Tämmönen kylmä yöpala on kyllä kiva. Vähän kinkkua, rosollia ja metsäsienisalaattia ja siivu Keisarinnaa. Nam.
Printable View
Tämmönen kylmä yöpala on kyllä kiva. Vähän kinkkua, rosollia ja metsäsienisalaattia ja siivu Keisarinnaa. Nam.
No kuulostaapa kyllä pahalta :confused: Onkohan niillä laadunvalvonta pettänyt vai mitähän ihmettä kun joku pahnanpohjimmaisena nälkää nähnyt ressu on kinkuks laitettu. Ylijäämäkinkuthan kyl lähtee kai joulun välipäivinä huokeella hinnalla, tiiän monia jotka käy hakeen toisen kierroksen vaikka ekakin kinkku ois onnistunu. :D
Vois mennä kyllä kohta vaikka sänkyyn katsomaan jotain leffaa. Keskiyökin meni just ohi.
GREMLINS KATOTAAN <3
Teen tuosta saatanan paksun lihakeiton :laugh: 5kg kinkkua ja kaks perunaa, oliskohan sitten jo sopivasti kosteutta. :evil:
TAHON GREMLINEITÄ PESUEEN JOULULAHJAKS <3
:crying: Yritäks sää päästä eroon morsiostas? Mää ainaki meinasin heittää veivini toissakesänä kun se Elli oli Qstockissa tunnin lavalla mulkoilemassa ja suhisemassa. :lol:
Nyt pitää enää kysserö taivutella kattoon Gremlinsejä. Muistu muuten mieleen ku kaivoin pienenä mummolan vinttiä niin sieltä löyty mun tädin vanha hamsterihäkki ja siihen oli kaiverrettu Gremlin ja sen seuraaja Gremlin II :love:
Noh noh, eipäs mollata muiden musiikkimakua. Morsio tykkää kovasti, on sen suosikki pändi, en kait mä edes muuten sinne lippuja ostaisi. Itsekin tykkään. Fiksuja ja älykkäitä sanoituksia täynnä viisauksia. Nuo mulkoilutkin voi jättää omaan arvoonsa, kukaan kun ei ilmeisesti silmiensä koolle mitään voi. Vai?
No kyllä siitä varmaan aika monet tykkää kun se niin suosittu on, mä taas en koska en muutenkaan tykkää tuontyyppisestä musiikista. Ja sen silmät on pelottavat kun se hoilaa, näyttää siltä kun olis tosi kännissä tai jossain muissa. https://youtu.be/aMnIICqZqWg?t=27s :lol:
Jouluterveiset, kevätterveiset! Joulu on lähes lusittu. Ihan paska ajoitus tänä vuonna kun on niin lyhyet vapaat. Tää bussikin on epäilyttävän täysi, paluumatka on varmaan yhtä tuskaa täpötäydessä onnibussissa. Kuluupahan suklaakalorit siinä sitten hikoillessa.
Noihin vierailijoiden viesteihin pitäisi kyllä saada jonkunlainen huomautus, että näkyvät tapahtumavirrassa eli ovat "julkisia". Näin jäisi ns. vahinkolaukaukset tapahtumatta. Muutama päivä sitten joku luuli lähettäneensä yksityisviestejä urakalla, ja nyt toinen julkaisee osoitetietonsa tuota kautta.
No onko tuo kuitenkaan niin vakavaa. Tuskin täällä niin hurjaa porukkaa on että heti mennään hakkaamaan kun saadaan jonkun osoite selville. :lol:
Jehovan todistajat tuossa taitaa olla suurin riski.
Eihän tuo nyt niin vakavaa olekaan. Sitä vaan kuitenkin yritin mainita että kaikki henkilöt, jotka lähettävät vierailijoiden viestejä, eivät välttämättä tajua niiden olevan julkisia. Se on sitten eri asia, jos joku haluaa vapaaehtoisesti kertoa osoitetietojaan tms. foorumilla.
Tulipas tuo Back to the Future katsottua, oli ihan hilpeä leffa. :D Kakkososa katsotaan kohta, ootan sitä innolla millaiseksi vuosi 2015 on kasarilla kuviteltu :lol:
Onko forkan kaikki poliisit joululomalla?
Kävimme tuossa valosan aikaan ajokoiran kanssa mettää nuuskimassa.
Sai koira ajon ja hienosti ajo kulki..kunnes otus hyppi kokolailla minun varpaiden yli. Vttu Jänis.
Koiran Tullessa olin niinkuin en olisikaan. Saakeli saman lenkin jänö teki uudestaa koira perässä.
En ampunut vieläkään. Ajokoira veti liinatkiinni ja hyppäs auton perään. Tuosta koiran ilmeestä kun olisi saanut
kuvan niin sen voisi laittaa ehdottomasti Wikipedian "VITTU" hakusanan alle.:)
Pupu oli fiksumpi :p
Tädää
Ei tuonut pukki risuja [emoji106]
Olipas hullu päivä töissä, ekaa kertaa roikkui koira lahkeessa äkäsen mummin luona, kohtasin myös todella kiukkuisen miespuolisen ulkolaisen siivoojan[emoji38] eikös joulu ollutkaan rauhan aikaa?
No onneksi on lehmän hermot noitten kanssa..ai niin ja kovasti saikutteleva työtoveri on taas "saikulla" [emoji83] näytti fasessa olevan helvetin kostea joulu joten....
Oliko tuo "roikkui lahkeessa" niin kuin "roikkui hampailla" vai "nylkytti"? Ne nylkyttäjätkin on hieman rasittavia... Koirat siis.
Pikku terrierit... Yksi sellainen puri mua kerran polvitaipeeseen ja ihan ihosta läpi asti. En mennyt lääkäriin ja onneksi ei tullut mitään verenmyrkytystä sentään. Eläimistä kun voi tulla niitä myrkytyksiä. Eläinlääkäri- sisko on pari kertaa maannut sairaalassa kun on kissa/ koira purrut siten että suonen rikkonut.
Vitunvitunvittu😩
Rakas ystäväni kurkunpään tulehdus riivannu viime torstaista asti ja nyt äityny oikeen kivoihin mittoihin... Lomaa tää viikko ja iski just nyt😣 Takova kuiva yskä ja raastava kurkkukipu prkle...
Torstaille vasta seuraava vapaa lekuriaika niin täytyy käyttää viimisiä panacodeja säästeliäästi... aikoinaan poskiontelotulehdus oli jokasyksynen kaveri ja angiina. Nykyään kurkunpään tulehdus 1-2 X vuodessa...
:blink: Ooks Jasso ihan varma ettei sulla olis vaan kotona tai työpaikalla hometta?
Onkohan jotain kurkkupöpöä liikenteessä kun mullakin pari viikkoa jo kurkku kipeä ja yhdellä toisellakin forkkatutulla joka asuu samassa kaupungissa kuin minä. Mulla tämä alkoi samaan aikaan kun mun muksuillakin tätä oli, mutta niillä se meni äkkiä ohi..