta ollut juuri ton talvivaaran takia, kun kuitenkin 8 viikkoa aikaa niillä on hoitaa konkurssin jälkeen tätä, ja nyt kuitenkin jo 3 viikon jälkeen pesäluettelot on käytännössä valmiit, varasto käytännössä tyhjä ja osa myymäläkalusteistakin jo myyty.
Toihan tietysti riippuu siitä et konkurssipesällä on mitä palauttaa, nyt ilmeisesti on kun porukat on saanu pallilta palautuksia.
Mua edelleen hämää se et kuitenkin vaikka teit konkan niin kusetit meitä (et minua) höyryttelijoitä aika kivasti. Puhuit jossain vaiheessa et jatkat samalla alalla? Ihmiset ei unohda helposti, miten meinasit jatkaa?
Mä olen jatkossa vain töissä alalla toimivassa firmassa, en siis mikään edes osaomistaja. Eikä vielä edes tarkalleen tiedä olenko sen toimesta millään tavalla esillä, vai vaikutanko vain taustavoimissa.
Toivotaan et myös VJ Mods saa jotain, yleensä noi jaetaan suurimpien velkojen kesken, lopulta pienet velkojat jää nuolemaan näppejään.
Palaan vielä hetkeksi tuohon:
Se että sä et oo omien sanojen mukaan ymmärtäny on myös täyttä paskaa, en usko et sä ihan niin tyhmä olet ettet ymmärrä mitä kaikkee tästä seuraa. Meidän koukeroiden lakipykälinen mukaan olet varmasti tajunnu mitä konkka jne jne tarkoittaa.
Kyllä mä Rokuli ymmärrän ja olen sinut asian kanssa, vaikka ei se mukavaa olekaan. Jos sulla on vielä jotain kysyttävää, niin vastaan mielelläni privassa.
Koeta todellakin omalta osaltasi hoitaa nuo asiat kuntoon. Itselläni, kuten näköjään monella muullakin, on ollut rutkasti hyviä kokemuksia sinusta ja esmoke-kaupastasi. Olet lisäksi ollut sen verran keskeinen tyyppi Suomi-höyryttelyskenessä, että jatkon kannalta mahdollisuudet yritystoimintaan ovat edelleen hyvät. Mutta ei silloin, jos asiakkaat tai yhteistyökumppanit tuntevat saaneensa pissiä silmään. Maine on tärkeä ja erittäin keskeinen seikka, mutta sen pitää perustua todelliselle toiminnalle, ei puheille.
Millä tavalla? Mä vien maailmalle firmaan sitä osaamista mikä mulla on, eli olla läsnä höyry-yhteisöissä ja tiedän missä milloinkin höyryttelyn kannalta pitkälti mennään, mun ei tarvitse olla mukana asiakaspalvelussa tai tiedottamisessa, missä mä tiedän itselläni olevan ne suurimmat puutteet ja saan tehdä niitä asioita mitä mä tykkään tehdä ja missä ajattelen jollain tavalla olevani hyvä, eli niitä syitä, miksi meillä on vakioasiakkaita ollut vuosia. Missä kohtaa mä nyt johdin harhaan ja ketä?
Älä Rokuli viitti maassa makaavaa potkia.
( Tosin... jos en olis päypalin kautta saanu rahoja takaisin...saattaisin mäkin potkia... mutta sehän on ihan eri juttu :rolleyes: )