Juu molemmat nurkassa hiljaa pari tuntia sanaakaa ei vaihdeta :)
Printable View
Juu molemmat nurkassa hiljaa pari tuntia sanaakaa ei vaihdeta :)
Koirakin vallan tylsistyi, ku oli niin hiljaista.:laugh:Kaffe oli hyvää ja tulipahan taas, uusia ajatuksia mieleen.:) Uusia Makujakin tuli taas maisteltua.:thumbup:
Kiitoksia Ässälle taas viimeisestä.:hatsoff:
Solis työviikko paketoituna.
Mut tänään ei tsupitella (pariahan ei lasketa) koska huomenna aamulla ajoissa suunnitaan Vaasaan pilkkimään affenia. :drool:
Mistä sais Kankeri minii lisää noita Rba baseja ?
Ylimääräisiä Putkia ja Atoja.:thinking:Mitähän sellaiset on.:laugh:
Muutama hedelmänpala pieneen purkkiin, pingota muovikelmu purkin suun päälle, tökkää siihen jollain about 3-4mm tikulla reikä keskelle ja venaile. Sitte kuhan purkissa kuhisee tarpeeksi, lykkää vaikka täytee asetonia ja sytytä tulee tai sitte lykkää vaa purkin kansi siihen päälle ja tukehutat ne :D
Ootkos Jasso päässyt sisälle SX-piirin maailmaan? :)
Mulla on hirveen villi olo, pitää keksiä jotain tekemistä. :thinking:
Hengissä selätetty tämäkin työviikko! Mahtava fiilis!
Kanit Rakastaa Porkkanoita.:) Ei suklaata.:laugh:
Kai sitä voisi häippäistä kohta ajelulle
http://i.imgur.com/fupUAYE.jpg
Menin sitte varaamaan putken! :o ei se pahan hintanen ole, hirveen hieno on ja öö en tiiä vie mitä käyttöä sille on:D
Kyllä niille se käyttö sitten löytyy.:) Aton kun vielä tilaat putkeen. Pumpuliatosta elprinssi on hintalaatu kohdillaan. lasitankki vaan tai rosteritankki. Wikkaa hyvin ja antaa miellyttävät höyryt. :laugh:
Sillähän on jo H-atty, kun sellaisin postilla lähetin.:)
Älä sit ainakaan Kaiffaria. paljon hankalampi ku Prinssi. :thinking:
Vai häiritseekö tuo milli tuossa.:laugh:
Liite 20852
No Misteriin tekee set upit milloin vaan. Samoin Prinssiin. Erkkaan haastellisempi. Kaiffariin saa joko Dremelöidä tai sit palanutta. kusee joka lävestä. Huom. Tämä henkilökohtainen kokemus 10 Kaiffarista. Ei sovi mulle. Kaikki muut olen saanut toimimaan.:)
16mm Kaiffarit toimi hyvin eikä vuotaneet. Samoin 28mm Kaiffarit. 22mm ei millään.:crying:
Onneksi makuasioita ja kaikilla ei ole sama maku. Lisäksi jokaisella pikkuisen erillainen tyyli tehdä Set Upit ja Pumpulitkin pistetään eri tavalla.:)