jos se on sama kun vamon "gun metal" niin se on aivan perskuleen nätin väristä :D
Printable View
jos se on sama kun vamon "gun metal" niin se on aivan perskuleen nätin väristä :D
Katsotaan minkä näköistä tulee.
Pinta eka kiillotetaan mekaanisesti. Sitten pintaan tulee nikkeli, sitten hopea ja viimeiseksi kromi. Kiilto toivottavasti on hyvä :)
Kokeilen myös tehdä yhden missä on nikkeli - kulta - rhodium :)
Tuli vaihtarina diablo v1.2 tossa viime viikolla ja kyllähän tämä ihan rehellisesti paras modi on mitä on tullut kokeiltua!Setupin teko todella helppoa,käytin 2mm vaijeria ja .25 kanthalia.Setupit on ollut siinä 1.0-1.1ohm ja hyvin pöhisee.
Tänään sain akkulasta tilatut Samsung INR18650-20R akut ja pakkohan se oli vähän mittailua tehdä.
Vastus 1.1ohm
Akku 4.01
Kuormassa 3.81 :thumbup:
Tankin laitoin samalla täyteen katsotaan paljon kerkeää höyryttelemään ennen akun vaihtamista.
Itellä menee aika tasan tankillinen siten, että akussa(AW 18650) on vielä reilut 3.4V jälellä, eli kun tarvii tankata, niin vaihdan myös akun tuoreeseen. :)
Kultauskitti saapui Suomeen \o/
http://img.tapatalk.com/d/13/06/19/6a7e4ygy.jpg
Heh :) taisit odotella kuumeisesti! Täällä odotellaan Onea :rolleyes: Kohta pettää hermot ja tilataan Mister :cool:
Saan 50kpl niitä valmiiksi elokuun alkuun mutta ne menee myyntiin pelkästään UK VapeFestille. Yritetään saada isompi sarja valmiiks elokuun loppuun mennessä.
Kaikki pajat on kiinni heinäkuun niin sillon ei saa mitään tehtyä.
Olipas pienoinen yllätys tänään sähköpostissa.
Olen neuvotellut yhden yrityksen kanssa keraamisista pinnoituksista ja kun heille selvisi mitä pitäisi pinnoittaa niin vastaus oli seuraavanlainen:
"Emme valitettavasti tee yhteistyötä tupakkateollisuuden kanssa"
Vähän jäi wtf olo tuosta viestistä.
Kyllä mä lähtisin tuossa vaiheessa yrittämään jos saisit keskustelua avattua vähän lisää, voi olla että siellä päässä ei oo tajuttu höyryttelyä oikein tai sitten se on tajuttu pelkästään Iltapaskan juttujen perusteella.
Õ_õ
Ootkos sä ny menny myymään toimintas tupakkateollisuudelle vai? :D :D
Etkös kuitenkin loppupeleissä halunnut keraamista päällystettä metalliputkille?
Juu halusin mutta kun he kysyivät minkälaisesta putkesta on kyse niin ohjasin heidät kotisivuille että näkevät kuvat ja sen jälkeen tuli toi viesti.
Ja taas yksi diablo haalittu itselle..
Ja onnistuin siivotessa ryssimään... Eli hävisi pieni pussukka jossa varatiivisteet ja napin säätö osia.. prkl.. mistäs sais toho nappii niit osia?? Ja saakos toho v1.1 seen ostettuu sen nappipäivitys paketin?
Nappipäivitystä ei ole tarjolla mutta niitä sisäosia löytyy.
Ei löydy nettikaupasta mutta saat kaupan päälle osat. Laita vaan inffoihin mitä kaikkea tarvitset mukaan.
Itsellä tuli vaihossa diablo,jota olin jo vähän aikaa ettinyt,että pääsis testaamaan ja yllätyin! TODELLA hyvin viimeistelty hybridi vaikka on vielä ekaa satsia! onea odotellessa..ei voi muuta kuin nostaa hattua.
Kiitokset muuten vaihdosta:D Pitää pistää palautetta kun pääsen koneelle. Mulla on toinen vielä tota ykkösarjaa ja sitä tuskin tulee hävitettyä. Kun sais vielä 18490 akut sopimaan:D
Kuis sää ny nemestä maltoit luopua:confused:
Ei mulla ollut nemen nokkaan mitään:D ja tähän raha tilanteeseen ei hetkeen varmaan ois tullutkaan.
Muuten en ois luopunut jos en tietäis,että tulevaisuudessa sen saa varmasti helposti takaisinkin
Ehdottomasti paras putki minkä olen käteeni saanut!(nappi oli niin ihuna)...