Oho, mä en oo vieläkää menny nukkuun... :blushing:
Printable View
Oho, mä en oo vieläkää menny nukkuun... :blushing:
Öitä.:yawn:
Ja tankki taas täyteen [emoji106]
Yhdeksältä alkais koulu... :(
Mulla on muutama tunti vierähtänyt kun oon tempautunut kuuntelemaan kaikenlaista happopäähumppaa youtubesta, mulla se meno on vähän tälläistä tuon musiikin kanssa vaikka vedänkin vain pulkkaa... :laugh: http://youtu.be/OvZrhdy2UdY?t=31s Öisin saa ihme flown päälle.
Taas sama se veti sit yövuoron letkuussa kiinni!
Juu kova ukko
Tarvii mennä jututtaa äijää mikä vointi on
Huomenta. Kai sitä pitäis taas töihin mennä vaikka onki ihan loppu. Jos tänään vaikka selviäisi normaalilla 8 tunnilla.
Huomenta. Vointi hyvä ja virtaa piisaa.:)
Tänään klo 16.00 alkaa talviloma :wheee: Viime vuoden lomat pidin todella pienissä pätkissä kun uusi työ vaati enemmän panostusta. Tänä vuonna pidetään kunnon lomat ja työpuhelin menee kiinni!
Toka lomapäivä ja sai nukuttua 8:30 asti! Tää on harvinaista herkkua.
Ei huonosti sekään. Mun piti kans nukkua pitkään. :) Meni nukkumaan meno pitkäksi. Nyt koko ajan olo, et myöhässä vaikka vapaalla.:laugh:
Huhhuh tarttis lähtee koko ensiviikoks Jyväskylään korjailemaan liittymävikoja pomon kanssa. 🙈
Nyt vähän huolestuttaa. Rikoinkohan Lakia, kun otin vahingossa Nokoset.:thinking:Väkisinmakaaminen on kiellettyä.:)
Jahas joku koittanut soittaa mulle Sierra Leonesta. :blink: Mahtaako olla niitä rahastussoittoja kun muijan kanssa äsken puhuin aiheesta ja sanoi että tänään oli hänen kaksi kaveriaankin saanu soiton samasta numerosta.
E: murosta löyty topikki aiheesta, sama numero koittanu soitella. +23221251705 ei kannata vastailla. ;)
http://murobbs.muropaketti.com/threa...545938/page-16
Jaahas
Jokos pistetään Kaffeet tippumaan.:)
Kohta vois kyllä
Kerros ny mitä messiin muutako vaihtarit / hynää / extraa ?
Tappia en tosiaan löytänyt mini ukko varmaa sorvaa omassa huoneessaan
Muistat kaikki hyvin. Peräkärry mukaan :)
Oliko sulla ärriä vielä ylimääräisenä ?
Ei ole, mut tilaan kohta lisää.:)
Olisko vartti ja siellä
Kaffe kohta valmiina.;)
Multa jäi normi nesteet kotii hyvä ässä
Työrepussa kaikkea kuraa :(
Ei sitten voinu Subtankki tulla. Tuli vaan lappu että teille on saapunut isokokoinen lähetys X-( Ja kas kummaa, Vapetalon 3x100ml pullot oli kuitenkin postiluukusta mahtunut. Vitun Itella.
Mulla sen verran, et ehkä tunti pärjätään.:laugh:
Moikka. Hei mä tein silleen tyhmästi, et ostin IKEAsta kasveja kämppään ja nyt on luukku täynnä noita kusipää pikkukärpäsiä. Netistä löytyy miljoonaa erilaista DIY-kärpäsansaa, mut olisko täälä jollai kokemusta jostain oikeesti toimivasta?
Ei sit mitään "karmansäästöansoja", vaan mieluiten joku semmonen että voin dramaattisesti liekit silmistäni heijastuen kattoo kun ne koittaa säälittävät pikku siipensä tulessa lepattaa vapauteen napalmin katkussa. Lisäks olisin tosi onnellinen, jos voisin käyttää lainia: "I love the smell of napalm in the morning"
Minun lootalta postikuski lähti rengas suttosta lyöden. Nähtävästi arvasi että Humu-setä on hyvin hyvin vihainen.
Pia voi kaataa sufeet toopii
Mää kaara cappuccinoa dripperii :)
Mini Subtankki tulee puffilta ainaki semmosessa laatikossa ettei se mitenkään mahu luukusta vaikka ei valitse sitä että ottaa laatikon mukaan.
Ah no sitten.
Kaffetuokiot komioita. 2 Hiljaista ja ujoa, kun rupattelee.:whistle:Mailmakin taas paljon parempi.:yeah: