Mun kohalla ne aina häviää ihmeellisesti :lol:
Printable View
Mä oon tässä puolitoista kuukautta ootellu drippan boxia ja nyt ne velottaa vielä uudestaan vaikka sanoin aspaan että ei velota sitä!!! Ei nyt millään kestä noin kauaa tulla briteistä!!
Aina kun meinaa tilailla Suomi kaupasta nesteitä!Tuote väliaikaisesti loppu X-(
Tue tässä sitten Suomi kauppiasta :mad:
Laitteet tökkii,nesteet tökkii, keli masentaa, kaikki muu on paskaa paitsi kusi :banghead:
https://www.youtube.com/watch?v=M7BR9Uh5uQE
.
Nyt kyllä vitutusta riittää vaikka muille jakaa:
>Ole kihlatun kanssa kaupungilla
>Äiti soittaa eikä mainitse sanallakaan että pitää lähtee hakee sohvaa
>Sitte tulee lähes 2h myöhemmin puhelu, että ei voi sitte missään auttaa tms. (en jaksa ees muistaa kaikkea)
>Huomaa että H-Dripper on valuttanu about 2ml nestettä taskun pohjalle
>Ei mistään mitään nestettä joten ärrälle ja Marlboron White Mint kehiin vitutusta lieventämään
>Tule kotia ja huomaa että huoneessa on "siivottu"(lue nakottu kamat minne sattuu)
>Yks violetti Efest jossain helvetissä ja akkukotelo hukassa
>Kerää vajaa 3ml nestettä ja sitte huomaa että piparminttua ei voi laittaa random kaapinpohjalitkuihin ku vajaan pisaran, eli turautin sitte about 5 pisaraa ja jotenkuten höyryteltävää nytten
Kiitän ja kumarran sekä vittuunnuksissani varmaan paiskon kamoja ja lähen raivoomaan alakertaan tästä kohtapuolii...
Täällä kans laitevitutus, vamo vetelee viimesiä henkosiaan (V2, onhan se aikansa jo elänytkin), nautilus ei mene viilaamisen jälkeenkään VTR:n kiinni kunnolla eikä jaksa taas alkaa askarteleen..
Nesteet finaalissa ja kaikki kaupat mistä oon tilaillut on ne musthave-nesteet loppu. Tietenkin.
Krapula, ja kahvi loppu kaapista.
Ostin eilen ison kassillisen ruokaa, jotta pärjää ainakin sunnuntaihin saakka. Aamupalaa suunnitellessa ihmettelin jääkaapin tyhjyyttä. Juu, jäi ostoskassi purkamatta ulko-oven viereen. Ruisleipä on vielä hengissä, mutta muut eväät taitaa mennä suoraan roskiin.
Ele nyt käypää tavaraa roskiin heitä, ei se huoneenlämmössä yön yli oleilu nyt kuitenkaan niin haitallista avaamattomissa rasioissa olevalle tavaralle ole.
No katotaan nyt sitten, syytän Trollia mahdollista mahanpuruista